Board logo

標題: [開箱] 大家買機箱會即場開箱驗貨嗎? [打印本頁]

作者: leonhartx    時間: 2016-10-27 18:32     標題: 大家買機箱會即場開箱驗貨嗎?

如題。你們會在舗頭開箱check下有冇花痕等嗎?因爲機箱都吳細,即場開好似吳係幾方便、驗完又要pack返好抬返屋企
作者: danny    時間: 2016-10-27 19:20

一般都不會check
作者: 132003hk    時間: 2016-10-28 00:52

如果係貴野正常都係驗下好啲以免有人懶皮,又要拎尼拎去,但係我次次都唔好意思自己開口叫人搞咁大件野次次都冇驗
幸好次次都冇問題
作者: uganda_martyr    時間: 2016-10-28 01:51

個人做法:
只 check 面板, 因為其他地方, 即使刮花, 也冇咁眼冤.
作者: Olympian    時間: 2016-10-28 01:52

試過一次凹左, 一次開唔到側板, 所以而家一定會check
作者: edwardlove    時間: 2016-10-28 03:48

貴箱一定開,因為有爛返去換真係口同鼻。通常幫朋友砌機買姑媽箱都唔會check,望下條膠紙正常就拎走。
講開買姑媽箱,最近執隻HAF Lan box玩下,抬到返到屋企先知唔係天窗版。
作者: 132003hk    時間: 2016-10-28 12:23

回覆 5# Olympian
如果買900D,DG87嗰啲巨無霸,唔check,有問題都唔知的唔的返去換好又大又重又貴
仲要而家好多玻璃箱如果我下次買玻璃箱一定會check
作者: wham    時間: 2016-10-28 12:24

幾舊水就唔使嘅 過千銀就要睇睇!
作者: pasupasu105    時間: 2016-10-28 12:59

回覆 6# edwardlove


    我就掉反轉
平開貴直接反去
作者: coffeebee    時間: 2016-10-28 14:43

平貴都開
作者: trustme133    時間: 2016-10-28 16:29

上次係中央田叫佢開呢check.
條友阿之阿左,幾唔願意!
作者: VADER    時間: 2016-10-28 17:27

驗...一定驗.....廢事有咩野行翻轉頭....仲要為一千幾百同人嘈....
不如一早驗左算.............
作者: VADER    時間: 2016-10-28 17:35

上次係中央田叫佢開呢check.
條友阿之阿左,幾唔願意!
trustme133 發表於 2016-10-28 16:29



    我都試過一次....
佢係都唔比我睇...我話我比錢都要睇下有冇壞....
跟住佢話冇得睇....我就問左一句...你0的野係咪已經壞左唔比得人睇.....
跟住佢都未答我....身邊就有十幾對同樣疑問既眼一齊望住佢.........
作者: mastermike    時間: 2016-10-28 17:38

有次冇驗試過側板凹左
搵個intel貼紙痴住當見唔到算
作者: jackychau    時間: 2016-10-28 17:40

十年前 試過買箱無左包螺絲後

之後,買咩箱都check
作者: Alex1013006    時間: 2016-10-28 19:24

一定check,有問題要攞返去換仲煩。不過上次中田買機箱係去瑞星到攞貨同驗貨
作者: index1942    時間: 2016-10-28 21:51

一直都無CHECK開 直到有一次 幫朋友係黃金商場地庫角落頭間野到買過一個重新包裝的機箱 重要有壞嘢同埋花咗 而加買都一定會CHECK
作者: Rozen    時間: 2016-10-28 22:57

我覺得包縲絲銅柱重要啲

因為淘寶無得配
香港配又貴又煩
作者: loselee    時間: 2016-10-29 23:25

以前買唔會check,但睇完呢個post就以後都會check,事關攞來攞去太麻煩。
作者: Joiop21    時間: 2016-10-30 00:29

冇試過即場CHECK, 雖然SS PS-09 個面板有問題唔貼個框
不過都照用算
作者: leonhartx    時間: 2016-10-30 01:55

咁睇嚟買機箱真係要即場開箱check清楚,費事買中比咁多位師兄彈鐘啲箱了
作者: Miipp    時間: 2016-10-30 14:29

點解唔驗?

