Board logo

標題: 想問下phanteks Evolv shift 裝唔裝到140mm水冷 [打印本頁]

作者: xrayhk2017    時間: 2017-10-16 22:32     標題: 想問下phanteks Evolv shift 裝唔裝到140mm水冷

如題
小弟想出部ITX
睇中左Phanteks  Evolv shift 呢個箱
想配NZXT X42裝埋上去
但係睇左好多文章/官網都無話可以裝
見佢下面又可以裝140mm風扇
所以想問下有無機會裝到
作者: kenter2911    時間: 2017-10-17 09:24

本帖最後由 kenter2911 於 2017-10-17 09:33 編輯

個SPEC話可以裝到, 我自己裝120x2
傳送門自己參考:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2403630
作者: k2maaya    時間: 2017-10-17 10:10

X42應該唔得...佢話支援14CM FAN, 但係你要計埋個冷排上下個喉位(會頂火牛, 兩邊會上唔番玻璃)
要用一體水都係用番12CM果D穩陣D
作者: xrayhk2017    時間: 2017-10-17 10:32

回復 3 #k2maaya
喊出黎
個水冷頭咁靚

via HKEPC Reader for Android
作者: kenter2911    時間: 2017-10-17 12:43

X42應該唔得...佢話支援14CM FAN, 但係你要計埋個冷排上下個喉位(會頂火牛, 兩邊會上唔番玻璃)
要用一體水 ...
k2maaya 發表於 2017-10-17 10:10


唔係, 個SPEC寫到可以放140冷排, 比我一定裝到, 係睇在幾厚同洗唔洗改裝姐
作者: kenter2911    時間: 2017-10-17 12:44

如題
小弟想出部ITX
睇中左Phanteks  Evolv shift 呢個箱
想配NZXT X42裝埋上去
但係睇左好多文章/官網都無 ...
xrayhk2017 發表於 2017-10-16 22:32


今晚返屋企幫你度一下尺寸
作者: xrayhk2017    時間: 2017-10-17 13:02

回復 6 #kenter2911

好的 謝謝師兄
我email過佢customer support
佢話只係支持120mm水
無話唔支持140
但係又見佢下面咁多位

via HKEPC Reader for Android
作者: k2maaya    時間: 2017-10-17 13:34

唔係, 個SPEC寫到可以放140冷排, 比我一定裝到, 係睇在幾厚同洗唔洗改裝姐 ...
kenter2911 發表於 2017-10-17 12:43



一體水點改裝...你用自組水跟本好難比較
呢隻箱我砌過幾次.....用H100I V2都已經好抆水....14CM係FOR風扇SIZE...要計算埋個冷排個SIZE好可能=16CM FAN SIZE
作者: k2maaya    時間: 2017-10-17 13:48

剛剛上GOOGLE ...搵到有老外用Kraken X42 + Phanteks Shift 組合.....成隻牛要頂高黎裝...
https://pcpartpicker.com/b/X6Bbt6
作者: kenter2911    時間: 2017-10-17 15:00

剛剛上GOOGLE ...搵到有老外用Kraken X42 + Phanteks Shift 組合.....成隻牛要頂高黎裝...
...
k2maaya 發表於 2017-10-17 13:48


呵呵, 原來人地已經做左係唔得架
BTW唔係一體水都仲有可能
作者: xrayhk2017    時間: 2017-10-17 19:06

回覆 9# k2maaya

佢墊高隻牛都係勉強叫入到
睇黎都係換個水冷算吧
作者: xrayhk2017    時間: 2017-10-17 21:15

回覆 10# kenter2911

其實唔係喎
睇真只要有方法墊高隻牛
再諗個辦法開洞走啲線上去底板
都似乎work既
作者: seed00    時間: 2017-10-17 23:56

回覆 12# xrayhk2017


    睇落, 除非用SFX-L, 唔係既話都應該唔洗咁煩
X42仲要薄排, 偷位問題不大, 反而係隻牛要諗計固定得靚先至大問題...
不過唔好太勉強就真, 雙120都有得諗, 係140真係有啲問題
SHIFT X我想280+120先大問題...
作者: kenter2911    時間: 2017-10-18 09:27

