作者: pasupasu105 時間: 2015-5-12 21:50 標題: 全港首個(?)LIAN LI DK-01X(更新
本帖最後由 pasupasu105 於 2015-10-21 18:28 編輯
第一章~開箱篇
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 97&pid=33458786
第二章~組裝檯篇
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 97&pid=33458839
第三章~風扇位全上篇
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 97&pid=33618137
現時樣貌(不時更新):
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835312&k=fc882440338172f0729b80f3e17c907d&t=1782568734&sid=38cna0VzRh

作者: joiop 時間: 2015-5-12 23:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667 時間: 2015-5-13 16:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lycq525 時間: 2015-5-13 16:21
不得了,米王枱
作者: patricktang 時間: 2015-5-13 17:23
個鍵盤位
作者: patricktang 時間: 2015-5-13 17:23
個鍵盤位
作者: joejoe 時間: 2015-5-13 19:25
作者: WHL 時間: 2015-5-13 22:40
嘩 不得了, 期待開箱圖
作者: sfchk1987 時間: 2015-5-13 23:56
等開箱
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-14 13:19
原本想周未運反去開箱,但最近好忙,可能要下個月先有時間開箱
作者: AL131 時間: 2015-5-14 19:21
等樓主開箱
作者: ok041094 時間: 2015-5-14 21:07
DK01X....箱桌呀!!!!!!!!
作者: abcde_so 時間: 2015-5-15 15:40
一健流明~~~
via HKEPC Reader for Android
作者: klaus 時間: 2015-5-16 01:40
太正! 等開箱!
作者: razzmatazz 時間: 2015-5-16 09:17
等開箱~~
終於有米王入手
作者: gsmjmm 時間: 2015-5-16 10:18
繼續等..............................開箱
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-16 10:46
我唔係米王

我分左兩期比
原本佢話6月中先會到(上月22號叫朋友訂)
點知佢廿幾日就到左
下半期仲未比⋯⋯
臨走前仲要比佢恐嚇話月尾唔比錢就放上網賣

尋日做野路過所以上左去睇過果箱
⋯⋯⋯⋯
上面果個好鬼輕,下面果個好鬼重
竟然同當年幫人砌果個800d差不多⋯
作者: ramonmak 時間: 2015-5-16 11:56
快d 拎返屋企開箱啦
作者: la_shing 時間: 2015-5-20 17:28
枱呀! 快啲開啦!買咗幾錢? 要分兩期比我諗好貴喇
作者: pk1667 時間: 2015-5-20 18:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaijinx1 時間: 2015-5-20 19:51
快d 開箱啦
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-20 21:09
%@**
星期5搬反去開箱預定

作者: kesan1900 時間: 2015-5-21 22:35
EPC文書機with文書枱
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-22 23:50
uploading......
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-23 01:09
久等了咪巴~~~

第一章~開箱篇
箱A

箱B

箱A->內容品

箱B->內容品

說明書(雖然早已經係官網DL左)









開到這裡我以為已經開完,但原來還有一層......


配件包


只有腳位用雙層包裝....

作者: pasupasu105 時間: 2015-5-23 01:33
第二章~組裝檯篇
腳架+檯底板(最近屋企要大搞所以有D亂,動工者by全家)

背部

前連接部分

托玻璃位

HP低下,明天先裝機

作者: marcusmw 時間: 2015-5-23 11:50
好吸引
作者: weatherboy 時間: 2015-5-23 12:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-5-23 12:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: epa 時間: 2015-5-23 12:58
做打機枱,上面方MON
作者: carlos22z 時間: 2015-5-23 13:50
好似好靚仔喎,期待組裝後個樣
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-23 17:15
我都想用DK02,但房太細
作者: DirtyBear 時間: 2015-5-23 17:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-23 17:54
其實已經裝完機使用中
但未整理好內籠所以遲少少先POST出黎
由早上8點幾搞到岩岩......先差不多搞掂
裝機就同其他機箱差不多所以SKIP左
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-23 17:59
回覆 33# DirtyBear
賣街價唔清楚
我記得係DK01+^))左右
DK01:@%)) + @&%)
作者: w4and14094 時間: 2015-5-23 20:59
張檯風扇位有無無filter?
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-23 21:25
全部都有
但無集線器所以有5把未開
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-23 21:31


