Board logo

標題: [開箱] 全港首個(?)LIAN LI DK-01X(更新 [打印本頁]

作者: pasupasu105    時間: 2015-5-12 21:50     標題: 全港首個(?)LIAN LI DK-01X(更新

本帖最後由 pasupasu105 於 2015-10-21 18:28 編輯

第一章~開箱篇
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 97&pid=33458786
第二章~組裝檯篇
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 97&pid=33458839
第三章~風扇位全上篇
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 97&pid=33618137

現時樣貌(不時更新):
IMG_2728 (Copy).JPG

圖片附件: IMG_2728 (Copy).JPG (2015-10-21 18:28, 95.19 KB) / 下載次數 139
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835312&k=fc882440338172f0729b80f3e17c907d&t=1782568734&sid=38cna0VzRh


作者: joiop    時間: 2015-5-12 23:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2015-5-13 16:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lycq525    時間: 2015-5-13 16:21

不得了,米王枱
作者: patricktang    時間: 2015-5-13 17:23

個鍵盤位
作者: patricktang    時間: 2015-5-13 17:23

個鍵盤位
作者: joejoe    時間: 2015-5-13 19:25

thx
作者: WHL    時間: 2015-5-13 22:40

嘩 不得了, 期待開箱圖
作者: sfchk1987    時間: 2015-5-13 23:56

等開箱

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-14 13:19

原本想周未運反去開箱,但最近好忙,可能要下個月先有時間開箱
作者: AL131    時間: 2015-5-14 19:21

等樓主開箱
作者: ok041094    時間: 2015-5-14 21:07

DK01X....箱桌呀!!!!!!!!
作者: abcde_so    時間: 2015-5-15 15:40

一健流明~~~

via HKEPC Reader for Android
作者: klaus    時間: 2015-5-16 01:40

太正! 等開箱!
作者: razzmatazz    時間: 2015-5-16 09:17

等開箱~~
終於有米王入手
作者: gsmjmm    時間: 2015-5-16 10:18

繼續等..............................開箱
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-16 10:46

我唔係米王
我分左兩期比
原本佢話6月中先會到(上月22號叫朋友訂)
點知佢廿幾日就到左
下半期仲未比⋯⋯
臨走前仲要比佢恐嚇話月尾唔比錢就放上網賣
尋日做野路過所以上左去睇過果箱
⋯⋯⋯⋯
上面果個好鬼輕,下面果個好鬼重
竟然同當年幫人砌果個800d差不多⋯
作者: ramonmak    時間: 2015-5-16 11:56

快d 拎返屋企開箱啦
作者: la_shing    時間: 2015-5-20 17:28

枱呀! 快啲開啦!買咗幾錢? 要分兩期比我諗好貴喇
作者: pk1667    時間: 2015-5-20 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaijinx1    時間: 2015-5-20 19:51

快d 開箱啦
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-20 21:09

%@**
星期5搬反去開箱預定
作者: kesan1900    時間: 2015-5-21 22:35

EPC文書機with文書枱
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-22 23:50

uploading......
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-23 01:09

久等了咪巴~~~
第一章~開箱篇
箱A

箱B

箱A->內容品

箱B->內容品

說明書(雖然早已經係官網DL左)









開到這裡我以為已經開完,但原來還有一層......


配件包


只有腳位用雙層包裝....

作者: pasupasu105    時間: 2015-5-23 01:33

第二章~組裝檯篇

腳架+檯底板(最近屋企要大搞所以有D亂,動工者by全家)

背部

前連接部分

托玻璃位

HP低下,明天先裝機

作者: marcusmw    時間: 2015-5-23 11:50

好吸引
作者: weatherboy    時間: 2015-5-23 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-5-23 12:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: epa    時間: 2015-5-23 12:58

做打機枱,上面方MON
作者: carlos22z    時間: 2015-5-23 13:50

好似好靚仔喎,期待組裝後個樣
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-23 17:15

This one too small , LIAN LI DK-02 much much better
DirtyBear 發表於 2015-5-23 12:48



