Board logo

標題: 疑問 CORSAIR 760T 配M7F 用H100I 4扇會否頂MB HS [打印本頁]

作者: Maze    時間: 2015-4-24 17:51     標題: 疑問 CORSAIR 760T 配M7F 用H100I 4扇會否頂MB HS

疑問 CORSAIR 760T 配M7F 用H100I 4扇會否頂MB HS
作者: lays    時間: 2015-4-24 18:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05    時間: 2015-4-24 19:28

如果cpu 8 + 4 用模組線啱啱好可以……
作者: Maze    時間: 2015-4-26 11:43

如果cpu 8 + 4 用模組線啱啱好可以……
chris05 發表於 2015-4-24 19:28



我意思係下圖紅色圈住的部位, 如果裝PUSH/PULL 4把扇PUSH果2把會否頂住呢?, 因為呢塊板既呢個位特別厚
z97.jpg

圖片附件: z97.jpg (2015-4-26 11:40, 129.13 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1785478&k=87944f7a94f11a455146156b409cebb3&t=1782507826&sid=OHNcNTPGMR


作者: wilson030    時間: 2015-4-26 12:11

我意思係下圖紅色圈住的部位, 如果裝PUSH/PULL 4把扇PUSH果2把會否頂住呢?, 因為呢塊板既呢個位特別厚
...
Maze 發表於 2015-4-26 11:43

我諗唔會
作者: wilson030    時間: 2015-4-26 13:27

可以參考下呢幅相


9up時間:M7F個HS埋論上係同塊板同一個高度,冇突出嚟
上面幅圖把扇同塊板都有小小既空位,我諗最多都係阻住吸風,應該唔會頂
作者: chris05    時間: 2015-4-26 16:35

我意思係下圖紅色圈住的部位, 如果裝PUSH/PULL 4把扇PUSH果2把會否頂住呢?, 因為呢塊板既呢個位特別厚
...
Maze 發表於 2015-4-26 11:43

唔會頂倒mb hs, 但8+4供電如果用原裝火牛線可能會頂風扇,用定制線便沒問題
作者: DirtyBear    時間: 2015-4-26 18:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maze    時間: 2015-4-27 09:45

回覆  Maze


    我用750D底板都係M7F . Push/Pull 嘅話有機會頂
講真Push/Pull係多餘 住要係用 ...
DirtyBear 發表於 2015-4-26 18:49



    嗯,有空看看先
作者: Maze    時間: 2015-4-27 16:45

噢~ 用PULL就好了 有燈既係咪 白蝠最好?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2