Board logo

標題: Jonsbo QT01 Fractal Design Define R5 兩隻箱點揀好? [打印本頁]

作者: 唔識電腦人    時間: 2016-10-5 12:24     標題: Jonsbo QT01 Fractal Design Define R5 兩隻箱點揀好?

靜音隔塵方面會唔會QT01好D? R5周圍都係風扇位, 雖然有野封住, 但會唔會都係大塵左?
前面板度門, R5個CAKE位會唔會好易鬆, QT01用磁石好似好D?
有冇師兄可以比下意見?
THX
作者: jchie    時間: 2016-10-5 14:49

QT01隔塵ok靜音麻麻,主要係風扇嘈;換哂做貓頭鷹後靜好多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2