體身經歷, 有次買機箱 comxxx 真係比錯左. 個次有即場開來 check 先唔使去多次.
作者: 邊個邊個    時間: 2016-10-31 23:56

上次係中央田叫佢開呢check.
條友阿之阿左,幾唔願意!
trustme133 發表於 2016-10-28 16:29


試過買silverstone sg06番到屋企先發現冇左個hdd tray
要成個case 攞番去維修部,
條友仔不停話會唔會係你整唔見, 冇理有原箱會冇喎!
我山長水遠攞番去深水埗, 你估好得閒咩!
最後都死死地氣俾番個hdd tray我...........
好彩係itx case咋
作者: makwai    時間: 2016-11-2 00:02

開開睇睇先得,試過開唔到。。。
作者: pcturbo    時間: 2016-11-2 00:52

Normally would not open it if buy from a trusted store
作者: pcturbo    時間: 2016-11-2 00:52

Depends on where you buy it
作者: ..新    時間: 2016-11-7 11:10

當然開左安心D啦
作者: tere01    時間: 2016-11-7 12:00

睇左無問題,唔駛山長水遠换過。
作者: CBKEN552    時間: 2016-11-9 11:50

我唔會開.因為太煩,,有咩問題先會拎返落去,,
作者: DeathEdge    時間: 2016-11-14 05:22

唔趕時間or買大箱一定check
前日買左個tt core x9 都有即場check
唔check就咁拎走一有問題就大件事
作者: chuyat    時間: 2016-11-14 11:29

大舖應該好d呱,前二日係中央田買左corsair 400c 俾完錢佢叫我等五分鐘,拎來時已幫你捆綁好,冇意思再叫打開check,外觀冇損盒就算了,返來一切正常.
作者: platinum    時間: 2016-11-14 11:55

我係capital 買過大箱 antec p280, 都係捆綁左,
翻到去先發現個側板有條幾深嘅傷痕, 好在唔係透明側板, 樣無乜所謂
要換的話來回的士都兩百啦, 無換lu

應該係qc 問題, 因為唔似再pack 貨
作者: briantks    時間: 2016-11-14 12:05

一向都唔會即場開箱.... 一來太大件費事麻煩, 二來人地都PACK好左, 無唯要人翻手PACK, 我幾年前買FT02都無CHECK......
作者: baby921    時間: 2016-11-14 12:25

我會睇下個箱有無開過,如果完整我都無CHECK(好彩買過幾隻都無事)
作者: ricky818    時間: 2016-11-14 16:25

大舖應該好d呱,前二日係中央田買左corsair 400c 俾完錢佢叫我等五分鐘,拎來時已幫你捆綁好,冇意思再叫打開c ...
chuyat 發表於 2016-11-14 11:29


我就係大舖都出事, 去中央田買過個百幾二百既GTR cheap箱, 預左佢淋
其實一早已經睇晒佢上下舖, 有幾多隻陳列都數得出
見樓上隻陳列花花地, 所以去左樓下買, 等左一輪就係拎隻pack好晒既俾我, 又係唔好意思叫佢拆嚟check
結果自己拎出去轉彎廁所門口check, 見到背板同PCI位凹晒, 肯定裝唔到背板, 再睇下D花痕, 同樓上隻陳列一樣樣
即刻抬返過去話個箱凹左, D職員第一句就問買左幾耐, 我話十分鐘前買佢地先無聲出
如果真係抬左返屋企有乜事都唔使旨意換, 最後佢地搵過隻連包裝都完整D既俾我, 即係明明有新貨都賣隻殘既俾客先
作者: chuyat    時間: 2016-11-14 17:01

