作者: Zenx86 時間: 2017-12-30 10:17 標題: 機箱係唔係 post here ? 我覺得有款唔錯
本帖最後由 冰水半糖 於 2017-12-30 18:28 編輯


¥ 299.00 约 HKD359.72
作者: boa2016 時間: 2017-12-30 10:28
全鋁機箱性價比最高就係橋思柏,講真香港地居住面積細,寸金尺土,细size機箱比較適合
作者: Zenx86 時間: 2017-12-30 10:30
m-atx
作者: iamstupid 時間: 2017-12-30 10:31
好似錯區...
http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=147
作者: Zenx86 時間: 2017-12-30 10:33
唔該 admin 幫我轉場
作者: antonyhk 時間: 2017-12-30 12:19
JONSBO呢個箱算正常,起碼火牛同其他硬件分開,早前其他型號個火牛垂直放,好難搞!
鐘意既而香港又無得賣/賣得貴咪集運到家囉,慳水慳力!
作者: EVIS 時間: 2017-12-30 13:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰水半糖 時間: 2017-12-30 18:28
淘X連結己被我移除
作者: MingGOR.LTD 時間: 2017-12-30 19:42
個箱係幾型仔 個銀色面 蜂巢格仔

作者: 望月小妖 時間: 2017-12-31 00:26
聯X近排冇乜突破咪參考下WinWin囉
作者: Dcmen 時間: 2017-12-31 13:31
進氣口不足