作者: ok041094 時間: 2015-5-23 22:08
回覆 32# pasupasu105
http://twed2k.org/viewthread.php?tid=400812#.VWCGZk-eDRY
上年有人開箱了(DK02)
DK02最大問題是個重心(DK01也是有)
最主要是個支撐腳架要大改....
重心問題是這桌的死因
作者: gsmjmm 時間: 2015-5-23 22:08
Super .................... Nice !!!
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-23 22:44
重心問題我買之前都有想過
裝機時都好明顯有D向前墜的感覺
所以我裝果時都有搵野頂住
腳架就要想下法子搞下佢
其實我之前等DK03,但DK03竟然係玩小型化同無晒HDD位
所以先買DK01
作者: 啊力大神 時間: 2015-5-26 02:20
支持開箱
作者: dlf852 時間: 2015-5-26 12:47
太正!
作者: caferomeo 時間: 2015-5-26 14:38
可惜d腸現晒出來。
作者: Midnighteye 時間: 2015-5-26 14:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-26 16:07
訂緊線
果幾條係舊機用
不過佢無整線位,我仲想緊點美化
作者: kaijinx1 時間: 2015-5-26 19:05
真正電腦枱

作者: jason930 時間: 2015-5-26 19:38
EPC 文書枱
作者: bensiu 時間: 2015-5-27 16:18
通風效果如何?
作者: miyamiya 時間: 2015-5-27 16:24
米王
作者: pasupasu105 時間: 2015-5-31 21:26
第三章~part 1第一次執線事件(超菜鳥ver)
執線前

執線後

因為專心執線所以中途無影相








lian li條usb3線真係好鬼粗....:faint:(雖然唔知其他係咪都係一樣:haha:)
因為想多d空間感所以將模組線收晒落底塊下面
但因為係for舊機箱(pc-10n)所以都係露好多出反黎
黑線全部放係最下層
sata 3線放係面為了有多d色彩
左邊風扇暫時插左二把,因為得一開二pwm線
其實還未滿意
請各位執線高手指教下小弟怎樣再執好d
ps:由尋日開始無論用pc還是iphone,上hkepc都有錯位問題
有無人都係甘

作者: 原明 時間: 2015-6-1 15:27
型、英、帥、靚、正
作者: ok041094 時間: 2015-6-1 21:53
回覆 51# pasupasu105
全數USB3線都是硬同粗
現在想找回X500FX真是找不到
明明X系設計十分之好,又唔繼續落去....
(那是因為EPC死CSS)
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-1 22:28
+1
最近無晒以前果D獨特設計
個個都好似一般機箱鋁化......
作者: joiop 時間: 2015-6-1 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: p805061010 時間: 2015-6-1 22:52
epc文書機+枱 :p:
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-1 23:30
其實未插晒
裝機時隨手插左身邊果D先
有時間先插滿佢
雖然暫時得6個SATA3位
作者: joiop 時間: 2015-6-1 23:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-2 00:13
GTR XX箱 > CM 側板可以裝200mm風扇(忘了型號)某個箱 > 800D > 比人丙個箱太大轉左去(800D比佢攞左去賣爛鐡
)LIAN LI PC-10N > DK01作者: pasupasu105 時間: 2015-6-2 00:34
其實都唔夠裝所以想買隻10BAY玩下
小劇場:前幾個月我同朋友去SSP幫佢買1TB(XX貨),順便吹下水時......
我:「你就好啦有1T玩,我仲行緊64咋」
朋友:「甘你仲唔加隻1T,都唔係好貴姐」
舊同事:「你聽佢UP,佢講緊64T,早1個月前先搵我買左幾隻3T」
朋友

mission complete
作者: louis3412 時間: 2015-6-2 13:38
我好多網站都係咁 類似死CSS咁 (但唔係SERVER/BROWSER/os問題 可能係ISP/自己)
借位問CHING有何解決方法!

