作者: ducky2496 時間: 2011-3-3 23:34 標題: Silverstone SG02-F + CM SPG 600 開箱記(7/3更新執線)
本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-13 00:06 編輯
4/3加左SPG600 Gold落去
2themax 7K01W太嘈啦,散熱又唔好,所以就換箱lu
但係年年暑假要係反香城之前搬D野入倉度,想砌部大既又驚煩
所以就換SG02白色
先黎張舊箱相先
開箱啦終於運到
全白真係好令仔
入面…有個8cm(HDD tray)扇吹向鏡頭方向
上面睇落黎…
ASRock H55 GE R2.0 + i5 680
塞晒D野入去啦,其實我到而家都未砌過要走背版既大箱
後面好搞笑,sfx照整埋入去,望就望佢呢72小時冇事
同notebook影反張先
等牛牛到左先執線
SPG600Gold大牛到左喇
SPG600Gold
上機先,取代個Delta M300 SFX
D數字…12V 48 A
多得佢係模組化,走線易左,條4+4 老母板供電有60cm長,夠下置牛既大箱用
走線啦到,之前未有時間搞:
D線都係收晒係ODD下面個5.25 slot drive bay
大功告成
見樓上有位ching都係SG02F開箱,佢隻牛唔係模組重搞得好過小弟
Silver Stone SG02-F 開箱加上機 (更新執線) by hirodo
後記:
1. 其實有兩個8cm扇位係VGA上面,小弟自已後加左把後面抽出同上面抽入既,吹hdd果把係必要的。
2. 跟箱只包一個8cm抽入扇,吹住HDD tray果把(幾嘈…比我換走左)
3. 牛牛同low-profile CPU cooler 只係有2-3cm左右距離,只用得落stock cooler或者高DD既散熱。
4. 經小弟證實12/14cm風扇既牛牛係唔會同cpu cooler搶風。idle得38度燒雞53-54度max(我粒u i5 680 73w tdp)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144985&k=25e085407041c05122937d7a9145e82e&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144986&k=600e9608970ee5223547f142b16f0ef6&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144987&k=58228450521b4e94d4e66be82dec286f&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144988&k=972ec59b9654d870d5f309f2636b66b1&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144989&k=86751e23a3a7196c2ed19f3c92bbcce3&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144990&k=a99621a04329000748a9f5418755f403&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144992&k=7428624a820b4b608d4d7555ce0e3e07&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144993&k=772bb0da773c4831d99b58b4b8c5cb73&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144994&k=b8e400c4c197dfa44dd976041d675650&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144995&k=f325ecfff1066b34669cf52a6cb9aed1&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1145272&k=0ba01b7a0597916dee59cf8972a8b0b4&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1145273&k=f832a0ed37f04d11641846a36c8eba00&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1145274&k=8d927593fa418c815f0a9aed9e7f48b4&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1145275&k=c8aa9bd1f09f97ceb401bd46619476b1&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1145279&k=af2710aa19a645df05c76c6e339be155&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147066&k=fd2a0647dce4d37471a971caeea0dc72&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147067&k=8469fc294f95c430baf56b2cb1975a8c&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147068&k=bee7e93f99d76d1ce2902c1561151b57&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147069&k=9fd4c6ea2a29ce58031aaa1f7b10eb34&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147070&k=e0f55a9dbdd9447a226ede59f4665a0e&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147071&k=e7ee75dfd9de7b5b55109f5c8ac1c5eb&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147072&k=83578f72410c75a3e6aa6c51b287e716&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

作者: angus;] 時間: 2011-3-3 23:39
好靚;)
不過冇黑色DVD真係幾失敗a_a
不過白色怕唔怕黃?
作者: ducky2496 時間: 2011-3-3 23:45
thx ar
黃就真唔知會唔會