回覆  xrayhk2017


    睇落, 除非用SFX-L, 唔係既話都應該唔洗咁煩
X42仲要薄排, 偷位問題不大, 反而係 ...
seed00 發表於 2017-10-17 23:56


Shift X 如果係自組水, 應該可以上到120X3冷排
作者: seed00    時間: 2017-10-18 15:09

回覆 14# kenter2911


    我廢時又要收120排
原本用緊360+280排,拎左個箱返黎睇下點搞先...
作者: kenter2911    時間: 2017-10-18 15:39

回覆  kenter2911


    我廢時又要收120排
原本用緊360+280排,拎左個箱返黎睇下點搞先... ...
seed00 發表於 2017-10-18 15:09


我shield上水時, 用到EKSE120, 26MM世上最薄排先做到X2.
shield x要上280+120未必唔得, 可能要搵一搵最薄冷排
作者: seed00    時間: 2017-10-18 18:18

本帖最後由 seed00 於 2017-10-18 18:21 編輯

回覆 16# kenter2911


    睇相研究過下,如果280位裝240排就可以推得高,空間厚度上要容納一隻120應該問題不大
但唔知280可以高到咩地步...我張390同CPU共用一個280好似有啲難度...
我都有隻SE 120, 但好可惜我果隻係CE 280 45mm厚...
作者: kenter2911    時間: 2017-10-19 09:55

回覆  kenter2911


    睇相研究過下,如果280位裝240排就可以推得高,空間厚度上要容納一隻120應該問題 ...
seed00 發表於 2017-10-18 18:18


幾實CE 280加上140*4風扇推拉, 已經應付到CPU+GPU上水
作者: seed00    時間: 2017-10-19 10:30

回覆 18# kenter2911


    push pull...
12cm我有3隻, 14cm又係有3隻...
諗下佢先..
不過啱啱發現上左風扇就上唔到3.5硬碟
要搵返隻2.5 2T頂走我隻3.5 3T
作者: chimaera    時間: 2017-10-29 19:14

呵呵, 原來人地已經做左係唔得架
BTW唔係一體水都仲有可能
kenter2911 發表於 2017-10-17 15:00


咁想請問下自組水有咩限制? 想裝EK個A120 kit落去 不過唔知得唔得 上網揾又揾唔到自組水build
作者: 風十三    時間: 2017-11-12 16:08

Phanteks Evolv shift X
係邊處可以入手?係唔係一定要外國定?
作者: redblood    時間: 2017-11-12 17:53

香港代理有入貨,網店1499包送貨,3c唔知會唔會平啲
作者: 風十三    時間: 2017-11-12 19:31

香港代理有入貨,網店1499包送貨,3c唔知會唔會平啲
redblood 發表於 12/11/2017 17:53


係唔係 T 字代理,我去官網睇,唔見佢有 Shift X
作者: redblood    時間: 2017-11-12 19:45

係唔係 T 字代理,我去官網睇,唔見佢有 Shift X
風十三 發表於 2017-11-12 19:31

邊間代理就唔知喇,網店法記,網上沒列出但腦場有售既都可以打去問下價,上次買咗個白色corsair 540機箱。係俾錢方面做唔到大公司amazon咁信用卡唔收charge
未命名.jpg

圖片附件: 未命名.jpg (2017-11-12 19:38, 63.8 KB) / 下載次數 55
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2023245&k=2f7501486e70049cba65fd5e199e0795&t=1782414896&sid=2NztVk72ff


作者: 風十三    時間: 2017-11-13 19:15

邊間代理就唔知喇,網店法記,網上沒列出但腦場有售既都可以打去問下價,上次買咗個白色corsair 540機箱。 ...
redblood 發表於 12/11/2017 19:45



    法記原來係我對面,咁唔洗下下落SSP
作者: redblood    時間: 2017-11-13 19:29

法記原來係我對面,咁唔洗下下落SSP
風十三 發表於 2017-11-13 19:15


嘩,咁仲方便。而且法記有啲商品仲平過3c,海鮮
作者: 風十三    時間: 2017-11-13 20:31

嘩,咁仲方便。而且法記有啲商品仲平過3c,海鮮
redblood 發表於 13/11/2017 19:29

想請教板 itx
我想要塊可以行全速M2
要有USB 3.1 C 10Ghz
有 Thunderbolt 3 如果有最好
如果無 我見 MSI 有出過 pcie card
PCI -E 唔會插顯卡  因為我唔打機 onboard 可以出到兩部 34" wide screen 就得
因為我用CorelDraw and Excel 多
我唔用HDD



