Board logo

標題: 最細機箱 FOR GIGABYTE G1 Gaming GeForce GTX 970­ [打印本頁]

作者: number92000    時間: 2016-1-12 22:46     標題: 最細機箱 FOR GIGABYTE G1 Gaming GeForce GTX 970­

重有張Xonar Essence STX
其他買新: I5 6600K, 8G DDR4 X 2, 1SSD, 1HDD.....
對機箱無研究, 請問最細可用邊個機箱(如有靜音更好)
THX
作者: 糖蓮子    時間: 2016-1-12 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: number92000    時間: 2016-1-12 22:53

回覆 2# 糖蓮子


    勁~THX
作者: number92000    時間: 2016-1-12 23:36

回覆 2# 糖蓮子


    不過好似插唔到張STX
作者: number92000    時間: 2016-1-12 23:48

How about Fractal Design 304?
作者: 糖蓮子    時間: 2016-1-12 23:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lingho    時間: 2016-1-13 00:51

node 202
烏鴉仔1/2
作者: MINGFAI168    時間: 2016-1-13 02:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: number92000    時間: 2016-1-13 07:46

回覆 7# lingho
原來有咁薄既箱 裝到張卡同stx?
用邊塊mb 同牛?
作者: lingho    時間: 2016-1-13 12:03

回覆 9# number92000

係itx+sfx牛
作者: hkhorace    時間: 2016-1-13 17:37

有無itx箱又夠細又裝到390 (張野好似308mm到)
作者: 新人王a    時間: 2016-1-13 19:16

回覆  number92000

係itx+sfx牛
lingho 發表於 2016-1-13 12:03



    要整到咁細
SFX牛無可避免
作者: JayHon    時間: 2016-1-13 19:26

要來打機既話
太細個箱,散熱未必夠
唔想再煩既話
買個普通matx就夠
Itx就有d危
作者: JayHon    時間: 2016-1-13 19:29

Jonsbo RM3都幾好
如果唔追求側透
選擇會更加多
作者: wtchung1    時間: 2016-1-13 21:23

我原本taobao咗個jonsbo v4, 諗住細細部組個gaming pc, 到咗先發現個機箱都幾大.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2