作者: tales423 時間: 2009-7-28 03:04 標題: CM 334 風扇問題
除左2把12cm 一前一後,
側板上下2個窿係咪一樣可以裝風扇? 定剩係得上面果個?
是否8cm?
如果3把抽入, 1把抽出...(前12cm x1 側8cm x2 抽入 尾12cm抽出)有無問題?會否積熱?
thanks
作者: miclau91 時間: 2009-7-28 03:15
CPU用塔式散熱既(e.g 紅海嗰D)….…....可以封側板佢~ 如圖……另外可在5.25位 DIY 把 12CM…..加強對流…
CPU用下吹式散熱既(e.g 風神鍛.…),可以剩係封左側板下面既位, 上面既位就加一把抽入……also, it will be dusty
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=913642&k=674d9176e0a2eb957cd3207d03a6670f&t=1782238064&sid=p5y3fYdd4D

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=913644&k=ed07fb18686e66bcac841560f9df0764&t=1782238064&sid=p5y3fYdd4D

作者: tales423 時間: 2009-7-28 03:27
原帖由 miclau91 於 2009-7-28 03:15 發表
CPU用塔式散熱既(e.g 紅海嗰D)….…....可以封側板佢~ 如圖……另外可在5.25位 DIY 把 12CM…..加強對流…![]()
CPU用下吹式散熱既(e.g 風神鍛.…),可以剩係封左側板下面既位, 上面既位就加一把抽入……also, it will be dusty![]()
多謝師兄咁有心機既reply
5.25位 我都有諗過咁加
用下吹式,
封左側板下面個位唔加風扇原因係?
(係咪果個側下位加風扇會吹亂氣流? e.g.前12cm吹入黎既風
我原本諗住側下位可以用黎吹風俾display
[ 本帖最後由 tales423 於 2009-7-28 03:33 編輯 ]
作者: miclau91 時間: 2009-7-28 03:40 標題: 回覆 3# 的帖子
一黎可能會亂流,二黎會多左塵….(廢話
前面下面把12 CM
買把鐮刀…..or可以Wing12...[ 本帖最後由 miclau91 於 2009-7-28 03:47 編輯 ]
作者: tales423 時間: 2009-7-28 03:48
明白
上星期都入左白色8cm a fan試試 , 唔錯
諗住遲d試埋12cm a fan , 希望都夠力
作者: miclau91 時間: 2009-7-28 03:52
A fan 實夠力
但如果想要靜D又ok好風既
作者: tales423 時間: 2009-7-28 04:03
原帖由 miclau91 於 2009-7-28 03:52 發表
A fan 實夠力計性能價格比,a fan 真係
![]()
但如果想要靜D又ok好風既,Wing 12 is waiting for you
![]()
![]()
![]()
![]()
無米
a fan 係風扇方面既窮人救星
閃人訓覺
作者: jerryshek 時間: 2009-7-28 09:43 標題: 回覆 2# 的帖子
多謝c兄提點
我都係用緊cm334
加左把風扇後發覺無位再加了
今日可以試下係5.25吋果到加先
作者: tobyho91 時間: 2009-7-28 10:22
側板CPU對落個度.
你可以用D膠釘,強行上把8CM上去..
我之前咁做..但對DISPLAY卡既溫度影響唔大..
可能D風太細..
我摸張DISPLAY既HP都係熱的..
但換左RC-600 上左把12CM,就凍D
作者: bennyluk 時間: 2009-7-28 10:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2009-7-28 13:35
搭單問334用 唔用到V8 OR V10 ?
作者: jerryshek 時間: 2009-7-30 09:33 標題: 回覆 2# 的帖子
C兄,我想問下呢,我見你係5.25都加左把12cm 風扇
係咪整上去呀?
我見到係咪用紮帶整住佢ga?
作者: 單身的人 時間: 2009-7-30 15:23
應該用唔到~
作者: ma411111b13 時間: 2009-7-30 17:39
比幅圖你參考
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=916188&k=a6a27d8a7338972e602f996b7ef8f4d5&t=1782238064&sid=p5y3fYdd4D

作者: 招搖仔 時間: 2009-7-31 02:16
上面果把直吹cpu 再經HS帶走熱氣 好有用
作者: bennyluk 時間: 2009-7-31 11:43 標題: 回覆 11# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkstanley 時間: 2009-7-31 14:03
睇spec. 就應該啱啱好... 有冇師兄試過?
作者: 神秘電腦 時間: 2009-8-5 15:34
有無5.25 diy教學呀?
作者: kevinho2006 時間: 2009-8-5 17:37
其實都係用索帶
作者: 神秘電腦 時間: 2009-8-5 17:41
咁前面個啲檔板係咪要拆左佢?咁做隻手指咪:funk:
作者: hkstanley 時間: 2009-8-9 23:14
今日我都學左你用索帶係5.25加左個12CM FAN...
好正~_~