    我都想用DK02,但房太細
作者: DirtyBear    時間: 2015-5-23 17:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-23 17:54

其實已經裝完機使用中
但未整理好內籠所以遲少少先POST出黎
由早上8點幾搞到岩岩......先差不多搞掂
裝機就同其他機箱差不多所以SKIP左
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-23 17:59

回覆 33# DirtyBear


    賣街價唔清楚
我記得係DK01+^))左右
DK01:@%)) + @&%)
作者: w4and14094    時間: 2015-5-23 20:59

張檯風扇位有無無filter?
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-23 21:25

張檯風扇位有無無filter?
w4and14094 發表於 2015-5-23 20:59



    全部都有
但無集線器所以有5把未開
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-23 21:31



作者: ok041094    時間: 2015-5-23 22:08

回覆 32# pasupasu105

http://twed2k.org/viewthread.php?tid=400812#.VWCGZk-eDRY
上年有人開箱了(DK02)
DK02最大問題是個重心(DK01也是有)
最主要是個支撐腳架要大改....
重心問題是這桌的死因
作者: gsmjmm    時間: 2015-5-23 22:08

Super .................... Nice !!!


作者: pasupasu105    時間: 2015-5-23 22:44

回覆  pasupasu105


上年有人開箱了(DK02)
DK02最大問題是個重心(DK01也是有)
最主要是個支撐腳架要大改. ...
ok041094 發表於 2015-5-23 22:08



    重心問題我買之前都有想過
裝機時都好明顯有D向前墜的感覺
所以我裝果時都有搵野頂住
腳架就要想下法子搞下佢
其實我之前等DK03,但DK03竟然係玩小型化同無晒HDD位
所以先買DK01
作者: 啊力大神    時間: 2015-5-26 02:20

支持開箱
作者: dlf852    時間: 2015-5-26 12:47

太正!
作者: caferomeo    時間: 2015-5-26 14:38

可惜d腸現晒出來。
作者: Midnighteye    時間: 2015-5-26 14:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-26 16:07

可惜d腸現晒出來。
caferomeo 發表於 2015-5-26 14:38



    訂緊線
果幾條係舊機用
不過佢無整線位,我仲想緊點美化
作者: kaijinx1    時間: 2015-5-26 19:05

真正電腦枱
作者: jason930    時間: 2015-5-26 19:38

EPC 文書枱
作者: bensiu    時間: 2015-5-27 16:18

通風效果如何?
作者: miyamiya    時間: 2015-5-27 16:24

米王
作者: pasupasu105    時間: 2015-5-31 21:26

第三章~part 1第一次執線事件(超菜鳥ver)

執線前

執線後


因為專心執線所以中途無影相









lian li條usb3線真係好鬼粗....:faint:(雖然唔知其他係咪都係一樣:haha:)
因為想多d空間感所以將模組線收晒落底塊下面
但因為係for舊機箱(pc-10n)所以都係露好多出反黎
黑線全部放係最下層
sata 3線放係面為了有多d色彩
左邊風扇暫時插左二把,因為得一開二pwm線
其實還未滿意
請各位執線高手指教下小弟怎樣再執好d
ps:由尋日開始無論用pc還是iphone,上hkepc都有錯位問題
有無人都係甘

作者: 原明    時間: 2015-6-1 15:27

型、英、帥、靚、正
作者: ok041094    時間: 2015-6-1 21:53

回覆 51# pasupasu105
全數USB3線都是硬同粗
現在想找回X500FX真是找不到
明明X系設計十分之好,又唔繼續落去....

