Board logo

標題: 有冇機箱啱zotac 10*0 extreme? [打印本頁]

作者: 二師兄    時間: 2017-1-12 14:54     標題: 有冇機箱啱zotac 10*0 extreme?

最好 $400 留下, hdd 向出, 最少插到 3 個 harddisk, CD rom 可以唔洗. 有冇好介紹?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2