作者: ten123456789 時間: 2017-8-8 01:34 標題: 淘仔定制實木機箱
本帖最後由 ten123456789 於 2017-8-8 01:37 編輯
上古HARDWARE換個箱比老母用
MATX+3.5+2.5用直插power供電
雖然個木材比想像中厚 不過都係可接受大小
大約300mm*300mm*110mm
整體內籠 基本上都係岩岩好夠放

2600K+Z68MUSB3

ID-COOLING IS-50
五熱管 5.5cm高

直插供電 200w既
sata x2+24pin+cpu 4pin


前面裝兩個Delta 7cm風扇

上機成品
usb同3.5係機箱左邊





防塵網唔小心剪得太短 雙面膠紙求其貼住先


夾落個木櫃道效果唔錯


作者: ppoppq123 時間: 2017-8-8 07:12
多謝分享,嗰木機箱好靚.C兄可以分享淘寶連结或機箱名我想去see see
作者: 鋼練 時間: 2017-8-8 15:58
個木箱好靚,一啲都唔似電腦,內籠簡簡單單
作者: ten123456789 時間: 2017-8-8 16:25
回覆 2# ppoppq123
定制ATX貴少少 我果隻MATX都要599
可惜定制無得用鋼化玻璃
https://world.taobao.com/item/53 ... &_u=8ueahota30d
作者: C-Leung 時間: 2017-8-8 19:56
掂
D雕刻好精緻,直接做木家俬應該都賣到好價錢
大陸都有好多有心人
作者: 1個閒人 時間: 2017-8-8 23:12
估佢唔到係電腦
作者: trustme133 時間: 2017-8-8 23:48
咁隻牛牛無份咪好傷心!
作者: inone2 時間: 2017-8-9 07:41
萬一火災,怎麼辦???
作者: 132003hk 時間: 2017-8-9 16:55
可唔可以自己設計一個,畫張圖叫佢照造全鋁箱?
作者: heston 時間: 2017-8-9 17:10
應該要另一店提供鋁箱服務
作者: ten123456789 時間: 2017-8-9 17:42
回覆 9# 132003hk
依間淨做木箱 鋁箱你有圖既話我估好多鋪頭都搞到
不過加工費應該唔平
作者: 132003hk 時間: 2017-8-9 18:59
回覆 11# ten123456789
唔該CHING
作者: 孤兒仔 時間: 2017-8-10 10:48
公司網絡唔好,樓主咁大張相真係 load 死人
作者: 孤兒仔 時間: 2017-8-10 10:52
樓主兩把風扇裝錯吧,改做抽出會好好多
作者: ten123456789 時間: 2017-8-10 11:02
回覆 14# 孤兒仔
抽出吹唔到個直插供電 試過會過熱
頂蓋咁大個散熱位 正壓咪由佢慢慢敬
作者: maloneka 時間: 2017-8-12 09:33
haha, but true danger
作者: inone2 時間: 2017-8-12 09:52
回覆 16# maloneka
最重要的問題:木箱外面塗料係咪有毒(內地野好難講)!!! 我驚未燒死先中毒死!!!!
作者: ten123456789 時間: 2017-8-12 10:42
回覆 17# inone2
姐係你會去奶個機箱

BTW 2代i7仲有少少良心 用3-7代我覺得就會著火
作者: tam613 時間: 2017-8-15 15:46
木机箱散熱較差
作者: ten123456789 時間: 2017-8-15 16:02
回覆 19# tam613
機箱散熱同機箱材質無關
主要都係睇風道
作者: kaxman 時間: 2017-8-15 19:48
會惹木蝨嗎?

