Board logo

標題: CM Elite 360 [打印本頁]

作者: chunyin2003    時間: 2009-8-12 21:24     標題: CM Elite 360

Elite360放唔放得落GTX285???
想換箱
作者: StarryNight    時間: 2009-8-12 21:39

我用 330
Ati 4850 公板都要俾兩個hd slot位
樓主都係用 CM 5xx 6xx 穩陣D
作者: lam38    時間: 2009-8-12 23:13

放唔落.........................
作者: passby    時間: 2009-8-13 11:23

唔得...應該會頂火牛
作者: chunyin2003    時間: 2009-8-13 11:32

甘334得唔得?
上面ching話要5xx/6xx
作者: nnd    時間: 2009-8-15 22:58

原帖由 chunyin2003 於 2009-8-12 21:24 發表
Elite360放唔放得落GTX285???
想換箱


CM341得,如果你用M-ATX板的話





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2