我諗用D抹screen水一個星期清次就應該ok既
加上英國D天氣唔會咁快掛
作者: angus;] 時間: 2011-3-3 23:48
不過黃左咪換過第二個
一星期應該冇咁好心機抺一次,我諗1個月就差唔好-v-
作者: jc9314 時間: 2011-3-3 23:49
Thx for sharing!!.........very nice.......
作者: timothyhkg 時間: 2011-3-3 23:50
microwave
作者: ducky2496 時間: 2011-3-3 23:50
我有鼻敏感,咩都要成日清塵
機箱一個月開一次黎清

作者: ducky2496 時間: 2011-3-3 23:51
日日咁丁法我重得掂
作者: ducky2496 時間: 2011-3-3 23:51
thankS yoU ar
作者: angus;] 時間: 2011-3-3 23:52
咁里d野就變左好習慣喎(y)
我都有鼻敏感,不過冇乜留意里d細節,
得閒睇下西醫算,
作者: ducky2496 時間: 2011-3-3 23:55
果然大家都係香港人,握個手先
黎到呢邊好反晒,因為空氣太好,反香港先會發作
作者: angus;] 時間: 2011-3-3 23:56
我出番去少人d既地方,就算係九龍入面,
我個鼻都會好過依家係屋企好多,
作者: ducky2496 時間: 2011-3-3 23:58
聖誕反香港就冇好過,反黎幾日又冇事
香港避無可避啦,神洲廢氣太西飛利

作者: angus;] 時間: 2011-3-4 00:02
唯有等香港空氣清新啦,
(差唔多冇可能,最多搬遠d~)作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 00:06
記住清塵清得密D囉冇法子
出國讀書我都唔想,好多朋友仔都係香港果邊,唯有搵pc做下寄托囉

btw我想知SG02香港做緊幾錢
作者: angus;] 時間: 2011-3-4 00:10
本帖最後由 angus;] 於 2011-3-4 00:12 編輯
http://www.price.com.hk/product.php?p=113345 ~~~~~~
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 00:13
唉,呢邊包運費要6x鎊,對翻港紙...:funk:
作者: 長駐SSP 時間: 2011-3-4 00:14
woooooo!!好正!! Thank you
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 00:17
謝支持
作者: chiman127 時間: 2011-3-4 00:40
可以試下鹽水洗鼻
一公升水放2茶匙鹽
用針筒塞入去慢慢噴
開頭可能好唔慣但慢愎你會覺得好舒服
呢的系醫生教的,人人都可以洗,又無負作用
信不信由你
作者: chiman127 時間: 2011-3-4 00:41
真系幾好睇
唔知個CASE 幾深呢
作者: angus;] 時間: 2011-3-4 00:43
信! 我之前醫生都係開藥比我,
但係果d針筒係咪要好似細路條玩果d咁?
唔係射得太入會唔知點講...
作者: chiman127 時間: 2011-3-4 00:47
本帖最後由 chiman127 於 2011-3-4 00:48 編輯
末經醫生就唔好亂用藥
我支針筒好似隻手掌甘長的,系醫生俾的
最好噴到噴左邊就右邊出反的水,一支唔夠噴多支
我通常噴5-6支水的
好少幾會自己會飲到,去到喉嚨你可以吐反出來呢
作者: angus;] 時間: 2011-3-4 00:49
咁個針咀有幾粗?會唔會插親我個鼻...
作者: chiman127 時間: 2011-3-4 00:51
唔會
只系膠來呢
無支鋼針架
你試下問醫生睇下系邊度可以搵到
系呢度講呢的野好似唔系甘好
唔明的話PM我講拉
作者: angus;] 時間: 2011-3-4 00:52
唔該曬, 有唔明pm你

作者: 【RayMond】 時間: 2011-3-4 01:09
個機箱真係幾靚仔
作者: lombard 時間: 2011-3-4 01:49
Very nice case. Thanks c-hing. But I am afraid that white coloured case can get dirty very easily.
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 08:26
本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-4 08:36 編輯
深39.5 cm
呢個箱連5970都塞得落,之前上網爬過文
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 08:27
Very nice case. Thanks c-hing. But I am afraid that white coloured case can get dirty very easily.
lombard 發表於 2011-3-4 01:49
所以我會抹得好密
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 08:33
多謝各位ching

