Board logo

標題: CM 334 風扇問題 [打印本頁]

作者: tales423    時間: 2009-7-28 03:04     標題: CM 334 風扇問題

除左2把12cm 一前一後,
側板上下2個窿係咪一樣可以裝風扇? 定剩係得上面果個?
是否8cm?

如果3把抽入, 1把抽出...(前12cm x1 側8cm x2 抽入   尾12cm抽出)有無問題?會否積熱?



thanks
作者: miclau91    時間: 2009-7-28 03:15

CPU用塔式散熱既(e.g 紅海嗰D)….…....可以封側板佢~ 如圖……另外可在5.25位 DIY 把 12CM…..加強對流…

CPU用下吹式散熱既(e.g 風神鍛.…),可以剩係封左側板下面既位, 上面既位就加一把抽入……also, it will be dusty

圖片附件: DGAO00-A28550998_488469beb4078.jpg (2009-7-28 03:15, 81.43 KB) / 下載次數 63
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=913642&k=674d9176e0a2eb957cd3207d03a6670f&t=1782238064&sid=p5y3fYdd4D



圖片附件: P200709_22.01.jpg (2009-7-28 03:15, 66.7 KB) / 下載次數 68
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=913644&k=ed07fb18686e66bcac841560f9df0764&t=1782238064&sid=p5y3fYdd4D


作者: tales423    時間: 2009-7-28 03:27

原帖由 miclau91 於 2009-7-28 03:15 發表
CPU用塔式散熱既(e.g 紅海嗰D)….…....可以封側板佢~ 如圖……另外可在5.25位 DIY 把 12CM…..加強對流…

CPU用下吹式散熱既(e.g 風神鍛.…),可以剩係封左側板下面既位, 上面既位就加一把抽入……also, it will be dusty


多謝師兄咁有心機既reply 仲畫埋圖俾我
5.25位 我都有諗過咁加     小弟依家個case唔夠位只係加左8cm在5.25
用下吹式,
封左側板下面個位唔加風扇原因係?  

(係咪果個側下位加風扇會吹亂氣流? e.g.前12cm吹入黎既風
我原本諗住側下位可以用黎吹風俾display    )

[ 本帖最後由 tales423 於 2009-7-28 03:33 編輯 ]
作者: miclau91    時間: 2009-7-28 03:40     標題: 回覆 3# 的帖子

一黎可能會亂流,二黎會多左塵….(廢話 )

前面下面把12 CM 買把鐮刀…..or可以Wing12...  應該夠力吹D 鮮風去display度, also, HD 放高D

[ 本帖最後由 miclau91 於 2009-7-28 03:47 編輯 ]
作者: tales423    時間: 2009-7-28 03:48

原帖由 miclau91 於 2009-7-28 03:40 發表
一黎可能會亂流,二黎會多左塵….(廢話 )

前面下面把12 CM 應該夠力吹D 鮮風去display度既, HD 放高D


明白   
上星期都入左白色8cm a fan試試 , 唔錯 平靚正
諗住遲d試埋12cm a fan  , 希望都夠力  
作者: miclau91    時間: 2009-7-28 03:52

A fan 實夠力  計性能價格比,a fan 真係
但如果想要靜D又ok好風既 ,Wing 12 is waiting for you
作者: tales423    時間: 2009-7-28 04:03

原帖由 miclau91 於 2009-7-28 03:52 發表
A fan 實夠力  計性能價格比,a fan 真係
但如果想要靜D又ok好風既 ,Wing 12 is waiting for you


無米     想毒我
a fan 係風扇方面既窮人救星
閃人訓覺
作者: jerryshek    時間: 2009-7-28 09:43     標題: 回覆 2# 的帖子

多謝c兄提點
我都係用緊cm334
加左把風扇後發覺無位再加了
今日可以試下係5.25吋果到加先
作者: tobyho91    時間: 2009-7-28 10:22

側板CPU對落個度.
你可以用D膠釘,強行上把8CM上去..
我之前咁做..但對DISPLAY卡既溫度影響唔大..
可能D風太細..
我摸張DISPLAY既HP都係熱的..
但換左RC-600 上左把12CM,就凍D
作者: bennyluk    時間: 2009-7-28 10:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2009-7-28 13:35

搭單問334用 唔用到V8 OR V10 ?
作者: jerryshek    時間: 2009-7-30 09:33     標題: 回覆 2# 的帖子

C兄,我想問下呢,我見你係5.25都加左把12cm 風扇
係咪整上去呀?
我見到係咪用紮帶整住佢ga?
作者: 單身的人    時間: 2009-7-30 15:23

原帖由 a886 於 2009-7-28 13:35 發表
搭單問334用 唔用到V8 OR V10 ?

應該用唔到~
作者: ma411111b13    時間: 2009-7-30 17:39

原帖由 a886 於 2009-7-28 13:35 發表
搭單問334用 唔用到V8 OR V10 ?


比幅圖你參考

圖片附件: 334.JPG (2009-7-30 17:39, 48.99 KB) / 下載次數 39
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=916188&k=a6a27d8a7338972e602f996b7ef8f4d5&t=1782238064&sid=p5y3fYdd4D


作者: 招搖仔    時間: 2009-7-31 02:16


上面果把直吹cpu 再經HS帶走熱氣 好有用
作者: bennyluk    時間: 2009-7-31 11:43     標題: 回覆 11# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkstanley    時間: 2009-7-31 14:03

原帖由 bennyluk 於 2009-7-31 11:43 發表
v8岩岩頂住,算叫用到


睇spec. 就應該啱啱好... 有冇師兄試過?
作者: 神秘電腦    時間: 2009-8-5 15:34

有無5.25 diy教學呀?
作者: kevinho2006    時間: 2009-8-5 17:37

原帖由 神秘電腦 於 2009-8-5 15:34 發表
有無5.25 diy教學呀?

其實都係用索帶
作者: 神秘電腦    時間: 2009-8-5 17:41

咁前面個啲檔板係咪要拆左佢?咁做隻手指咪:funk:
作者: hkstanley    時間: 2009-8-9 23:14

原帖由 kevinho2006 於 2009-8-5 17:37 發表

其實都係用索帶


今日我都學左你用索帶係5.25加左個12CM FAN...

好正~_~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2