Board logo

標題: 呢隻箱大家點睇.......... [打印本頁]

作者: estg64    時間: 2009-7-23 19:57     標題: 呢隻箱大家點睇..........

GS1000plus_b_02.jpg

得唔得呀!頂佢個肺呀!代理竟然話冇諗住返,佢解釋話暫時未有人問,所以冇入貨,我聽到佢咁講都冇心機再問佢訂得唔得,真係可惜。

圖片附件: GS1000plus_b_02.jpg (2009-7-23 19:57, 46.69 KB) / 下載次數 78
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=909468&k=170da739b2b30d4e216819ae8f96d170&t=1782183696&sid=z4loa4rQEP


作者: likson2003    時間: 2009-7-23 20:01

我覺得呢個箱好正!
不過我重LIKE CORSAIR果個,唔知有貨未
作者: 11234    時間: 2009-7-23 20:02

原帖由 estg64 於 2009-7-23 19:57 發表
909468

得唔得呀!頂佢個肺呀!代理竟然話冇諗住返,佢解釋話暫時未有人問,所以冇入貨,我聽到佢咁講都冇心機再問佢訂得唔得,真係可惜。

Wai Fong個網唔係話有貨咩
__________________________
睇真d原來呢隻係plus

[ 本帖最後由 11234 於 2009-7-23 20:05 編輯 ]
作者: estg64    時間: 2009-7-23 20:14

我覺得呢個箱好正!
不過我重LIKE CORSAIR果個,唔知有貨未


我都打過去代理問過,佢地都話暫時唔會返。
作者: estg64    時間: 2009-7-23 20:18

睇真d原來呢隻係plus


我就係覺得佢好睇過舊款(個hd位有d線條美),所以想買,但係代理就偏唔返,吹漲!
作者: 11234    時間: 2009-7-23 20:22

原帖由 estg64 於 2009-7-23 20:18 發表


我就係覺得佢好睇過舊款(個hd位有d線條美),所以想買,但係代理就偏唔返,吹漲!

呢d比較少人用的case,
你唔訂多數有排等都唔會有人入貨

[ 本帖最後由 11234 於 2009-7-23 20:22 編輯 ]
作者: RYO    時間: 2009-7-23 20:37

玩過一次antec900後,唔太鍾意開機鍵係上邊,
作者: estg64    時間: 2009-7-23 21:04

玩過一次antec900後,唔太鍾意開機鍵係上邊

呢個真係一個瑕疵尼,以前部機開關都係上邊,有時唔覺意膝頭哥會撞到個掣而開著部機。
作者: uncertain    時間: 2009-7-23 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2