Board logo

標題: [測試] 一個白痴問題 [打印本頁]

作者: yls    時間: 2017-6-8 09:58     標題: 一個白痴問題

會唔會有主機板既孔位對唔番機箱既孔位架?
我睇中左隻機箱 問人地 佢話我個主機板太舊可能會對唔番個孔位   

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: crackong    時間: 2017-6-8 10:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2017-6-8 13:09

砌機黎講得 果 D 咩 MINI-SFX 用唔到
廠機果 D 唔 SURE
作者: tsquare    時間: 2017-6-8 19:01

主板型號?
作者: yls    時間: 2017-6-8 21:14

主板型號?
tsquare 發表於 2017-6-8 19:01


ASRock 華擎X79 Extreme4-M
爱国者 月光宝盒曜(TB箱)
作者: yls    時間: 2017-6-8 21:14

本帖最後由 yls 於 2017-6-8 21:18 編輯
砌機黎講得 果 D 咩 MINI-SFX 用唔到
廠機果 D 唔 SURE
doggiestyle 發表於 2017-6-8 13:09


唔該哂師兄


只要底板同個機箱岩spec (即ATX , m-ATX , ITX果d)
板中間D孔位因為設計原因可能會冇左.
但起碼4隻角D孔位 ...
crackong 發表於 2017-6-8 10:47


唔該哂師兄

主板型號?
tsquare 發表於 2017-6-8 19:01


ASRock 華擎X79 Extreme4-M
配爱国者 月光宝盒曜(TB D CASE)
作者: tsquare    時間: 2017-6-8 21:47

唔該哂師兄




唔該哂師兄



ASRock 華擎X79 Extreme4-M
配爱国者 月光宝盒曜(TB D CASE) ...
yls 發表於 2017-6-8 21:14


X79 Extreme4-M
LGA 2011
Micro-ATX
大把箱都啱
作者: steveshing    時間: 2017-6-11 13:28

I think mb havr a standard slot





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2