(那是因為EPC死CSS)
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-1 22:28

回覆  pasupasu105
全數USB3線都是硬同粗
現在想找回X500FX真是找不到
明明X系設計十分之好,又唔繼續落去. ...
ok041094 發表於 2015-6-1 21:53



    +1
最近無晒以前果D獨特設計
個個都好似一般機箱鋁化......
作者: joiop    時間: 2015-6-1 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: p805061010    時間: 2015-6-1 22:52

epc文書機+枱 :p:
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-1 23:30

ching 真係好多Harddisk
joiop 發表於 2015-6-1 22:44



    其實未插晒
裝機時隨手插左身邊果D先
有時間先插滿佢
雖然暫時得6個SATA3位
作者: joiop    時間: 2015-6-1 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-2 00:13

回覆  pasupasu105


    嘩,夠位嗎?但CHING 之前用咩箱呢?
joiop 發表於 2015-6-1 23:50



    GTR XX箱 > CM 側板可以裝200mm風扇(忘了型號)某個箱 > 800D > 比人丙個箱太大轉左去(800D比佢攞左去賣爛鐡)LIAN LI PC-10N > DK01
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-2 00:34

回覆  pasupasu105


    嘩,夠位嗎?但CHING 之前用咩箱呢?
joiop 發表於 2015-6-1 23:50



    其實都唔夠裝所以想買隻10BAY玩下
小劇場:前幾個月我同朋友去SSP幫佢買1TB(XX貨),順便吹下水時......
我:「你就好啦有1T玩,我仲行緊64咋」
朋友:「甘你仲唔加隻1T,都唔係好貴姐」
舊同事:「你聽佢UP,佢講緊64T,早1個月前先搵我買左幾隻3T」
朋友,我
mission complete
作者: louis3412    時間: 2015-6-2 13:38

回覆  pasupasu105
全數USB3線都是硬同粗
現在想找回X500FX真是找不到
明明X系設計十分之好,又唔繼續落去. ...
ok041094 發表於 2015-6-1 21:53



    我好多網站都係咁 類似死CSS咁 (但唔係SERVER/BROWSER/os問題 可能係ISP/自己)
借位問CHING有何解決方法!
作者: ok041094    時間: 2015-6-3 20:35

回覆 61# louis3412

這本人就不太懂了
作者: ok041094    時間: 2015-6-3 20:39

回覆 54# pasupasu105
[Cebit 2015] Lian Li PC-O8
https://www.youtube.com/watch?v=kOvziRM14TA

Lian li DK-Q2(好囧的設計)




作者: pasupasu105    時間: 2015-6-21 00:19


加左對FOSTEX pm0.4d + hp-a4
作者: gsmjmm    時間: 2015-6-21 11:26

回覆 64# pasupasu105


    你是最好的.............你知道嗎?!
作者: faifai_yaya    時間: 2015-6-21 18:06

我有個問題想問下~
用依個case既吸震問題~
你地知啦,有時會唔少心呀踢到,打打下機激動得制又會......
買依張野會唔會冇咁好??
作者: patricktang    時間: 2015-6-21 18:34

我有個問題想問下~
用依個case既吸震問題~
你地知啦,有時會唔少心呀踢到,打打下機激動得制又會......
買依 ...
faifai_yaya 發表於 2015-6-21 18:06



    一定入哂肉~
作者: BillGay    時間: 2015-6-21 19:00

請問一下, DK01 個 spec 900MM 濶. 係咪計埋則邊個掛架?
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-21 19:05

請問一下, DK01 個 spec 900MM 濶. 係咪計埋則邊個掛架?
BillGay 發表於 2015-6-21 19:00



    淨檯
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-21 19:08

我有個問題想問下~
用依個case既吸震問題~
你地知啦,有時會唔少心呀踢到,打打下機激動得制又會......
買依 ...
faifai_yaya 發表於 2015-6-21 18:06



    少打對戰game+我少躁
作者: BillGay    時間: 2015-6-21 19:42

淨檯
pasupasu105 發表於 2015-6-21 19:05



    咁可否唔用個掛架?
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-21 20:41

咁可否唔用個掛架?
BillGay 發表於 2015-6-21 19:42



    可以,你可以唔裝左邊為難裝右邊都得
作者: BillGay    時間: 2015-6-21 20:44

回覆 73# pasupasu105


    Sorry, 問漏一件事. 香港有冇得賣?
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-21 21:33

