作者: estg64 時間: 2009-7-23 19:57 標題: 呢隻箱大家點睇..........
得唔得呀!頂佢個肺呀!代理竟然話冇諗住返,佢解釋話暫時未有人問,所以冇入貨,我聽到佢咁講都冇心機再問佢訂得唔得,真係可惜。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=909468&k=170da739b2b30d4e216819ae8f96d170&t=1782183696&sid=z4loa4rQEP

作者: likson2003 時間: 2009-7-23 20:01
我覺得呢個箱好正!
不過我重LIKE CORSAIR果個,唔知有貨未
作者: 11234 時間: 2009-7-23 20:02
原帖由 estg64 於 2009-7-23 19:57 發表
909468
得唔得呀!頂佢個肺呀!代理竟然話冇諗住返,佢解釋話暫時未有人問,所以冇入貨,我聽到佢咁講都冇心機再問佢訂得唔得,真係可惜。
Wai Fong個網唔係話有貨咩
__________________________
睇真d原來呢隻係plus
[ 本帖最後由 11234 於 2009-7-23 20:05 編輯 ]
作者: estg64 時間: 2009-7-23 20:14
我覺得呢個箱好正!
不過我重LIKE CORSAIR果個,唔知有貨未
我都打過去代理問過,佢地都話暫時唔會返。
作者: estg64 時間: 2009-7-23 20:18
睇真d原來呢隻係plus
我就係覺得佢好睇過舊款(個hd位有d線條美),所以想買,但係代理就偏唔返,吹漲!
作者: 11234 時間: 2009-7-23 20:22
呢d比較少人用的case,
你唔訂多數有排等都唔會有人入貨
[ 本帖最後由 11234 於 2009-7-23 20:22 編輯 ]
作者: RYO 時間: 2009-7-23 20:37
玩過一次antec900後,唔太鍾意開機鍵係上邊,
作者: estg64 時間: 2009-7-23 21:04
玩過一次antec900後,唔太鍾意開機鍵係上邊
呢個真係一個瑕疵尼,以前部機開關都係上邊,有時唔覺意膝頭哥會撞到個掣而開著部機。
作者: uncertain 時間: 2009-7-23 22:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


