Board logo

標題: 如果機箱開關按鈕壞左 有無得淨買一粒外置開關按鈕 [打印本頁]

作者: InterSonic    時間: 2016-4-3 22:46     標題: 如果機箱開關按鈕壞左 有無得淨買一粒外置開關按鈕

依家開關針插左reset 按鈕用住一排
作者: joiop    時間: 2016-4-3 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: creative    時間: 2016-4-4 02:00

回覆 1# InterSonic


    ching, 黃金有得賣架, 十零蚊啦, 我都同你一樣情形
作者: 0011ss22    時間: 2016-4-4 02:06

買個門鐘個種制其實work唔work?
作者: epa    時間: 2016-4-4 10:02

懶人系列-- 遙控開關電腦器

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2244590
作者: DGCNYO    時間: 2016-4-11 16:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2016-4-11 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Rozen    時間: 2016-4-11 20:33

我想要USB版緊急停止按鈕

https://www.google.com.hk/search ... ..0.0.0.1vSMwqp0HUs
作者: P14    時間: 2016-4-11 22:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Savoy0904    時間: 2016-4-11 22:54

話說, 琴晚遊 TB 見到件靚野
價錢人仔 16.5 至 33 不等..





作者: InterSonic    時間: 2016-4-12 00:05

靚制
作者: reddogdog    時間: 2016-4-12 01:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bcy796    時間: 2016-4-12 02:40

回覆 10# Savoy0904
賣相唔錯wor
作者: Savoy0904    時間: 2016-4-13 01:45

黑白色插去開關,
紅黃色5V插去USB 5V+, 5V- 果度?
reddogdog 發表於 2016-4-12 01:53



    唔洗用 USB 吧
我睇圖就見佢用四針, 插MB的
Power SW +/-
Power LED +/-
作者: klkklk    時間: 2016-4-16 19:33

以為有fd部機壞過 都係同佢落黃金買條咁既線
作者: 裝甲車    時間: 2016-4-26 10:12

話說, 琴晚遊 TB 見到件靚野
價錢人仔 16.5 至 33 不等..
Savoy0904 發表於 2016-4-11 22:54



    c兄  我都想買  有冇網孑
作者: sp0206    時間: 2016-4-26 19:29

話說, 琴晚遊 TB 見到件靚野
價錢人仔 16.5 至 33 不等..
Savoy0904 發表於 11/4/2016 22:54



幾靚喎~~~
作者: Savoy0904    時間: 2016-5-11 12:52

c兄  我都想買  有冇網孑
裝甲車 發表於 2016-4-26 10:12



    Sorry 師兄, 最近少上黎, 依家看見到, 岩岩pm 左你, check check





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2