Board logo

標題: 請問CPU 位無開窿有冇咩問題? [打印本頁]

作者: 恆星~    時間: 2016-6-12 19:02     標題: 請問CPU 位無開窿有冇咩問題?

如下圖咁, 正常呢個位係咪只係方便走線?


會唔會因為無左而放唔到咩底板/CPU的?
作者: antonyhk    時間: 2016-6-12 19:36

有開洞主要方便安裝CPU散熱器,唔需要成塊板拆出黎咁解
作者: boaykf    時間: 2016-6-13 22:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2