Board logo

標題: Fractal Design Mini R2確係正.找有心人接收CM690. [打印本頁]

作者: howang    時間: 2015-10-6 08:15     標題: Fractal Design Mini R2確係正.找有心人接收CM690.

本帖最後由 howang 於 2015-10-6 23:45 編輯

前排出新機.今次唔想用咁大隻機箱.用MATX板.比較過下d M.ATX 箱.
最後都係揀左呢隻新牌子.雖則係標榜係M.ATX箱.
但好似用到ATX板.而且一D都唔細隻.只係比之前隻CM690矮15CM.
開箱之後.都好滿意.用料紮實.可上水冷.我自已就用番212X風冷.
前面可以裝2把12CM.後邊下邊各1把12CM.上邊有把14CM.基本散熱夠晒.
HDD有快拆.有SSD架.走線位足夠.
上晒機合埋塊側透.出風位完全唔熱.而且比用CM690靜.
整體上都好滿意.

另外.隻舊CM690用左5年.但仲好新淨.只係太多塵.我已經清左部分.
丟左佢又好浪費.想睇下有冇師兄想換箱.送畀有心人.
不過要留意機箱入邊既風徑因為太多塵.我拆晒丟晒.
有興趣可以PM我.我SEND D相畀你望下再決定.
作者: 邪惡的化身    時間: 2015-10-6 13:59

免費送?咁就真係多謝晒喇~
不過你可以放係呢度...我諗用有人用大約100蚊帶走~
http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=14
作者: pasupasu105    時間: 2015-10-6 14:30

免費送?咁就真係多謝晒喇~
不過你可以放係呢度...我諗用有人用大約100蚊帶走~
...
邪惡的化身 發表於 2015-10-6 13:59



    佢仲係初級,你叫佢放交易區咪即係害死佢
作者: 健123    時間: 2015-10-6 16:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: w223988    時間: 2015-10-6 16:17

前面可以裝2把12.後邊下邊各1把12.上邊有把14.SO BIG
作者: yjfoeg    時間: 2015-10-6 17:42

唔通而家啲小朋友連吋同厘米都唔識分?
兩把12吋風扇,個機箱咪…
作者: SkyTester    時間: 2015-10-6 18:06

唔通而家啲小朋友連吋同厘米都唔識分?
兩把12吋風扇,個機箱咪…
yjfoeg 發表於 2015-10-6 17:42



  求奇啦...
識野既大家...早就自動過漏成CM
作者: SkyTester    時間: 2015-10-6 18:07

前排出新機.今次唔想用咁大隻機箱.用MATX板.比較過下d M.ATX 箱.
最後都係揀左呢隻新牌子.雖則係標榜係M.AT ...
howang 發表於 2015-10-6 08:15



    有意, 已PM
作者: howang    時間: 2015-10-6 23:44

唔好下下打錯都當人小朋友.我都33歲架喇.
係12CM & 14CM.我大意打錯姐.SORRY THAT.多謝師兄提醒.
作者: howang    時間: 2015-10-7 08:59

PM留左電話既師兄.我呢2日工作比較忙.未有時間影相.
我會儘快影相WHATSAPP畀各位望望個箱先.
當然會跟番PM次序.唔好意思.要大家稍等.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2