Board logo

標題: [開箱] 求其開 IN WIN 303 [打印本頁]

作者: msc76ju3    時間: 2016-7-18 01:55     標題: 求其開 IN WIN 303

本帖最後由 msc76ju3 於 2016-7-18 02:08 編輯

本身用緊隻750D放地下好地地
但屋企搬屋裝修咁緊係想放部電腦係檯啦
話晒有個透側箱
已經知個箱大到無輪已經預多左位放個箱嫁啦
但係世事總是不如意...

都係凸左出黎 撞鬼
快手快腳屋都唔點執就睇下有咩箱岩用啦
因為有個360排係到唔想放出黎搞到選擇唔太多
最後放棄左5.25位買左佢...

好彩有車車番黎,如果唔係搭巴士NTR都唔知點搞好
炸炸林上機執線
幾方便扔晒係火牛前面收工

換左箱就夠位放啦 但係D MON未到所以冇插線試左次著機就算數


本身強逼症發作想AIO水冷頭個LOGO對正
但係條喉唔多夠就算數廢時漏水就...

冇大機用既解決方案...
賣廣告對隻750D有興趣既CHING可以去二手區睇下
作者: a.fish    時間: 2016-7-18 03:32

呢個箱有幾深?
作者: L.L    時間: 2016-7-18 09:20

呢個箱有幾深?
a.fish 發表於 2016-7-18 03:32


產品尺寸(高x寬x長): 500mm x 215mm x 480mm / 19.6" x 8.4" x 18.8"
https://www.inwin-style.com/tw/gaming-chassis/303#product_spec
作者: abby23    時間: 2016-7-18 11:59

本帖最後由 abby23 於 2016-7-18 12:02 編輯

邊到買? 個機箱幾靚

同埋幾多錢
作者: msc76ju3    時間: 2016-7-18 12:05

回覆 4# abby23


    中田 ()) 白色(%)
作者: abby23    時間: 2016-7-18 12:14

回覆  abby23


    中田 ()) 白色(%)
msc76ju3 發表於 2016-7-18 12:05



    哈 呢個方法好有趣~  唔該哂
作者: saldtch    時間: 2016-7-23 14:45

可放幾多隻 Hard disk?
作者: msc76ju3    時間: 2016-7-23 17:04

回覆 7# saldtch


    3.5*2
2.5*2最多3隻
作者: saldtch    時間: 2016-7-23 21:32

回覆 8# msc76ju3


   加埋3隻?機箱前方好似好多位吓?
作者: msc76ju3    時間: 2016-7-23 21:36

回覆 9# saldtch


佢跟左2隻3.5 同2隻2.5 既MOUNT
佢意思應該係可以加多個姐係2隻2.5+3隻2.5
隻箱主要係留番比人上水
D HDD/SSD都係掛係到好似我個隻咁
冇比到HDD架嫁
作者: saldtch    時間: 2016-7-23 22:44

回覆 10# msc76ju3


都係俾專業水冷人士用多D@@仲諗住買呢隻或者phanteks evolv atx 來玩吓
作者: msc76ju3    時間: 2016-7-23 22:58

回覆  msc76ju3


都係俾專業水冷人士用多D@@仲諗住買呢隻或者phanteks evolv atx 來玩吓 ...
saldtch 發表於 23/7/2016 10:44 PM



   呢隻短身少少
就係因為咁我先買左佢
如果唔係我都會等phanteks
作者: morrowepc    時間: 2016-7-30 12:46

靚機箱





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2