作者: mattzxc 時間: 2017-9-17 00:51 標題: Phanteks shift x
整左幾日,而家先得閒放相分享下
比我想像中難走喉,可以我比較新手
去相



作者: 0kcal 時間: 2017-9-18 17:47
X 夠大隻可以用裝到多D 散熱器
3 IN 1 OUT AIR FLOW 夠唔夠?
作者: samhcl 時間: 2017-9-19 00:25
呢隻case D位真fit,都好高難度吓。
師兄功力又升級!
作者: mattzxc 時間: 2017-9-19 00:57
佢本身最多就係3 IN 1 OUT

暫時正常
用AIDA64燒CPU....60-70度左右(280冷排黎講...算係咁?)
有冇其他師兄有高見?
作者: mattzxc 時間: 2017-9-19 00:57
都係睇佢YOUTUBE介紹參考下

作者: Dcmen 時間: 2017-9-19 12:08
mITX黎講 ,這個Shift X布局也太高大了
拆装玻璃時需要小心 ,玻璃厚度只有2.7mm
作者: pomkon 時間: 2017-9-19 18:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mattzxc 時間: 2017-9-19 22:15
10KG左右啦
裝埋野就唔知
作者: _INDEX 時間: 2017-9-24 10:53
好高 本身都想買 但係唔夠位放
via HKEPC Reader for Android
作者: kenter2911 時間: 2017-11-16 09:35
唔買X囉, 矮小小
作者: GeneralShepherd 時間: 2017-11-16 23:28
考慮容量既話, 真係講唔上做ITX箱
但考慮佔地面積既話, 咁就唔差啦 (打直放)

