Board logo

標題: 機箱係唔係 post here ? 我覺得有款唔錯 [打印本頁]

作者: Zenx86    時間: 2017-12-30 10:17     標題: 機箱係唔係 post here ? 我覺得有款唔錯

本帖最後由 冰水半糖 於 2017-12-30 18:28 編輯





¥ 299.00  约 HKD359.72


  問題係機箱咁大咁重, 香港無行貨好難攪
作者: boa2016    時間: 2017-12-30 10:28

全鋁機箱性價比最高就係橋思柏,講真香港地居住面積細,寸金尺土,细size機箱比較適合
作者: Zenx86    時間: 2017-12-30 10:30

m-atx  
作者: iamstupid    時間: 2017-12-30 10:31

好似錯區...

http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=147
作者: Zenx86    時間: 2017-12-30 10:33

唔該 admin 幫我轉場  
作者: antonyhk    時間: 2017-12-30 12:19

JONSBO呢個箱算正常,起碼火牛同其他硬件分開,早前其他型號個火牛垂直放,好難搞!

鐘意既而香港又無得賣/賣得貴咪集運到家囉,慳水慳力!
作者: EVIS    時間: 2017-12-30 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰水半糖    時間: 2017-12-30 18:28

淘X連結己被我移除
作者: MingGOR.LTD    時間: 2017-12-30 19:42

個箱係幾型仔 個銀色面 蜂巢格仔
作者: 望月小妖    時間: 2017-12-31 00:26

個箱係幾型仔 個銀色面 蜂巢格仔
MingGOR.LTD 發表於 2017-12-30 19:42



    聯X近排冇乜突破咪參考下WinWin囉
作者: Dcmen    時間: 2017-12-31 13:31

進氣口不足





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2