其實樓上我學到好多野
作者: Tsumetai 時間: 2011-3-4 09:24
如果有埋白色DVD ROM會更加好
Thanks for your sharing
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 09:56
我都覺,其實我琴晚自畫左張LG既紙貼左上去,但太樣衰除反落黎

要儲錢upgrade顯卡,而家張EAH5570 LP真係唔多掂,個風扇仔比較嘈

作者: chiman127 時間: 2011-3-4 10:06
放系枱上面 idle 的時候一定要好靜先得
嘈少少都好難頂
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 10:18
ching講得好岩,個風扇仔重要係向住我右耳
想up去GTS 450/ 5770 -6850呢個level既卡,求意見
作者: chiman127 時間: 2011-3-4 10:31
我用緊 giga 460 sli
覺得算靜
你可以試下同 giga 一個 hs 的卡
應該都系甘上下掛
不過最好去顯示個邊問下人會比較中肯
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 10:58
thx 推介,我上去睇睇,因佢D450比第二D牌子貴成十幾鎊
作者: liondog 時間: 2011-3-4 11:05
請問師兄個cpu 散熱係隻? 你總供用o左幾多把fan呀?
我都係想出lee 部, 但驚嘈
作者: chiman127 時間: 2011-3-4 11:18
好似系手裹劍
作者: liondog 時間: 2011-3-4 11:20
謝謝回覆, 我re-search 下先, 因我係轉case, 要用返舊野(matx 版, 同socket775 cpu) ,唔洗得唔得
作者: kk=] 時間: 2011-3-4 12:18
個機箱好靚
BTW D B DUCK仲靚

作者: andrew225 時間: 2011-3-4 13:59
SG02 現時HK 買得好平, 想當年 SG01 我用過千元買入, 用了兩年二手放都可以賣$450.......
作者: shift2 時間: 2011-3-4 18:05
我cpu fan反轉左裝, 再火牛吸風
作者: cccccctt 時間: 2011-3-4 18:38
SG01 Aluminum/acrylic front panel, 1.5mm aluminum body
SG02 ABS & acrylic front panel, 1.5mm aluminum body
SG02-F ABS & acrylic front panel, SECC body
作者: UK-BBOY 時間: 2011-3-4 18:47
你o個款全鋁先咁貴啫~
如果機身用SECC/o個款SG-01F/o個時都係賣$7XX倒
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1145251&k=f421214d8e16a71e080b27a6a5541cd9&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

作者: andrew225 時間: 2011-3-4 19:37
Oh! I see, anyway it is a very case
作者: andrew225 時間: 2011-3-4 19:37
(按多左, SORRY!)
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 19:47
本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-4 20:31 編輯
我隻cpu散熱係呢隻:Scythe Shuriken Rev.B,半速都聽唔到聲
佢得6.x cm高所以塞到落呢個箱。
我張只係LP顯卡所以就只係加左把後抽既扇,其實加左反而cpu涼左一兩度
但唔好加D2000rpm既扇,會嘈。加D1500轉以下既就會靜。
btw佢送果把吹住HDD既8cm係2000rpm(3pin)扇黎,所以有少少風噪,小弟換走左,用自家既4pin調速
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 19:49
我諗過咁做,但係試下原本咁樣都ok,燒雞唔過53度
作者: ducky2496 時間: 2011-3-4 19:50
多謝
我花名鴨仔

作者: liondog 時間: 2011-3-5 08:31
回復 48# ducky2496
謝謝, 應該下個星期出機,
跟住師兄個config先, 先謝
作者: ducky2496 時間: 2011-3-7 08:42
回復 51# liondog
記住揀風扇睇轉速啊,個箱好多透聲位

