Board logo

標題: 最強打機組合 ^_^ [打印本頁]

作者: RC128    時間: 2016-9-21 14:26     標題: 最強打機組合 ^_^

1.jpg

2.jpg

3.jpg

圖片附件: 1.jpg (2016-9-21 14:25, 104 KB) / 下載次數 80
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1924609&k=4441941c651f2ec7885677fd7639956f&t=1782138517&sid=4sHCNYhMml



圖片附件: 2.jpg (2016-9-21 14:25, 66.27 KB) / 下載次數 77
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1924610&k=7101ae2cc8e0e85c30b36ba8c251829f&t=1782138517&sid=4sHCNYhMml



圖片附件: 3.jpg (2016-9-21 14:26, 50.24 KB) / 下載次數 91
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1924611&k=53f087bcaa4675b2968a8bc04f3b8c71&t=1782138517&sid=4sHCNYhMml


作者: hkjake    時間: 2016-9-21 14:42

師兄係抽中獎?我一直以為呢件野係裝飾
thanks for share
作者: 蒼之星雲    時間: 2016-9-21 14:47

哇~ 超正喎~!!!
支持師兄分享!
用Raspberry Pi整?
作者: soho888    時間: 2016-9-21 14:48

咩機離?? 禁細既.............
作者: ppoppq123    時間: 2016-9-21 15:10

草莓夠力推mame Game?
真心想問邊度入手超有興趣
作者: 邪惡的化身    時間: 2016-9-21 20:33

condex 門口都有
作者: fatcat2600    時間: 2016-9-21 20:40

草莓夠力推mame Game?
真心想問邊度入手超有興趣
ppoppq123 發表於 2016-9-21 15:10



    RPI好多人拎黎玩街機架
作者: Gpx-Z    時間: 2016-9-21 21:02

超正喎
作者: reddogdog    時間: 2016-9-21 21:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 原明    時間: 2016-9-21 23:04

強!
作者: RC128    時間: 2016-9-22 10:17

哇~ 超正喎~!!!
支持師兄分享!
用Raspberry Pi整?
蒼之星雲 發表於 2016-9-21 14:47



    無錯,咁都比你估到
作者: 牛丸    時間: 2016-9-22 12:44

有心思 !!! 讚
作者: RC128    時間: 2016-9-23 10:58

師兄係抽中獎?我一直以為呢件野係裝飾
thanks for share
hkjake 發表於 2016-9-21 14:42


前排抽中左,我都以為係裝飾品.
作者: bihari    時間: 2016-9-23 11:31

堅野黎架....乜原來
作者: pasupasu105    時間: 2016-9-23 13:04


我手機開左第二副圖先
仲想回「咩野最強打機咁巴閉」
之後第一副圖開左之後笑左
真係最強打機組合
作者: dearkaki    時間: 2016-9-23 15:47

請問係自製、還是現成買呢?好吸引播
作者: BCKS    時間: 2016-9-24 07:11

睇完好想玩lf2
作者: RC128    時間: 2016-9-24 12:44

請問係自製、還是現成買呢?好吸引播
dearkaki 發表於 2016-9-23 15:47



    自家製的.可以玩多個模擬器的
作者: qoiop    時間: 2016-9-25 10:42

請問個箱係咩質料呢? 我睇落以為係紙,所以冇抽
作者: 恆生銀行    時間: 2016-9-26 09:34

係木製的, 之前係正都把玩過, 好多detail 位做得好正, 如果可以買到就好
作者: rreeww2222    時間: 2016-9-28 02:33

好強
作者: 牛丸    時間: 2016-9-29 10:46

隻野好靚, 琴日去左深水步見到, 但係非賣品
作者: xmancomic    時間: 2016-10-15 03:17

乜原來唔係裝飾來
作者: PANTO    時間: 2016-10-15 10:12


作者: 嘩!嘩嘩!    時間: 2016-10-15 10:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coffeebee    時間: 2016-10-15 15:03

如果過熱會點
作者: crazybee    時間: 2016-10-15 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 金金2    時間: 2016-10-22 13:59

唔打得都睇得
作者: 火雲耶神    時間: 2016-10-23 03:16

本帖最後由 火雲耶神 於 2016-10-23 03:20 編輯

樓主我想整返部街機(模擬器),但唔知用咩硬件好。
請問用itx底板定係respberry pi好?
作者: polyu7    時間: 2016-10-23 19:19

我以為係模型黎....原來有得用....
但係唔係絕版野無得買?
作者: doppelganger    時間: 2016-10-23 20:44

恭喜師兄有新玩具玩,不過玩下影下相就好,長用可能會有風險
作者: harryytm    時間: 2016-10-24 15:28

raspberry pi是也!
作者: lkcif    時間: 2016-10-25 21:38

堅野WOR. 我同唔少CHING一樣都以為係裝飾品





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2