作者: chunyin2003 時間: 2009-8-12 21:24 標題: CM Elite 360
Elite360放唔放得落GTX285???
想換箱
作者: StarryNight 時間: 2009-8-12 21:39
我用 330
Ati 4850 公板都要俾兩個hd slot位
樓主都係用 CM 5xx 6xx 穩陣D
作者: lam38 時間: 2009-8-12 23:13
放唔落.........................
作者: passby 時間: 2009-8-13 11:23
唔得...應該會頂火牛
作者: chunyin2003 時間: 2009-8-13 11:32
甘334得唔得?
上面ching話要5xx/6xx
作者: nnd 時間: 2009-8-15 22:58
CM341得,如果你用M-ATX板的話

