作者: mikeylam 時間: 2016-7-26 12:39 標題: Thermaltake Core P5 / EK Predator 360
本帖最後由 mikeylam 於 2016-7-26 14:42 編輯
早輪買左新底板,新顯卡,跟手買埋新箱同水冷。尋晚上埋機。
之前用過唔同牌子既一體水,最近呢次係NZXT。其實一體水都唔差,又方便。不過聽人講EK好,所以今次試下中間落墨,玩下佢地套半一體水PREDATOR 360。
機箱我都係用開NZXT H440。本來睇中BEQUIET DARK BASE 900,但後來見TT CORE P5又幾過癮。最重要係響中田見/聽過實物覺得唔嘈所以轉肽。用落個箱有幾個大小問題,考慮緊買唔買既師兄要唸清楚。
1. 個跟機PCIE RISER根本唔WORK。我見呢度有師兄講過。外國FORUM亦有提及。基本上要上森林網買過先得。我相信好多買呢個箱既人都係因為GPU可以打直放先買。PCIE RISER唔WORK等於廢左一半武功
2. 我SEAFOOD痕買左個綠色版本。我下意識覺得應該係墨綠色,點知...竟然係螢光綠...仲要係超刺眼個隻。本來呢個係我自己問題,不過我裝既時候發覺個箱不斷有"批盪"跌落黎。上色既質素一般。
3. 除左上色既質素,亦都有D小地方比如螺絲上唔盡等等問題。
4. 最後就係同EK PREDATOR 360既配搭。由於個箱超大。所以EK條喉只係剛剛夠長。
新底板同新顯卡之前已經開過箱所以呢度唔再POST相。
完成品求其POST兩張大家睇睇。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1908826&k=e80342169b0fa51bc2467460129733a3&t=1782647650&sid=qKGoNPELwY

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1908827&k=baa9bf47f8a787d222b387b1454d0530&t=1782647650&sid=qKGoNPELwY

作者: yahoohk1314 時間: 2016-7-26 14:39
diy 機箱黎嗎?
這樣散熱會比較好嗎
作者: mikeylam 時間: 2016-7-26 14:43
No it's not DIY. It's an open frame case made by Thermaltake. Does it cool better? I am not sure. I went for it because of the look.
作者: GbE 時間: 2016-7-26 16:26
本帖最後由 GbE 於 2016-7-26 16:28 編輯
隻綠都冇問题。你行双咭,仍行 raiser, 咁咪要2條,靓d ?
跟果條唔 work, 太離普。
作者: samhcl 時間: 2016-7-26 16:28
CHing, following official site, if your PCIE riser cable not working, they can do reship a new ver. of cable to you? please check below line for detail or you can ask them directly:
http://community.thermaltake.com ... ng-the-riser-cable/
作者: mikeylam 時間: 2016-7-26 16:37
係呀。要兩條riser先行到SLI
作者: mikeylam 時間: 2016-7-26 16:40
Yes I will try but really it's a US forum. I suspect they will direct me back to whoever the HK dealer is.
CHing, following official site, if your PCIE riser cable not working, they can do reship a new ver ...
samhcl 發表於 2016-7-26 16:28
作者: BlackLabel 時間: 2016-7-27 14:04
DARK BASE 900 8月中到港 , 到時鍾意就二手放左呢個箱
作者: pasupasu105 時間: 2016-7-27 14:27
不如換左條管佢.........
作者: mikeylam 時間: 2016-7-27 15:41
等第時我GPU上水先一次過搞...