作者: liondog 時間: 2011-3-8 10:03
本帖最後由 liondog 於 2011-3-8 10:04 編輯
回復 52# ducky2496
有野請教,
Scythe Shuriken Rev.B,半速都聽唔到聲
<-- 點樣可以較半速?? 我仲未搵到係邊有得買師兄lee 張heat sink(細手裹劍), 大手裹劍就反而見過, 但成$3xx, 只係平個case 少少, 如果搵唔到應該用原裝fan頂住先 -->
我張只係LP顯卡所以就只係加左把後抽既扇,其實加左反而cpu涼左一兩度
但唔好加D2000rpm既扇,會嘈。加D1500轉以下既就會靜。
<----- 明白, 我諗會好似師兄咁, 加一把8cm 1500轉先, total 5把fan(8cm fan 火牛, 跟case吹harddisk, cpu fan, gpu fan) --->
btw佢送果把吹住HDD既8cm係2000rpm(3pin)扇黎,所以有少少風噪,小弟換走左,用自家既4pin調速
<-- 我塊版p5k-vm, 應該得一個 cpu fan既插頭係底版, 都係插4pin 火牛power?係咪即係ide harddisk o個個頭?
http://tw.asus.com/product.aspx? ... ocW2&templete=2
定係要買個hardware 調速? 但又見唔到師兄個case有
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2527&highlight=
cpu 幾度先叫安全呢? 我部機一日會開18個鐘到架
-->
sorry, 新手, 咁多問題
作者: ducky2496 時間: 2011-3-8 18:32
本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-8 18:47 編輯
回復 53# liondog
細手裡劍我真係唔知係邊度搵到,因為我係英國全部砌機野都要上網買, sor
可能其他Ching先答到你,用stock cooler頂住先啦
我睇過你塊板:
紅圈係c3機箱風扇位,冇調速功能。
藍圈係cpu pwn c4調速接頭,華碩應該會送software比你調cpu fan speed(stock cooler都有調速功能),
或者入bios應該有(set個sensor,粒cpu上到幾多度就自動開全速,我set左45度),我塊板bios/software set都得
*小弟有其中一個機箱風扇位係好似cpu果邊咁樣c4(唔係ide舊4pin)有得調速,
所以就買左隻支援呢個功能既風扇,放係抽入hdd果個位代替左原本果把行2000rpm嘈扇

其他扇位其實插舊ide 4pin或者板上面果兩個c3位都得,因為都係一樣,冇得調速。
我冇買風扇調速器,只係買左兩把1500rpm既扇長用唔調速。一把頂抽入一把後抽出,都係插舊ide 4pin。
CPU溫度長用最好唔好比佢full load過60度,冬天idle最好係40度以下/左右。如果用stock cooler,燒機6x度正常。(Core 2 Duo)
同埋要睇下你果粒係咩u啦,四核用stock cooler既話應該會熱過我講既理想溫度
希望幫到你
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147255&k=51efacd81737eea67d2c48b67e491046&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147257&k=0cbe8394250241f49eeed613525d7b42&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1147261&k=533734cb0770f778e639071c3f51a9ae&t=1782573663&sid=16l013DKhqy

作者: abcko123 時間: 2011-3-8 18:59
細細部
有得走線
放顯卡都唔錯
作者: liondog 時間: 2011-3-8 23:15
回復 54# ducky2496
謝謝, 十分詳細, 感激!
聽日出去買料先
作者: 頂頂頂 時間: 2011-3-8 23:32
好好好毒!!!!!
作者: dkmok 時間: 2011-3-8 23:40
執得好靚啊!!
作者: ducky2496 時間: 2011-3-8 23:58
回復 57# 頂頂頂
我都覺
作者: hirodo 時間: 2011-3-8 23:59
回復 1# ducky2496
多謝你讚賞先~~
你都執得靚啦~~~
我風扇電頭放晒響ODD個頂同ODD下面D吉位~ 收埋晒~haha
依家多左張sound card, 前板audio線都走得唔靚了!

