Board logo

標題: [測試] 有冇師兄知 corsair 350D 裝唔裝2個一體式水冷 [打印本頁]

作者: bcoobcbco    時間: 2018-6-9 15:50     標題: 有冇師兄知 corsair 350D 裝唔裝2個一體式水冷

350D 頂 裝左corsair h100i v2
想買張顯示卡 一體冷排裝係後面個12cm fan 位到
會唔會頂到上面個一體水冷?
作者: hkce    時間: 2018-6-11 08:41

回覆 1# bcoobcbco

頂 裝240 水冷,會頂住一個5.25。
如果再裝一個120後置,要裝240的水喉走近5.25 device bay那邊)走近後置12cm扇位會頂。
雙冷要注意全部出風口都有冷排,要用風壓強或穿甲彈幫助排風外出
作者: greatnews    時間: 2018-6-11 23:05

回覆 1# bcoobcbco


   
作者: OHiToMiO    時間: 2018-6-13 04:01

回覆  bcoobcbco
greatnews 發表於 2018-6-11 23:05



  佢好似要AIO 唔係自組水
作者: 30003000    時間: 2018-6-27 21:59

一定裝到
作者: greatnews    時間: 2018-6-28 21:28

本帖最後由 greatnews 於 2018-6-28 21:29 編輯

回覆 4# OHiToMiO


樓上答了"頂"啊

看圖都知

除非唔裝5.25"架,把水冷頭方向改另一邊才可以裝到
作者: farry1024    時間: 2018-6-29 11:22

拆架重裝
作者: greatnews    時間: 2018-11-2 22:52

早排用CORSAIR 350D箱裝上了H110i 280mm排
散熱效果好好
作者: alfred831    時間: 2018-11-19 09:37

見過朋友裝到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2