作者: redblood    時間: 2017-11-14 10:07

想請教板 itx
我想要塊可以行全速M2
要有USB 3.1 C 10Ghz
有 Thunderbolt 3 如果有最好
如果無 我見 MS ...
風十三 發表於 2017-11-13 20:31

無咩留意itx,好耐之前用過壞咗可能散熱做唔好焗壞咗。但新出個代全部都有full speed m.2,usb 3.1 同 Thunderbolt 3就要睇個別支唔支援。可去系統組件版問下,或google因itx出得個幾塊。
作者: inori    時間: 2017-11-14 10:27

想請教板 itx
我想要塊可以行全速M2
要有USB 3.1 C 10Ghz
有 Thunderbolt 3 如果有最好
如果無 我見 MS ...
風十三 發表於 2017-11-13 08:31 PM


onbroad thunderbolt3我都搵過,
sofar得兩塊有:
Fatal1ty Z270 Gaming-ITX/ac
Fatal1ty Z370 Gaming-ITX/ac

但係asrock敗筆係我個人唔太鍾意佢個m.2 ssd solt係底板背面
不過itx得一條pci-e有個tb3真係方便好多...
如果你pci-e x16唔用既話咁買張pci-e tb3咭就用咩底板都冇所謂~
作者: 風十三    時間: 2017-11-14 11:24

onbroad thunderbolt3我都搵過,
sofar得兩塊有:
Fatal1ty Z270 Gaming-ITX/ac
Fatal1ty Z370 Gaming-ITX/ ...
inori 發表於 14/11/2017 10:27



    多謝意見!
由於我著重讀寫速度
所以筆錢我想花在
M.2 - 512GB
SSD - 1TB (我本身有4隻)
HDD 唔用,因為我有 TB3 DAS 如果新機內置果 4 x SSD 唔夠用,我可以放入去 TB3 DAS
我爬過下文,M.2 發熱量都唔細,但我見有 Dual M.2 Solt 的,其中一個大多數都在背面,咁會唔會熱死?

如果我選插 TB3 Card
咁我想問下有邊塊 Dual M.2 好,因為我會想行 M.2 512 x2
作者: 風十三    時間: 2017-11-14 11:34

本帖最後由 風十三 於 2017-11-14 11:40 編輯

20171114_113838.jpg
無咩留意itx,好耐之前用過壞咗可能散熱做唔好焗壞咗。但新出個代全部都有full speed m.2,usb 3.1 同 Thu ...
redblood 發表於 14/11/2017 10:07


其實我都係見仲個 Shift X Case 所以先走向 ITX ,因為我工作空間放唔到肥箱,所以高瘦就啱我多啲。
而且我新舊兩款SFP4都Dual唔到LG Mon,我想換Mon都唔攪住,不如攪咗部 Desktop 先再攪 Mon


圖片附件: 20171114_113838.jpg (2017-11-14 11:39, 116.73 KB) / 下載次數 52
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2023553&k=c1725fb95d6b5dac47de836aef8c845d&t=1782414896&sid=2NztVk72ff


作者: redblood    時間: 2017-11-14 11:58

其實我都係見仲個 Shift X Case 所以先走向 ITX ,因為我工作空間放唔到肥箱,所以高瘦就啱我多啲。
而且 ...
風十三 發表於 2017-11-14 11:34


土地問題真係好難解決,檯底擺滿要擺檯面
作者: LoBo    時間: 2017-11-14 14:21

本帖最後由 LoBo 於 2017-11-14 14:35 編輯

呢個箱安唔安到dtx 板?http://www.asrock.com/mb/Intel/H81M-DG4/
因為啱啱壞咗塊asrock z87itx,按power制著唔到機,要抆插蘇等一陣再插番,之後又要等大約等半分鐘再按power制先著到部電腦,真係唔想浪費4670k 同兩條ddr3 8g ram
作者: inori    時間: 2017-11-14 15:24

