作者: ac97 時間: 2018-5-31 19:38 標題: 純 FF 有無機箱係咁設計
主板 同 電源 係背對背
主板 | 電源
主板 鐵片 電源
作者: shimanong 時間: 2018-5-31 20:11
corsair 240算唔算?隔離POST有開箱
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
CASELABS M8
https://www.hkepc.com/forum/view ... 0158&highlight=
作者: shimanong 時間: 2018-5-31 20:12
如果橫瞓都算的話,
咁好多橫箱都係咁上下設計,
E.G. TT CORE X5, X9
作者: gilbertwhf 時間: 2018-6-1 13:59
聯力有幾隻箱係咁分左右艙
作者: ac97 時間: 2018-6-1 17:47
回覆 2# shimanong
睇落好似好大部
作者: shimanong 時間: 2018-6-2 00:14
分艙GE好處係兩邊散熱好D,
比一般機箱厚係必然,
一邊裝火牛,一邊裝底板連HS.
想薄D可以揀返類似HTPC機箱,
火牛瞓喺底板隔離.
作者: ac97 時間: 2018-6-2 11:34
本帖最後由 ac97 於 2018-6-2 11:35 編輯
回覆 6# shimanong
謝謝,其實係想有無哩d 設計箱可以將現在的箱變細d 又可以通風涼 有一部換用 其他箱(唔講牌子) ok 還有一部箱變細
作者: shimanong 時間: 2018-6-2 15:16
唔太明樓主咩意思?
係咪想分艙又唔要太大隻箱?
係的話可以考慮上下分艙機箱,
用埋ITX就唔會太大隻,
Antec Cube
https://www.hkepc.com/14794
作者: evil666 時間: 2018-6-2 17:58
本帖最後由 evil666 於 2018-6-2 18:04 編輯
我又問
黑色係sfx psu,藍色係itx mb,紅色係2.5hd
sfx cable 向下,風前入,上出
無display card
會唔會有咁既機箱
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2062884&k=dfb4edf2d409aa08838b0690c8446124&t=1782202418&sid=4sHDZbUPOO

作者: shimanong 時間: 2018-6-2 20:23
我又問
黑色係sfx psu,藍色係itx mb,紅色係2.5hd
sfx cable 向下,風前入,上出
無display card
會唔會有咁既機箱
evil666 發表於 2018-6-2 17:58
火牛擺前面基本上唔可能風扇前入(會阻風),
如果只係要火牛前置向下+底板,
可以睇下
LIAN LI PC-Q38
http://www.lian-li.com/pc-q38/?lang=zh-hant
不能說的牌子UMX1 PLUS
作者: evil666 時間: 2018-6-2 21:08
風後入先啱
PC-Q38同umx1都太大
乜QC8宜家仲有filter?
作者: shimanong 時間: 2018-6-3 00:01
反正師兄唔用VGA,
有冇考慮改用更細GE STX?
例如Asrock DeskMini?
可用I7-7700(65W)
2.5" x2 + M.2 x1
可裝45MM高ge下吹式HS
全新 Intel® 迷你 STX 機箱型式
支援 1151 封裝 CPU (最高 TDP 65W)
支援三種顯示輸出 (D-Sub/HDMI/DP)
用於安裝標準 Intel® 盒裝風扇的空間
USB 3.1 Gen1 Type-C
用於安裝兩顆 2.5" HDD / SSD 的空間
1 x M.2插槽 for WiFi + BT 模組
1 x M.2 SSD插槽 (PCIe Gen3 x 4)
作者: evil666 時間: 2018-6-3 07:28
反正師兄唔用VGA,
有冇考慮改用更細GE STX?
例如Asrock DeskMini?
可用I7-7700(65W)
2.5" x2 + M.2 x1
可 ...
shimanong 發表於 2018-6-3 00:01
其實係諗upgrade電腦,將舊itx機當htpc用
暫時首選係inwin chopin,不過想睇下有冇用sfx既選擇


