作者: senderson 時間: 2016-8-16 23:32 標題: CORSAIR 400C/400Q用家討論區
換左400C幾日,前面3把穿甲彈,但發覺400C前面安裝FAN個位好差,原因係扇頁同安裝個面板"控"得太埋,搞到啲FAN WE WE聲

作者: msc76ju3 時間: 2016-8-17 02:19
CORSAIR 之前我隻750D
原扇會打到前吸塵網又係搞到有聲
作者: cbaabc 時間: 2016-8-22 01:54
諗住TB買隻400C返黎點
http://www.corsair.com/zh-cn/carbide-400c-left-side-panel-window
作者: greatnews 時間: 2018-2-23 01:38
Carbide Series® Quiet 400Q ATX靜音防塵箱,全黑色冇側透,新膠登清貨,$250/隻,好抵玩!
