Board logo

標題: Phanteks shift x [打印本頁]

作者: mattzxc    時間: 2017-9-17 00:51     標題: Phanteks shift x

整左幾日,而家先得閒放相分享下
比我想像中難走喉,可以我比較新手
去相



作者: 0kcal    時間: 2017-9-18 17:47

X 夠大隻可以用裝到多D 散熱器
3 IN 1 OUT AIR FLOW 夠唔夠?
作者: samhcl    時間: 2017-9-19 00:25

整左幾日,而家先得閒放相分享下
比我想像中難走喉,可以我比較新手
去相


...
mattzxc 發表於 2017-9-17 00:51

呢隻case D位真fit,都好高難度吓。
師兄功力又升級!
作者: mattzxc    時間: 2017-9-19 00:57

X 夠大隻可以用裝到多D 散熱器
3 IN 1 OUT AIR FLOW 夠唔夠?
0kcal 發表於 2017-9-18 17:47


佢本身最多就係3 IN 1 OUT

暫時正常
用AIDA64燒CPU....60-70度左右(280冷排黎講...算係咁?)

有冇其他師兄有高見?
作者: mattzxc    時間: 2017-9-19 00:57

呢隻case D位真fit,都好高難度吓。
師兄功力又升級!
samhcl 發表於 2017-9-19 00:25


都係睇佢YOUTUBE介紹參考下
作者: Dcmen    時間: 2017-9-19 12:08

mITX黎講 ,這個Shift X布局也太高大了
拆装玻璃時需要小心 ,玻璃厚度只有2.7mm
作者: pomkon    時間: 2017-9-19 18:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mattzxc    時間: 2017-9-19 22:15

how heavy is the whole build?
pomkon 發表於 2017-9-19 18:46


10KG左右啦

裝埋野就唔知
作者: _INDEX    時間: 2017-9-24 10:53

好高 本身都想買 但係唔夠位放

via HKEPC Reader for Android
作者: kenter2911    時間: 2017-11-16 09:35

好高 本身都想買 但係唔夠位放

via HKEPC Reader for Android
_INDEX 發表於 2017-9-24 10:53


唔買X囉, 矮小小
作者: GeneralShepherd    時間: 2017-11-16 23:28

mITX黎講 ,這個Shift X布局也太高大了
拆装玻璃時需要小心 ,玻璃厚度只有2.7mm
Dcmen 發表於 2017-9-19 12:08

考慮容量既話, 真係講唔上做ITX箱
但考慮佔地面積既話, 咁就唔差啦 (打直放)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2