作者: 恆星~ 時間: 2016-6-12 19:02 標題: 請問CPU 位無開窿有冇咩問題?
如下圖咁, 正常呢個位係咪只係方便走線?

會唔會因為無左而放唔到咩底板/CPU的?
作者: antonyhk 時間: 2016-6-12 19:36
有開洞主要方便安裝CPU散熱器,唔需要成塊板拆出黎咁解
作者: boaykf 時間: 2016-6-13 22:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |