Board logo

標題: 想明天買個$500-600的機箱,有咩介紹? [打印本頁]

作者: 神奇小冰冰    時間: 2009-8-17 20:18     標題: 想明天買個$500-600的機箱,有咩介紹?

想明天買個$500-600的機箱,有咩介紹?

裹面大,散熱好

[ 本帖最後由 神奇小冰冰 於 2009-8-17 20:23 編輯 ]
作者: passby    時間: 2009-8-17 20:20

RC690/比多少少上SCOUT(680)
作者: 神奇小冰冰    時間: 2009-8-17 20:23

原帖由 passby 於 2009-8-17 20:20 發表
RC690/比多少少上SCOUT(680)

690幾多元?

[ 本帖最後由 神奇小冰冰 於 2009-8-17 20:33 編輯 ]
作者: KASONBABY99    時間: 2009-8-17 20:40

cm690黑化 HK$630
作者: 神奇小冰冰    時間: 2009-8-17 20:42

原帖由 KASONBABY99 於 2009-8-17 20:40 發表
cm690黑化 HK$630

咁個透明側板係唔係加$,咁加幾多?
同我想問機箱個D插線有冇說明書,因為我係唔係好識插
同我想問WING12係唔係$128

[ 本帖最後由 神奇小冰冰 於 2009-8-17 20:50 編輯 ]
作者: miclau91    時間: 2009-8-17 21:03

原帖由 神奇小冰冰 於 2009-8-17 20:42 發表

咁個透明側板係唔係加$,咁加幾多?
同我想問機箱個D插線有冇說明書,因為我係唔係好識插
同我想問WING12係唔係$128

Yes  Wing 8 $88,Wing 9 $98 , Wing 12 $ 128
作者: konayuki1510    時間: 2009-8-17 21:05

原帖由 神奇小冰冰 於 2009-8-17 20:42 發表

咁個透明側板係唔係加$,咁加幾多?
同我想問機箱個D插線有冇說明書,因為我係唔係好識插
同我想問WING12係唔係$128

cm690有透明板無記錯都係$520蚊到
基本上啲插線唔難...說明書教哂你點做
作者: 神奇小冰冰    時間: 2009-8-17 21:15

原帖由 miclau91 於 2009-8-17 21:03 發表

Yes  Wing 8 $88,Wing 9 $98 , Wing 12 $ 128

咁紅蝠幾多$
紅蝠好D定WING12好D?

[ 本帖最後由 神奇小冰冰 於 2009-8-17 21:22 編輯 ]
作者: 神奇小冰冰    時間: 2009-8-17 21:23

原帖由 konayuki1510 於 2009-8-17 21:05 發表

cm690有透明板無記錯都係$520蚊到
基本上啲插線唔難...說明書教哂你點做

THX





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2