作者: ok041094 時間: 2015-6-3 20:35
回覆 61# louis3412
這本人就不太懂了
作者: ok041094 時間: 2015-6-3 20:39
回覆 54# pasupasu105
[Cebit 2015] Lian Li PC-O8
https://www.youtube.com/watch?v=kOvziRM14TA
Lian li DK-Q2(好囧的設計)




作者: pasupasu105 時間: 2015-6-21 00:19

加左對FOSTEX pm0.4d + hp-a4
作者: gsmjmm 時間: 2015-6-21 11:26
回覆 64# pasupasu105
你是最好的.............你知道嗎?!
作者: faifai_yaya 時間: 2015-6-21 18:06
我有個問題想問下~
用依個case既吸震問題~
你地知啦,有時會唔少心呀踢到,打打下機激動得制又會......
買依張野會唔會冇咁好??
作者: patricktang 時間: 2015-6-21 18:34
一定入哂肉~
作者: BillGay 時間: 2015-6-21 19:00
請問一下, DK01 個 spec 900MM 濶. 係咪計埋則邊個掛架?
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-21 19:05
淨檯
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-21 19:08
少打對戰game+我少躁
作者: BillGay 時間: 2015-6-21 19:42
咁可否唔用個掛架?
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-21 20:41
可以,你可以唔裝左邊為難裝右邊都得
作者: BillGay 時間: 2015-6-21 20:44
回覆 73# pasupasu105
Sorry, 問漏一件事. 香港有冇得賣?
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-21 21:33
有中田可以訂
我果次就一個月都唔洗就有得羅
作者: daatgor 時間: 2015-6-21 22:51
Wow, 支持開箱
作者: pklau 時間: 2015-6-22 17:45
可以用黎煎雞蛋
作者: GIS 時間: 2015-6-22 19:42
其實再熱D 可以 玩 鐵板燒
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-22 20:26
本帖最後由 pasupasu105 於 2015-6-22 20:28 編輯

我唔識睇熱唔熱
請大家過目
熱過15分鐘甜圈
無開冷氣,室溫唔知
6把風扇(左2右3後1),貓記D14
作者: matthewlong 時間: 2015-6-25 12:42
米王
睇圖又好似唔係 好熱
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-25 12:58
仲有4個風扇位未裝,裝晒就唔知可以去到幾多度
作者: redhothits 時間: 2015-6-25 17:15
64T? 開data center?
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-25 17:25
不是,只是收藏d珍藏姐
作者: redhothits 時間: 2015-6-25 17:39
都好多啫................
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-25 17:46
BD 動畫,bd電影,音樂(日,英),日漫畫,有d原盤,game (1X以上以下都有),工作用程式等等大家都差不多吧
作者: redhothits 時間: 2015-6-25 17:51
無你咁多............
64T我都唔知點駁. 都要好多隻hd先做得到
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-25 19:39
現在得2X隻HD
有D放左落防潮箱
作者: edward1108 時間: 2015-6-27 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-27 23:56
定昤定侯我會CHECK HD
有問題就買隻新反黎再扔比代理搞
作者: edward1108 時間: 2015-6-28 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-28 00:16
其實果64T已經係N月之前的事....
作者: edward1108 時間: 2015-6-28 00:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-28 00:22
回覆 91# edward1108
一點也不可怕
你要明白網路資源只會有増無減
所以我買的HD不斷増加係好合理
作者: edward1108 時間: 2015-6-28 00:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-28 00:39
WHY
作者: edward1108 時間: 2015-6-28 00:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2015-6-28 00:53
的確可怕
每次我RESET完IPAD果PW
我姪兒都可以第二日開反黎玩
PS:姪兒=5歲......
作者: edward1108 時間: 2015-6-28 01:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: la_shing 時間: 2015-6-28 18:09
我相信裝起咗之後一定有“花痕”

作者: pasupasu105 時間: 2015-6-28 22:28
用耐左點都一定有傷痕
但暫時未見有
作者: DirtyBear 時間: 2015-6-28 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


