Board logo

標題: Fractal Design 新箱 Node 202 [打印本頁]

作者: lycq525    時間: 2015-6-3 17:29     標題: Fractal Design 新箱 Node 202

https://www.youtube.com/watch?v=JuLpKJkwXag
令仔過RVZ02,可惜太多膠.
作者: epa    時間: 2015-6-3 17:56

多膠可以輕啲
作者: K17    時間: 2015-6-3 18:27

巨型ITX....
作者: gary0916    時間: 2015-6-3 19:04

我覺得佢係打RVZ01, 唔係同02鬥
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2015-6-3 20:26

好似1個3.5" HDD都裝唔到
作者: boysbehei    時間: 2015-6-4 12:04

官網寫只可2個2.5
作者: yawoo    時間: 2015-6-4 12:13

仲有隻Core 500.
作者: kerokero77    時間: 2015-6-5 18:01

Fractal 隻牌子好似依一年先多人識
作者: kenleung369    時間: 2015-6-5 19:43

太膠feel.好難有衝動換

via HKEPC Reader for Android
作者: BESTGIGI    時間: 2015-6-9 11:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: forprivate    時間: 2015-6-10 00:14

大左D
作者: chriskbchan    時間: 2015-6-12 08:44

有興趣Core 500多啲
唔知幾時有得賣
作者: gary0916    時間: 2015-6-13 00:01

Fractal 隻牌子好似依一年先多人識
kerokero77 發表於 2015-6-5 18:01


係歐洲一早就出左名, 只係香港近排先有代理
作者: lamsingpak    時間: 2015-7-16 14:13

Node 202 + Integra SFX 450W PSU

香港有冇得買?
作者: toracat    時間: 2015-7-17 12:01

Node 202 + Integra SFX 450W PSU

香港有冇得買?
lamsingpak 發表於 2015-7-16 14:13



    我都想知..
作者: kobain    時間: 2015-7-19 18:21



RVZ02靚好多吧?
我覺得仲型過ps4,有d想為佢出部itx
作者: toracat    時間: 2015-7-20 11:05

RVZ02靚好多吧?
我覺得仲型過ps4,有d想為佢出部itx
kobain 發表於 2015-7-19 18:21



    我覺得202靚d喎
作者: gnihsak    時間: 2015-7-28 16:54

我覺得佢係打RVZ01, 唔係同02鬥
gary0916 發表於 2015-6-3 19:04


Node 202 好似仲細過RVZ02喎

RVZ02 - 尺寸380mm (W) x 87mm (H) x 370mm (D) , 12 公升
NODE202 - 机箱尺寸(水平)- 宽 x 高 x 深 (mm): 377 x 82 x 330 mm

http://www.silverstonetek.com/ra ... l=RVZ02&area=cn
http://www.fractal-design.cn/hom ... ode-series/node-202
作者: astrial    時間: 2015-7-29 13:25

本帖最後由 astrial 於 2015-7-29 13:26 編輯
有興趣Core 500多啲
唔知幾時有得賣
chriskbchan 發表於 2015-6-12 08:44



    我都等緊。。。

前排見代理係FB po相介紹,但係冇其他細節
作者: chriskbchan    時間: 2015-7-29 15:17

回覆 20# astrial


    無等喇, 買咗另一個箱:
    http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2207678
作者: gnihsak    時間: 2015-7-30 16:27

巨型ITX....
rex-wong 發表於 2015-7-30 13:02



    CHING 有得再細?? 請問有邊隻MODEL介紹?
作者: avyzzyz    時間: 2016-6-12 21:36

唔知香港邊度有得賣,唔想上淘寶買。。。。。。
作者: 雀巢    時間: 2016-6-12 21:59

回覆 22# avyzzyz
我都有興趣買呢隻箱, 上星期行左轉高登得中田有SHOW DEMO機
但問完話冇貨要月尾先有
作者: avyzzyz    時間: 2016-6-18 23:13

回覆 23# 雀巢


唔該晒!
作者: jeffyifan    時間: 2016-6-19 19:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 積木    時間: 2016-6-20 16:16

都幾slim wor
作者: GeneralShepherd    時間: 2016-6-21 00:48

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2016-6-21 00:51 編輯

睇過RVZ02同202比較圖, 闊同高真係相近, 只係RVZ02長些少。RVZ02擴充性比較好...

如果可以好似RVZ02咁係裝顯示卡空間既尾部預留3.5" HDD螺絲位就吸引多D...


via Sony Xperia Z2
作者: 別用我的名字    時間: 2016-6-21 01:35

呢個之前係網上見到
個fd想買..行左幾間都冇
作者: mingming123    時間: 2016-6-21 07:55

點解整唔到ZOTAC 果D機size?
作者: GeneralShepherd    時間: 2016-6-22 20:26

點解整唔到ZOTAC 果D機size?
mingming123 發表於 2016-6-21 07:55

個d已經係廠機黎,GPU CPU集成響一塊board到梗係做得細





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2