Board logo

標題: "正都"最細果隻機箱叫咩名? [打印本頁]

作者: mingming123    時間: 2016-4-6 19:53     標題: "正都"最細果隻機箱叫咩名?

本帖最後由 mingming123 於 2016-4-6 19:55 編輯

我記得唔係大路果D牌子,有冇師兄記得?
個機箱放係最邊邊位,
同埋好似最近先係正都上架(唔肯定)
ps: 唔係qbx
作者: tompkyou    時間: 2016-4-6 20:14

係咪跟250w火牛嗰個?
作者: JimmyLuk    時間: 2016-4-6 20:33

INWIN CHOPIN?
作者: mingming123    時間: 2016-4-6 20:36

係咪跟250w火牛嗰個?
tompkyou 發表於 2016-4-6 20:14



    我冇問有冇跟火牛
    你講果個機箱叫咩名,等我參考下
作者: mingming123    時間: 2016-4-6 20:38

本帖最後由 mingming123 於 2016-4-7 08:07 編輯
INWIN CHOPIN?
JimmyLuk 發表於 2016-4-6 20:33



    係呢隻啦, >3< ,叻仔錫晒你
    睇舊post先知,原來你都入手左
作者: tompkyou    時間: 2016-4-6 21:11

我知你冇問,我自己都唔記得左個名,淨係,記得有火牛,正都好似699
作者: lkl0120    時間: 2016-4-6 22:29

唉也覆唔切
同場仲有INWIN BQ660SS
CHOPIN內籠改良自BQ660SS
將SLIM ROM位改成2.5"位

BQ660SS係食外置火牛, 跟咗隻ACBEL 120W
CHOPIN跟POWERMAN(INWIN) 150W 80 PLUS BR牛





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2