細箱的確好考心機去執線的~~
作者: ducky2496 時間: 2011-3-9 00:24
回復 60# hirodo
我都係將D線塞晒係odd底下個吉5.25 Drive bay裡面算
你咁有心機走埋機箱前板係面真係西飛利
我前板後面只係拎黎塞冇用既1394線
搞左個半鐘搞到手攰
作者: hirodo 時間: 2011-3-9 00:34
回復 61# ducky2496
我都係Q埋左條1394線, 前面空間夠走埋HDD 電源線~XDD
作者: ducky2496 時間: 2011-3-9 00:43
回復 60# hirodo
唔好咁講,我正想落手關機整線果時就見你個post浮左上黎
所以你個post真係一個唔錯既參考
作者: hirodo 時間: 2011-3-9 00:45
回復 63# ducky2496
大家研究研究~~
岩岩又加左相~~
作者: ducky2496 時間: 2011-3-9 00:47
回復 64# hirodo
好既,去睇下先
呢部只係小弟砌既第二部機,希望佢長長久久啦
作者: hirodo 時間: 2011-3-9 00:52
回復 65# ducky2496
自己砌, 幫人砌都唔知幾多部了~
部部都手痕執埋線, 執得多總會諗到多D idea去走線~
我都想部機長長久久, 成日換機好煩~XDDD
作者: liondog 時間: 2011-3-10 21:06
回復 59# ducky2496
我就係俾師兄毒親, 今日買o左個case $420(中田), 放假做migration.
仲諗住懶d, 買埋支電批$220, 又順便買張 16g sd $260俾部單反


大出血
作者: kahang0128 時間: 2011-3-10 22:17
幾好禾!!好正!!
作者: ducky2496 時間: 2011-3-10 23:23
回復 67# liondog
哈哈終於出機啦
黑定白色啊?
cpu 用stock cooler
作者: invincibledakin 時間: 2011-3-11 11:02
好正,好想買,下次換機要換呢種 case

作者: liondog 時間: 2011-3-11 11:03
回復 69# ducky2496
我like 白色, 以前部機同lee 隻箱差唔多, 仲細仲靚, 但隻牛死o左又唔係atx牛買唔返. 如果唔係我會留返黎砌

但部機會放入主人房, 老婆大人話白色訓覺驚唔夠暗........最後黑色
heat sink 同fan 未買呀, fan 就多數買兩把 8'' 1500轉以下,
最緊要靜
heat sink 就多數用原裝睇下點先, 因為o依家個機箱, 都係25,6度, 睇下轉o左機箱會熱成點先
我開o左換一個post請教師兄耐唔耐就開機hang, 結論多數都係harddisk overheat.
換o左機箱應該解決, 因為lee個case有fan 吹住個harddisk
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ice&tid=1575745
作者: ducky2496 時間: 2011-3-11 11:13
本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-11 11:16 編輯
回復 71# liondog
你個箱係inwin
如果ching個舊箱係用sfx牛既話市面上重有架
btw SG02F呢個case用落散熱真係唔錯
hdd唔會過33度, cpu full load (Intel Burn Test) 都係54度, idle 36-39度
VGA idle都係36-38度,打機會上到6x,但好少去到70度
記住hdd同頂果把抽入後面果把抽出就得架啦
小心stock cooler嘈
換隻好D既散熱膏應該可以頂耐D/溫度底1-2度作者: liondog 時間: 2011-3-11 11:32
本帖最後由 liondog 於 2011-3-11 12:04 編輯
回復 72# ducky2496
ducky2496兄, 點加塵隔?
有冇推介?
舊o個部就冇喇, 去o左堆填區成兩年
o個時唔知o個個叫sfx 火牛, 如果唔係我會試整架, 佢個heatsink都好正, 我諗單買係好貴,
但部機都幾嘈, 用兩隻6000轉既8cm抽風, 熱起上黎, 嘈到好似server咁

作者: ducky2496 時間: 2011-3-11 21:15
本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-11 21:19 編輯
回復 73# liondog
你睇反我D走線相,頂入果把買左個普通塵隔好簡單咁搞掂左,唔會頂到機箱頂,有4-5mm空位架
至於hdd抽入果把就煩D,我買左個特別薄既8cm磁石塵隔sip住個箱,再kum反埋佢搞掂
題外話:我裝佢左邊D散熱位用隔音物料全部封晒,因為張5570太嘈