回覆  pasupasu105


    Sorry, 問漏一件事. 香港有冇得賣?
BillGay 發表於 2015-6-21 20:44



    有中田可以訂
我果次就一個月都唔洗就有得羅
作者: daatgor    時間: 2015-6-21 22:51

Wow, 支持開箱
作者: pklau    時間: 2015-6-22 17:45

可以用黎煎雞蛋

作者: GIS    時間: 2015-6-22 19:42

可以用黎煎雞蛋
pklau 發表於 2015-6-22 17:45



    其實再熱D 可以 玩 鐵板燒
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-22 20:26

本帖最後由 pasupasu105 於 2015-6-22 20:28 編輯


我唔識睇熱唔熱
請大家過目
熱過15分鐘甜圈
無開冷氣,室溫唔知
6把風扇(左2右3後1),貓記D14
作者: matthewlong    時間: 2015-6-25 12:42

米王
睇圖又好似唔係 好熱
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-25 12:58

仲有4個風扇位未裝,裝晒就唔知可以去到幾多度
作者: redhothits    時間: 2015-6-25 17:15

其實都唔夠裝所以想買隻10BAY玩下
小劇場:前幾個月我同朋友去SSP幫佢買1TB(XX貨),順便吹下水時..... ...
pasupasu105 發表於 2015-6-2 00:34



    64T? 開data center?
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-25 17:25

64T? 開data center?
redhothits 發表於 2015-6-25 17:15



    不是,只是收藏d珍藏姐
作者: redhothits    時間: 2015-6-25 17:39

不是,只是收藏d珍藏姐
pasupasu105 發表於 2015-6-25 17:25



    都好多啫................
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-25 17:46

都好多啫................
redhothits 發表於 2015-6-25 17:39



    BD 動畫,bd電影,音樂(日,英),日漫畫,有d原盤,game (1X以上以下都有),工作用程式等等大家都差不多吧
作者: redhothits    時間: 2015-6-25 17:51

BD 動畫,bd電影,音樂(日,英),日漫畫,有d原盤,game (1X以上以下都有),工作用程式等等大家都 ...
pasupasu105 發表於 2015-6-25 17:46



    無你咁多............
64T我都唔知點駁. 都要好多隻hd先做得到
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-25 19:39

無你咁多............
64T我都唔知點駁. 都要好多隻hd先做得到
redhothits 發表於 2015-6-25 17:51



    現在得2X隻HD
有D放左落防潮箱
作者: edward1108    時間: 2015-6-27 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-27 23:56

回覆  pasupasu105


    64T...@@..如果要backup 怎算好
edward1108 發表於 2015-6-27 23:51



    定昤定侯我會CHECK HD
有問題就買隻新反黎再扔比代理搞
作者: edward1108    時間: 2015-6-28 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-28 00:16

回覆  pasupasu105


    呢64T  真是好用心照顧,,我自己都是用12T咋...不過我就用兩nas 做我backup ...
edward1108 發表於 2015-6-28 00:01



    其實果64T已經係N月之前的事....
作者: edward1108    時間: 2015-6-28 00:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-28 00:22

回覆 91# edward1108


    一點也不可怕
你要明白網路資源只會有増無減
所以我買的HD不斷増加係好合理
作者: edward1108    時間: 2015-6-28 00:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-28 00:39

回覆  pasupasu105


    我都覺得是不過如果有小朋友...就不可以玩到那麼強.... ...
edward1108 發表於 2015-6-28 00:27



    WHY
作者: edward1108    時間: 2015-6-28 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-28 00:53

回覆  pasupasu105


    因為小朋友太可怕....
edward1108 發表於 2015-6-28 00:42



    的確可怕
每次我RESET完IPAD果PW
我姪兒都可以第二日開反黎玩
PS:姪兒=5歲......
作者: edward1108    時間: 2015-6-28 01:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: la_shing    時間: 2015-6-28 18:09

我相信裝起咗之後一定有“花痕”
作者: pasupasu105    時間: 2015-6-28 22:28

我相信裝起咗之後一定有“花痕”
la_shing 發表於 2015-6-28 18:09



    用耐左點都一定有傷痕
但暫時未見有
作者: DirtyBear    時間: 2015-6-28 22:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2