Board logo

標題: [測試] 想問下邊度有得配??? [打印本頁]

作者: 明火沐釷    時間: 2016-11-15 21:46     標題: 想問下邊度有得配???

借圖
123.GIF
呢啲槽位"免縲絲夾"邊度有得配???
個箱係CM 牌 Elite 311

圖片附件: 123.GIF (2016-11-15 21:42, 41 KB) / 下載次數 144
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1938856&k=7e91a5ed197f30d792585365e447d6b5&t=1782138527&sid=4sHCNYhMml


作者: Joiop21    時間: 2016-11-15 23:09

回覆 1# 明火沐釷


    一定要用TOOL FREE 用羅絲固定唔得? 因為正常都唔會成日裝拆D parts
作者: 明火沐釷    時間: 2016-11-16 17:11

回覆 2# Joiop21


因為小弟原有個內置硬碟抽插壞咗,
又揾唔到邊款新好用,
所以諗着用呢啲頂着先,
知唔知邊度有???
作者: ckwk    時間: 2016-11-16 19:21

用鏍絲,幾蚊可解決
用原裝免工具,幾十元ㄧ對掛
作者: ckwk    時間: 2016-11-16 19:24

我cooler master cm690 II advance 拆賣俾你,
我會賣得很開心
如非必要,真心用鏍絲即可
作者: 明火沐釷    時間: 2016-11-16 22:08

回覆 4# ckwk


    想問多少少
剩係要3.5吋HD位,
咁係裝單邊????(因為你話要一對)
作者: ckwk    時間: 2016-11-16 22:16

sure lock the harddisk both side is better than one side.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2