試過用onboard部機係冇聲既
右邊我冇封晒,封到咁:http://www.hkepc.com/forum/redir ... 97&pid=24416070
我其實跟左呢條link果位ching既做法,溫度冇上升過,只要3把風扇轉緊就得
我只係用呢D雜牌塵隔:http://www.cooltechpc.com/ctpc/images/nexus_fan_filter.jpg
落ssp廿幾蚊應該差唔多,至於我果個磁力塵隔就唔知喇,因為上網買的
http://www.quietpc.com/files/images/products/qpc-filters-large.jpg
想睇相既話過兩個星期清塵打開影比你

作者: liondog 時間: 2011-3-11 21:19
回復 74# ducky2496
太正, 等我研究下先
作者: ducky2496 時間: 2011-3-11 21:21
回復 75# liondog
哈哈,打造心怡pc係要花D時間
另一個正帖:http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: liondog 時間: 2011-3-12 21:18
回復 76# ducky2496
今日上o左機, 同師兄掉轉, 黑色case, 白色rom.
開到機, 用o左15min冇事, 聽日再開黎試下
未買fan, cpu/gpu 用原裝, + 跟case 8cm fan only
作者: ducky2496 時間: 2011-3-12 22:15
回復 77# liondog
不如我地交換個dvd rom喇
而家咁用住先都ok既,冇壞冇問題就ok
遲下上網搵lp cpu cooler同case fan都得
作者: liondog 時間: 2011-3-12 22:40
本帖最後由 liondog 於 2011-3-12 22:43 編輯
回復 78# ducky2496
我都係咁話, dvd 係fadeout 產品, 唔知用多幾耐,
blueray我又冇興趣, bt download仲多
我其實有三個dvd, 2個dvd writer,1個dvd-rom, 都係白色, 死未
你要俾個你都得
cooler 同fan就爬緊文, 搵下乜好,
8cm fan, 可能去a sir, 買wing 8, 但貴, 同uv, 會發光???
仲可買條(or diy) y cable, 用返o依家把siliverstone fan, 但有pwm, 可能都會靜d
作者: ducky2496 時間: 2011-3-12 23:37
本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-12 23:53 編輯
回復 79# liondog
哈哈我都想,如果真係要交換既話要等到7月小弟反香港
小弟而家身處萬大英帝國讀緊書,買咩都要上網買,運費又一筆
岩岩睇過wing 8Dreview,你用佢既話預左有D風嘈,因為原廠係2000rpm
除非你加埋佢送既fan controller。
cooler比幾個option你:大細手裡刀唔洗講啦,
zalman有隻睇下你岩唔岩:
http://www.quietpc.com/gb-en-gbp ... 56-coolers/cnps8700
但係佢有led燈

重有隻,睇下你係香港搵唔搵到:
http://buy.yahoo.com.tw/gdsale/gdsale.asp?gdid=2179509
好似重有Arctic cooling都有隻low-profile cooler架
去散熱區開post問下意見啦,ching們識多過小弟好多
作者: ksonkson 時間: 2011-3-20 14:15
好似小型冷氣機咁
作者: yamcheukfai 時間: 2011-3-21 04:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ywong13 時間: 2011-3-21 10:58
細細隻,擺位都方便好多
作者: maxima1314 時間: 2011-3-21 11:09
白色case配黑色dvd怪怪地
換埋佢就正啦!
作者: ducky2496 時間: 2011-3-22 17:58
本帖最後由 ducky2496 於 2011-3-22 18:00 編輯
回復 81# ksonkson
哈哈係咩
話時話用左幾個禮拜覺得佢CPU果邊散熱冇VGA卡咁好
張460放係度得31度,粒u就38度

回復 83# ywong13
如果我有錢就會走去買屎上最貴垃圾筒
回復 84# maxima1314
我都覺,但又唔捨得換走個未壞既

作者: jasonpang888 時間: 2011-3-22 19:30
都幾形.......
作者: maltesers 時間: 2011-3-24 18:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


