Board logo

標題: 新酒舊瓶 – 聯力PC-8FI 外加DIY 透明側板, LED 燈 [打印本頁]

作者: miata22    時間: 2016-6-3 16:45     標題: 新酒舊瓶 – 聯力PC-8FI 外加DIY 透明側板, LED 燈

本帖最後由 miata22 於 2016-6-3 16:47 編輯

呢個機箱都買左 5-6年,呢個係Spider Special Edition當年賣 $16xx, 但真係物有所值,用咁耐都仲好好. 見到好多post 新款機箱有全側透玻璃覺得好靚,但呢個機箱condition仲好好都唔捨得換走, 雖然好想玩下水冷但外於當年都無呢d野 所以點都fit 唔落.
換左d 新硬件落去 清潔左 都好滿意,係咁易都滿足到自己玩下一體水,諗諗下 不如自己做個全茶色側透板 睇下得唔得,做完之後效果真係唔錯,係度同各位分享下.

係淘寶搵左呢隻 磁石膠紙:
10_resize.jpg

跟住度好 機箱側版個size 去左新填地街做左塊茶色亞架力膠板 (因為心急上板 唔記得影塊板原相)
11_resize.jpg

跟住係機箱4邊同塊亞架力膠板貼個d 磁石膠紙
12_resize.jpg

禮成!
13_resize.jpg

比d效果大家睇下, 原裝側板
14_resize.jpg
15_resize.jpg

DIY 茶色透明側板:
16_resize.jpg
17_resize.jpg

另外有個post 關於訂製火牛模組線,可以去我另一個post 望下.

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid34943557

多謝收看

圖片附件: 10_resize.jpg (2016-6-3 16:43, 56.55 KB) / 下載次數 96
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894674&k=a31a010c14547806e962aa7ce1f47f86&t=1782197289&sid=38cgiR66AH



圖片附件: 11_resize.jpg (2016-6-3 16:43, 37.37 KB) / 下載次數 94
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894675&k=e2fb95a220b4f5aa0fb67aecd3174815&t=1782197289&sid=38cgiR66AH



圖片附件: 12_resize.jpg (2016-6-3 16:43, 61.19 KB) / 下載次數 88
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894676&k=691f4ca9cca5b7f5dd036bb8bcb6d8e0&t=1782197289&sid=38cgiR66AH



圖片附件: 13_resize.jpg (2016-6-3 16:43, 69.21 KB) / 下載次數 95
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894677&k=2b8319056facd0d26383973a4235955a&t=1782197289&sid=38cgiR66AH



圖片附件: 14_resize.jpg (2016-6-3 16:43, 43.64 KB) / 下載次數 94
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894678&k=ad2e4b1cca0df215b806539bd1b89af6&t=1782197289&sid=38cgiR66AH



圖片附件: 15_resize.jpg (2016-6-3 16:43, 35.82 KB) / 下載次數 96
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894679&k=cec981f8e8c44975dee69170ceb61e46&t=1782197289&sid=38cgiR66AH



圖片附件: 16_resize.jpg (2016-6-3 16:43, 57.13 KB) / 下載次數 89
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894680&k=0c20f6922445545651e6fd34169512e2&t=1782197289&sid=38cgiR66AH



圖片附件: 17_resize.jpg (2016-6-3 16:43, 61.84 KB) / 下載次數 106
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1894681&k=2655716a737ec803bb6a6b4485419892&t=1782197289&sid=38cgiR66AH


作者: jeffywm    時間: 2016-6-3 18:09

支持下DIY先
作者: pasupasu105    時間: 2016-6-3 18:23

聯力用家當然來支持下
作者: kenleung369    時間: 2016-6-3 22:22

C兄,塊板要幾多錢?
作者: Euterpe    時間: 2016-6-3 23:03

呢招整透側ok wor
作者: miata22    時間: 2016-6-4 02:51

回覆 4# kenleung369

$100蚊 連圓角同磨滑邊
$13蚊 磁石膠紙 (淘寶)
作者: gsmjmm    時間: 2016-6-4 11:59

Good ..............................
作者: alexyyc    時間: 2016-6-4 22:10

呢招真係正wor
但我想問下啲磁石條夠唔夠力hold實佢? 如果輕輕撞到個機箱會唔會成塊跌出黎?
因為之前我都有試過用磁石貼+隔塵網痴係入風位, 但耐左就會慢慢下降, 最後用左果啲細細粒既強力棚砂磁鐵先hold得穩
作者: 123nextg    時間: 2016-6-4 23:35

正呀, Ching 側板邊度買?
作者: Tong05    時間: 2016-6-5 00:17

正呀, Ching 側板邊度買?
123nextg 發表於 2016-6-4 23:35


新填地街整
作者: miata22    時間: 2016-6-5 02:20

回覆 8# alexyyc


我貼3邊 已經夠力hold住塊板喇 你唔好買咁厚嘅板 實ok!
作者: miata22    時間: 2016-6-5 02:21

回覆 9# 123nextg


  新填地街 "X方", 個阿姐幾好人.
作者: losiukit1    時間: 2016-6-5 11:23

亞加力板會唔會好易花?
始終都係膠
BTW_寶買咗塊黑色半透明玻璃
29x40 cm連圓邊100RMB
算平?

via HKEPC Reader for Android
作者: 123nextg    時間: 2016-6-5 13:08

回覆  123nextg


  新填地街 "X方", 個阿姐幾好人.
miata22 發表於 2016-6-5 02:21



    thank you ching
作者: 123nextg    時間: 2016-6-5 13:10

亞加力板會唔會好易花?
始終都係膠  
BTW_寶買咗塊黑色半透明玻璃
29x40 cm連圓邊100RMB  
算 ...
losiukit1 發表於 2016-6-5 11:23



   應該會,我個air 240 都花左想換,但換glass 的話,換磁石應該唔夠力
作者: losiukit1    時間: 2016-6-5 13:25

應該會,我個air 240 都花左想換,但換glass 的話,換磁石應該唔夠力
123nextg 發表於 2016-6-5 13:10


我順便係_寶買埋啲3M雙面透明膠紙
10RMB內有3米算係咁
我都係攞嚟換H440塊膠
應該都唔會拆出來架啦
痴實佢應該冇問題掛
作者: miata22    時間: 2016-6-5 14:18

回覆 13# losiukit1


都有可能會花 但我放電腦個位 唔會hi到 所以我唔係咁擔心.
我都有格過價 強化玻璃幾錢, 大約 $150人仔未計運費 但我驚太重d 磁石唔夠力 所以都係用膠片算數
作者: losiukit1    時間: 2016-6-5 14:43

回覆  losiukit1


都有可能會花 但我放電腦個位 唔會hi到 所以我唔係咁擔心.
我都有格過價 強化玻璃幾錢, ...
miata22 發表於 2016-6-5 14:18

我都唔知係咪拆側板嗰陣唔知點樣整到佢
而家花到七彩
我都係跟銷量搵
可能我個size唔係太大
都係100連運費送到深圳
祈求集運送落嚟嗰陣冇事就得

via HKEPC Reader for Android
作者: jasonchoi8    時間: 2016-12-19 05:15

回覆 12# miata22


    有冇得要求佢開窿嫁,我個機箱原本都有塊,但有風扇窿,想造一塊冇風扇窿
作者: miata22    時間: 2016-12-19 13:39

回覆 19# jasonchoi8

應該係可以嘅,加錢姐最多.
作者: jasonchoi8    時間: 2016-12-20 04:21

回覆 20# miata22

Ching我重想問下你mod cable係邊間造嫁,我都想整啊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2