作者: bcoobcbco 時間: 2018-6-9 15:50 標題: 有冇師兄知 corsair 350D 裝唔裝2個一體式水冷
350D 頂 裝左corsair h100i v2
想買張顯示卡 一體冷排裝係後面個12cm fan 位到
會唔會頂到上面個一體水冷?
作者: hkce 時間: 2018-6-11 08:41
回覆 1# bcoobcbco
頂 裝240 水冷,會頂住一個5.25。
如果再裝一個120後置,要裝240的水喉走近5.25 device bay那邊)走近後置12cm扇位會頂。
雙冷要注意全部出風口都有冷排,要用風壓強或穿甲彈幫助排風外出
作者: greatnews 時間: 2018-6-11 23:05
回覆 1# bcoobcbco

作者: OHiToMiO 時間: 2018-6-13 04:01
佢好似要AIO 唔係自組水
作者: 30003000 時間: 2018-6-27 21:59
一定裝到
作者: greatnews 時間: 2018-6-28 21:28
本帖最後由 greatnews 於 2018-6-28 21:29 編輯
回覆 4# OHiToMiO
樓上答了"頂"啊
看圖都知
除非唔裝5.25"架,把水冷頭方向改另一邊才可以裝到
作者: farry1024 時間: 2018-6-29 11:22
拆架重裝
作者: greatnews 時間: 2018-11-2 22:52
早排用CORSAIR 350D箱裝上了H110i 280mm排
散熱效果好好
作者: alfred831 時間: 2018-11-19 09:37
見過朋友裝到

