Board logo

標題: 簡開: SilverStone RV02 [打印本頁]

作者: barrychan    時間: 2009-9-15 12:33     標題: 簡開: SilverStone RV02

未上機,只試著過三把180cm風扇,可作兩段調速,低轉700rpm相當寧靜,而1000rpm亦唔會有明顯既嘈音,此箱散熱效能應該不俗,外形及造工俱佳(個人),但HD位設計就比較失敗,三個位較少(我夠用)之餘裝拆都較煩,日後若要加、換、修HD的話就要起板先可拆出來...!























作者: LKNim    時間: 2009-9-15 16:11

price
作者: anson1732    時間: 2009-9-15 17:52

價錢如何?
有d心動
作者: M|nG    時間: 2009-9-15 19:04

全黑好型
作者: barrychan    時間: 2009-9-15 21:51

大陸買回來的,RMB 1230 + 90運費...!
作者: stephen0071522    時間: 2009-9-15 21:57

唔係幾中意佢前面`
但其他方面..一流`
作者: ray3818    時間: 2009-9-15 22:02

原帖由 barrychan 於 2009-9-15 12:33 發表
未上機,只試著過三把180cm風扇,可作兩段調速,低轉700rpm相當寧靜,而1000rpm亦唔會有明顯既嘈音,此箱散熱效能應該不俗,外形及造工俱佳(個人),但HD位設計就比較失敗,三個位較少(我夠用)之餘裝拆都較煩,日後若要加、換 ...

180CM,個case有幾米長啊
作者: zonebaby    時間: 2009-9-15 22:05

個設計底入風幾特別,請問有冇上機圖呀?
作者: 2698    時間: 2009-9-15 22:06

原帖由 ray3818 於 2009-9-15 22:02 發表

180CM,個case有幾米長啊





I love this case, and fair price

well done
作者: simplekk    時間: 2009-9-15 23:21

隻牛咁放法好驚下喎
有無咩扶助扣具幫助下咖

[ 本帖最後由 simplekk 於 2009-9-15 23:22 編輯 ]
作者: jeff_extergo    時間: 2009-9-15 23:28

Made in China
作者: barrychan    時間: 2009-9-16 03:59

原帖由 ray3818 於 2009-9-15 22:02 發表

180CM,個case有幾米長啊

個箱全長大概25"左右...!
作者: barrychan    時間: 2009-9-16 04:07

原帖由 simplekk 於 2009-9-15 23:21 發表
隻牛咁放法好驚下喎
有無咩扶助扣具幫助下咖

上完牛仲有舊膠托底,無問題的...!

作者: barrychan    時間: 2009-9-16 04:19

原帖由 zonebaby 於 2009-9-15 22:05 發表
個設計底入風幾特別,請問有冇上機圖呀?

未得閑上機住,先與cm690比較下吧,闊同高唔係差太多,但長度就相差5寸有多,整體上睇起黎RV02大隻好多...!




作者: zonebaby    時間: 2009-9-16 12:36

睇錯野改番......,不過都係長D好用D,。

[ 本帖最後由 zonebaby 於 2009-9-16 13:00 編輯 ]
作者: damner    時間: 2009-9-16 12:42

原帖由 zonebaby 於 2009-9-16 12:36 發表
長D好用D,用長咭都冇咁迫。

塊板轉咗90度, 長D對長咭冇幫助㗎

RV02 最衰都係harddisk 位。

樓主:
D harddisks 係打直定打橫?
打直好似"煙筒效應"好D
不過個頂多數都有個 Rom 擋住

[ 本帖最後由 damner 於 2009-9-16 12:55 編輯 ]
作者: zonebaby    時間: 2009-9-16 12:58

原帖由 damner 於 2009-9-16 12:42 發表

塊板轉咗90度, 長D對長咭冇幫助㗎

RV02 最衰都係harddisk 位。

樓主:
D harddisks 係打直定打橫?
打直好似"煙筒效應"好D
不過個頂多數都有個 Rom 擋住




唔好意思,冇留意 ....睇番插滿咭睇落都好似幾貼咁。
作者: jeff_extergo    時間: 2009-9-16 13:10

原帖由 barrychan 於 2009-9-16 04:19 發表

未得閑上機住,先與cm690比較下吧,闊同高唔係差太多,但長度就相差5寸有多,整體上睇起黎RV02大隻好多...!

http://img147.imageshack.us/img147/7435/p1010665. ...


其實佢設計係上置式I/O
咁果d I/O 插頭如 VGA,DVI果d其實夠位的嗎  
作者: NX    時間: 2009-9-16 13:23

呢個箱 HDD 係打橫裝,有機會最低嗰隻擋哂啲風吹唔到上面嗰啲,另好,背板 USB 同 DVI 如果插長身嘢同 adaptor 之類,可能會裝唔到頂蓋。
作者: RYO    時間: 2009-9-16 22:45

oh~
好似好矮咁 ,我都係唔考慮
作者: ncvid    時間: 2009-9-16 22:49     標題: 回覆 19# 的帖子

都幾肯定d hdd 唔係打橫..係打直的
作者: Crystalline    時間: 2009-9-16 23:33

原帖由 ncvid 於 2009-9-16 22:49 發表
都幾肯定d hdd 唔係打橫..係打直的

肯定打直x2


[ 本帖最後由 Crystalline 於 2009-9-16 23:36 編輯 ]
作者: NX    時間: 2009-9-16 23:36

原帖由 ncvid 於 2009-9-16 22:49 發表
都幾肯定d hdd 唔係打橫..係打直的

真係喎!啱啱睇咗 manual,但裝得三隻?
作者: kwokhokay    時間: 2009-9-16 23:39

原帖由 jeff_extergo 於 2009-9-16 13:10 發表


其實佢設計係上置式I/O
咁果d I/O 插頭如 VGA,DVI果d其實夠位的嗎  

同rv01一樣
基本上都裝得落usb個d
但用轉頭如dvi轉vga/hdmi  就會頂
作者: kwokhokay    時間: 2009-9-16 23:48

原帖由 NX 於 2009-9-16 23:36 發表

真係喎!啱啱睇咗 manual,但裝得三隻?


除非自己買5.25轉3.5
作者: ma22hk    時間: 2009-9-17 00:52

rich guy
but it looks good
作者: blowwater02    時間: 2009-9-19 15:02

上星期入手的rv01w-b都係12xxrmb
作者: barrychan    時間: 2009-9-19 15:14

原帖由 blowwater02 於 2009-9-19 15:02 發表
上星期入手的rv01w-b都係12xxrmb

低喎,不過對返港紙加運費都要千四五...!
作者: alvinyip    時間: 2009-9-19 20:50

原帖由 kwokhokay 於 2009-9-16 23:39 發表

同rv01一樣
基本上都裝得落usb個d
但用轉頭如dvi轉vga/hdmi  就會頂



RV02無左le個問題~
作者: kwokhokay    時間: 2009-9-19 22:00

原帖由 alvinyip 於 2009-9-19 20:50 發表



RV02無左le個問題~

用轉頭真係唔頂?
我見都唔係高好多
作者: keith1026    時間: 2009-10-4 22:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2