要係樓上買就冇事lo.不過大舖咁做唔怕壞招牌??
作者: shamesung    時間: 2016-11-14 20:31

我就係大舖都出事, 去中央田買過個百幾二百既GTR cheap箱, 預左佢淋
其實一早已經睇晒佢上下舖, 有幾多隻 ...
ricky818 發表於 2016-11-14 16:25



    其實陳列品當新機賣,好有可能經已犯法。好在師兄心水清有開箱驗貨,佢哋咁做同賊冇乜分別
作者: Rozen    時間: 2016-11-14 20:54

其實陳列品當新機賣,好有可能經已犯法。好在師兄心水清有開箱驗貨,佢哋咁做同賊冇乜分別 ...
shamesung 發表於 2016-11-14 20:31


吓?啲手機相機俾人試過晒當新機賣又犯唔犯法呢?
作者: shamesung    時間: 2016-11-14 21:47

吓?啲手機相機俾人試過晒當新機賣又犯唔犯法呢?
Rozen 發表於 2016-11-14 20:54



    其實你知唔知乜嘢係"陳列品"?
作者: Rozen    時間: 2016-11-14 21:56

本帖最後由 Rozen 於 2016-11-14 21:57 編輯
其實你知唔知乜嘢係"陳列品"?
shamesung 發表於 2016-11-14 21:47



    願聞其詳
作者: 306236873    時間: 2016-12-12 00:25

吾好怕瘀 開左自己都安心啲
作者: lau917hk    時間: 2016-12-16 00:37

睇下平定貴囉
作者: tsquare    時間: 2016-12-17 05:07

睇吓邊間買同價錢決定驗唔驗ge咋喎
不過驗都好少會當面,通常轉角開箱check
作者: INGRAMLI    時間: 2016-12-17 13:16

大鋪加有factory seal就唔check,其他就check

via HKEPC Reader for Android
作者: erikism    時間: 2016-12-17 13:44

尋日係中央田買佐隻CM352, 個SALES攞出來已經用繩綁好, 見個盒四四正正, 膠紙無問題, 所以無CHECK就走佐, 返到屋企檢查過無任何問題...
其實如果可以我會即場CHECK吓會比較放心, 廢事有事又要出去換貨....
作者: yk8523    時間: 2016-12-17 15:53

600蚊以上當場CHECK
作者: wg7fg9aj3    時間: 2016-12-17 15:56

其實都應該要check 
睇完哩個post 下次買機箱都係check 一 check 穩陣D
作者: mattzxc    時間: 2016-12-17 22:12

個千蚊機箱會CHECK
一陣又要拎返黎都幾麻煩
作者: TungNg    時間: 2016-12-18 03:20

現場check 唔使煩
一陣間又要拎返返嚟有排攪
作者: igotoworks    時間: 2016-12-18 14:34

I surely check before take it up.
作者: sinyee    時間: 2016-12-18 15:55

其實你知唔知乜嘢係"陳列品"?
shamesung 發表於 2016-11-14 21:47


  願聞其詳
作者: lpc041088    時間: 2016-12-18 16:30

如果跟玻璃側板應該會check有無爆
其他就唔理啦,箱一個姐
作者: yatshun777    時間: 2017-2-24 21:08

上次係中央田叫佢開呢check.
條友阿之阿左,幾唔願意!
trustme133 發表於 2016-10-28 16:29


試過淨買機箱,之後返到屋企,個風扇扇葉成個掉左落黎...
頓時呆左,心諗PK,唔係要成箱抬番去啊

好在最後都只係拆個風扇落黎,拎去換新既。
作者: yatshun777    時間: 2017-2-24 21:31

各位CHING自己賣機箱會唔會叫買家驗貨?
作者: doggiestyle    時間: 2017-2-25 22:30

我想驗又唔想阻住人地...會拎埋一二角先望下.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2