作者: ivannwk 時間: 2016-10-15 21:38 標題: 請問用matx板。唔装dvd機,兩個硬盤。最細機箱有冇好介紹?
本帖最後由 ivannwk 於 2016-10-15 21:40 編輯
用atx火牛。亦唔會装顯卡。最好平D。直身機
謝謝回覆。
作者: kenleung369 時間: 2016-10-16 17:54
不能說的C2
作者: ju1950 時間: 2016-10-16 18:36
tt s3
https://www.taobao.com/product/tt-s3-機箱.htm
作者: ivannwk 時間: 2016-10-16 20:53
謝謝。但tts3都是比較大。
作者: trustme133 時間: 2016-10-18 13:53
本帖最後由 trustme133 於 2016-10-18 13:55 編輯
gtr............................
http://www.gtr.com.hk/case/micro_tower/micro_tower_master.htm
作者: ivannwk 時間: 2016-10-18 19:44
Gtr 唔用喇。
謝C兄。
作者: laosmiaale 時間: 2016-10-19 15:52
Jonsbo rm2 haha
作者: LG 時間: 2016-11-13 15:26
同求, push~~
仲有冇推介??
