Board logo

標題: [測試] 我準備咁樣DIY個機箱 師兄們咁樣散熱有冇問題? [打印本頁]

作者: 矇下矇下    時間: 2018-3-3 03:42     標題: 我準備咁樣DIY個機箱 師兄們咁樣散熱有冇問題?

話說香港鋪冇一隻機箱岩心水 淘寶有近似但我又覺得唔夠靚 打算自己用木板砌個箱出黎

打算咁樣整 紅色方格係風扇 灰色係240冷排

請問師兄們我打算2把風扇前面抽入 後面兩把抽出 如果上面又有兩把風扇抽上去會唔會到D氣流亂晒


作者: snap820    時間: 2018-3-3 03:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kf    時間: 2018-3-3 09:45

https://www.youtube.com/watch?v=dLX54ounENY&t=514s
入風防塵要做好,考慮清潔要夠方便
作者: 林洋2    時間: 2018-3-4 01:30

入風防塵要做好,考慮清潔要夠方便
kf 發表於 2018-3-3 09:45

我隻r5 幾個月d塵成尺厚,用水一沖隔塵網果吓爽到爆
作者: 矇下矇下    時間: 2018-3-6 02:28

本帖最後由 矇下矇下 於 2018-3-6 02:31 編輯

話說係EPC買左D 2手件 淘寶又買D RGB RAM散熱 同顯卡燈 整左部ITX出黎
諗住整埋個 細得黎散熱要好好 又要平既又要靚電腦出黎..宜家差個機箱

作者: GeneralShepherd    時間: 2018-3-6 10:23

用acrylic / abs好過用木板吧
作者: PeterEggs    時間: 2018-3-6 12:35

看圖如果只是25CM  X25CM  ;
1) 顯卡好頂吓喎 ;
2) 火牛位呢 ;
3) 夠唔夠給線走位 (放線 ) ;
4) 對唔對流 , 不是風扇 多 , 中間有無阻擋 ;
5) 好像 6樓說的 用亞加力比較好吧 .
作者: 矇下矇下    時間: 2018-3-6 14:16

本帖最後由 矇下矇下 於 2018-3-6 14:18 編輯

回覆 7# PeterEggs


   
看圖如果只是25CM  X25CM  ; 25X25 只係岩岩好放到兩把12CM
1) 顯卡好頂吓喎 ;          我張LP 卡黎 仲短過塊ITX
2) 火牛位呢 ;                  火牛係底板後面
3) 夠唔夠給線走位 (放線 ) ;      底板後面有好多位
4) 對唔對流 , 不是風扇 多 , 中間有無阻擋 ; 師兄我發覺RAM散熱都幾高下 如果有阻擋咁點算?
5) 好像 6樓說的 用亞加力比較好吧 .   其實我係想用木整個架出黎 最後都係用亞加力/玻璃
作者: crackong    時間: 2018-3-6 14:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 矇下矇下    時間: 2018-3-6 15:11

2入4出 好易變負壓吸塵機
crackong 發表於 2018-3-6 14:52


師兄如果我4入兩出 會唔會冇咁吸塵
作者: crackong    時間: 2018-3-6 15:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: P14    時間: 2018-3-6 15:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 矇下矇下    時間: 2018-3-6 17:06

咁做機內咪負氣壓,反而散熱差左
P14 發表於 2018-3-6 15:43



    師兄 請問你可唔可以建議下我 裝風扇既位置
作者: pomkon    時間: 2018-3-6 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick    時間: 2018-3-6 18:26

比隻24x24x16你參考下:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ghlight=&page=1
作者: 矇下矇下    時間: 2018-3-6 18:54

比隻24x24x16你參考下:
Chick 發表於 2018-3-6 18:26



    唔該師兄 不過呢隻唔夠極緻@@ 我計劃整既係 25X25X13
其實之前想整25X25X9 用3把8CM穿甲彈係前面抽 後面換3把紅圈超頻3 但我左度右度 個風量同12CM都係差太遠 其實我用I3 3220加張GTX750都唔係好熱 不過夏天就到 個溫度低得一度得一度





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2