Board logo

標題: 成日講酷媽, 聯力, antec, 呢個睇落又唔輪蝕喎, 唔知幾時又整番個thermaltake同好會?????? [打印本頁]

作者: ckp_paul    時間: 2009-9-22 19:43     標題: 成日講酷媽, 聯力, antec, 呢個睇落又唔輪蝕喎, 唔知幾時又整番個thermaltake同好會??????

去片

http://www.mwave.com.au/newAU/mw ... &utm_medium=cpc
作者: LL3578    時間: 2009-9-22 19:46

ok,承你貴言
我而家去整個先
作者: ckp_paul    時間: 2009-9-22 20:33     標題: 回覆 2# 的帖子

hhaaha great job





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2