Board logo

標題: antec S10 半價 有無人沖? [打印本頁]

作者: Turboaftershave    時間: 2016-10-23 10:10     標題: antec S10 半價 有無人沖?

正x $3998 砍半 左一排
有無師兄開箱

btw,玻璃面系咪一樣價錢?

作者: 林洋2    時間: 2016-10-23 10:45

好想買
屋企冇咁大地方
作者: franky7080    時間: 2016-10-23 12:01

一半都要2000
作者: lkl0120    時間: 2016-10-23 12:47

留意返半價果隻唔係玻璃版
作者: 1112311123    時間: 2016-10-23 13:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Turboaftershave    時間: 2016-10-23 14:03

回覆 5# 1112311123

等人開箱詐
作者: Turboaftershave    時間: 2016-10-23 14:04

回覆 4# lkl0120

可惜
$2000 有玻璃的話,我覺得算還可以
(只要個d缺點吾系缺點就ok )
作者: 1112311123    時間: 2016-10-23 14:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc0110    時間: 2016-10-23 20:55

回覆 8# 1112311123


唔知P380會唔會再番貨
之前半價入唔到手
作者: deedeedee    時間: 2016-10-23 21:12

個機箱幾正,但兩千銀......
作者: ckwk    時間: 2016-10-23 21:52

I'm not rich enough
$2000 ar,
almost a new i3 PC .
作者: 132003hk    時間: 2016-10-25 09:03

睇落會唔夠生風
作者: hpkill    時間: 2016-10-25 20:46

有錢肯定沖
作者: hweaiidi    時間: 2016-10-25 21:09

等佢半價再半價先衝.
作者: lkcif    時間: 2016-10-25 21:35

有價冇市
作者: 清涼快    時間: 2016-10-31 23:59

半價都甘貴
作者: pcturbo    時間: 2016-11-1 11:13

Too expensive for me, but this case looks amazing!
作者: pcturbo    時間: 2016-11-1 11:42

Wait, Is it $3998 x 0.5? or $3998 is already 50% off?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2