多謝意見!
由於我著重讀寫速度
所以筆錢我想花在
M.2 - 512GB
SSD - 1TB (我本身有4隻)
HDD 唔用 ...
風十三 發表於 2017-11-14 11:24 AM


ROG STRIX Z270-I GAMING
ROG STRIX Z370-I GAMING
ASROCK X299E-ITX/ac
ASROCK Fatal1ty Z270 Gaming-ITX/ac
ASROCK Fatal1ty Z370 Gaming-ITX/ac
GIGABYTE Z370N WIFI

Dual m.2我見得呢幾塊,但全部都有一條m.2係背後
但你要兩條M.2散熱好真係冇,
咁不如掉番轉諗,你打算用phanteks Evolv shift X既話有兩個方法:
1,買ASROCK Fatal1ty Z_70, 背面有空間,M.2可以加個Heatsink
再買張m.2 nvme x4轉pci-e x4既adaptor加Heatsink比ssd,
咁就可以m.2 x2散熱好 + onboard tb3
2.買任何一塊m.2 x2既板, 背面M.2加Heatsink
再買張tb3咭,但咁樣有D risky
我都研究過tb3咭,好似得asus,giga,asrock有出過(但giga/asrock唔見有得賣/長期冇貨)
ASUS/GIGA果兩張都話要指定同牌子某幾塊motherborad先用到,
但我見amazon有人reply過asrock都用到asus tb3咭
而且TB3咭上有一個叫TB_HEADER既五針腳要駁落底板,但上述MB都無一個有TB_HEADER
我前幾日買左張ASUS ThunderboltEX 3,下星期先到,到時再試試得唔得
可能要去系統板問下D ching

總括
方法1: 最穩陣又平但只有ASROCK做到
方法2: 唔確定+tb3咭都唔平amazon直送HK ~US 75, 而且得ASUS, 冇GIGA/ASROCK
作者: 風十三    時間: 2017-11-14 16:09

ROG STRIX Z270-I GAMING
ROG STRIX Z370-I GAMING
ASROCK X299E-ITX/ac
ASROCK Fatal1ty Z270 Gaming-IT ...
inori 發表於 14/11/2017 15:24


我應該會選方案一
ASROCK Fatal1ty Z370 Gaming-ITX/ac
Samsung SM961 512GB (x2)
DDR4 (16GB x 2) 未知咩牐子有
作者: redblood    時間: 2017-11-15 03:41

我應該會選方案一
ASROCK Fatal1ty Z370 Gaming-ITX/ac
Samsung SM961 512GB (x2)
DDR4 (16GB x 2) 未知 ...
風十三 發表於 2017-11-14 16:09

睇spec,asus,asrock 都唔錯,但asus有跟ramcache 軟件可加速ssd同減少ssd寫入頻率,等同三星既magician rapid mode(只可用在三星evo 或以上ssd,sm961認唔到)。asrock,gigabytes 好似無跟要買類似既Primocache。
作者: redblood    時間: 2017-11-15 04:08

呢個箱安唔安到dtx 板?
因為啱啱壞咗塊asrock z87itx,按power制著唔到機,要抆插蘇等一陣再插番,之後又要 ...
LoBo 發表於 2017-11-14 14:21


Spec無寫装到大過170x170既板,但睇圖shift版可能拆除硬碟架就長少少都入到,要實物度下先知
    https://pcpartpicker.com/b/X6Bbt6
作者: 風十三    時間: 2017-11-15 16:29

i7 Gen 8 無貨
三星 MLC 512 m.2 又係無貨
作者: redblood    時間: 2017-11-15 18:54

回覆 38# 風十三

8700k外國都炒緊, 全部都要訂
Amazon 8700k 也賣炒價...
Untitled.jpg

圖片附件: Untitled.jpg (2017-11-15 18:53, 48.91 KB) / 下載次數 57
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2023828&k=ad8edc050706b4ad44bc72f2a0d2efa7&t=1782414896&sid=2NztVk72ff


作者: 風十三    時間: 2017-11-15 21:47

回覆  風十三

8700k外國都炒緊, 全部都要訂
redblood 發表於 15/11/2017 18:54


我諗住退後一步





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2