作者: RC128 時間: 2016-9-21 14:26 標題: 最強打機組合 ^_^
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1924609&k=4441941c651f2ec7885677fd7639956f&t=1782138517&sid=4sHCNYhMml

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1924610&k=7101ae2cc8e0e85c30b36ba8c251829f&t=1782138517&sid=4sHCNYhMml

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1924611&k=53f087bcaa4675b2968a8bc04f3b8c71&t=1782138517&sid=4sHCNYhMml

作者: hkjake 時間: 2016-9-21 14:42
師兄係抽中獎?我一直以為呢件野係裝飾
thanks for share
作者: 蒼之星雲 時間: 2016-9-21 14:47
哇~ 超正喎~!!!
支持師兄分享!
用Raspberry Pi整?
作者: soho888 時間: 2016-9-21 14:48
咩機離?? 禁細既.............
作者: ppoppq123 時間: 2016-9-21 15:10
草莓夠力推mame Game?
真心想問邊度入手超有興趣
作者: 邪惡的化身 時間: 2016-9-21 20:33
condex 門口都有
作者: fatcat2600 時間: 2016-9-21 20:40
RPI好多人拎黎玩街機架
作者: Gpx-Z 時間: 2016-9-21 21:02
超正喎
作者: reddogdog 時間: 2016-9-21 21:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 原明 時間: 2016-9-21 23:04
強!
作者: RC128 時間: 2016-9-22 10:17
無錯,咁都比你估到

作者: 牛丸 時間: 2016-9-22 12:44
有心思 !!! 讚
作者: RC128 時間: 2016-9-23 10:58
前排抽中左,我都以為係裝飾品.
作者: bihari 時間: 2016-9-23 11:31
堅野黎架....乜原來
作者: pasupasu105 時間: 2016-9-23 13:04
嘩
我手機開左第二副圖先
仲想回「咩野最強打機咁巴閉」
之後第一副圖開左之後笑左
真係最強打機組合
作者: dearkaki 時間: 2016-9-23 15:47
請問係自製、還是現成買呢?好吸引播
作者: BCKS 時間: 2016-9-24 07:11
睇完好想玩lf2
作者: RC128 時間: 2016-9-24 12:44
自家製的.可以玩多個模擬器的

作者: qoiop 時間: 2016-9-25 10:42
請問個箱係咩質料呢? 我睇落以為係紙,所以冇抽
作者: 恆生銀行 時間: 2016-9-26 09:34
係木製的, 之前係正都把玩過, 好多detail 位做得好正, 如果可以買到就好
作者: rreeww2222 時間: 2016-9-28 02:33
好強作者: 牛丸 時間: 2016-9-29 10:46
隻野好靚, 琴日去左深水步見到, 但係非賣品

作者: xmancomic 時間: 2016-10-15 03:17
乜原來唔係裝飾來
作者: PANTO 時間: 2016-10-15 10:12
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-15 10:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coffeebee 時間: 2016-10-15 15:03
如果過熱會點
作者: crazybee 時間: 2016-10-15 21:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 金金2 時間: 2016-10-22 13:59
作者: 火雲耶神 時間: 2016-10-23 03:16
本帖最後由 火雲耶神 於 2016-10-23 03:20 編輯
樓主我想整返部街機(模擬器),但唔知用咩硬件好。
請問用itx底板定係respberry pi好?
作者: polyu7 時間: 2016-10-23 19:19
我以為係模型黎....原來有得用....
但係唔係絕版野無得買?
作者: doppelganger 時間: 2016-10-23 20:44
恭喜師兄有新玩具玩,不過玩下影下相就好,長用可能會有風險
作者: harryytm 時間: 2016-10-24 15:28
raspberry pi是也!
作者: lkcif 時間: 2016-10-25 21:38
堅野WOR. 我同唔少CHING一樣都以為係裝飾品


