作者: Kenlie 時間: 2009-7-23 09:09 標題: 問LIAN LI
我想搵LIAN LI既V1000Z, 但已經問過正都話冇貨,佢打去話問代理,又話咩LIAN LI唔再出依隻
但明明官方仲有出~
有冇人知邊度仲有得賣,定係要搵代理訂
唔該晒
作者: K_C_ 時間: 2009-7-23 09:17
原帖由 Kenlie 於 2009-7-23 09:09 發表
我想搵LIAN LI既V1000Z, 但已經問過正都話冇貨,佢打去話問代理,又話咩LIAN LI唔再出依隻
但明明官方仲有出~
有冇人知邊度仲有得賣,定係要搵代理訂
唔該晒
官網仲有但實際已停產,事實真係可能,A7110已經係其中一個例子~~
作者: clivemilk 時間: 2009-7-23 09:21
+刀好似有上一款V1000賣
作者: ranlai 時間: 2009-7-23 09:57
原帖由 Kenlie 於 2009-7-23 09:09 發表
我想搵LIAN LI既V1000Z, 但已經問過正都話冇貨,佢打去話問代理,又話咩LIAN LI唔再出依隻
但明明官方仲有出~
有冇人知邊度仲有得賣,定係要搵代理訂
唔該晒
以上述情況,樓主最確切方法係直接e-mail去聯力~
因為就算在台灣當地,LIAN LI也出現經常缺貨的問題.
得知貨存虛實先再作安排.
作者: Qookei 時間: 2009-7-23 11:59
做咩又提起A7110唧
作者: 單身的人 時間: 2009-7-23 12:09
官網唔更新o既情況好多公司都係咁= =''
作者: ranlai 時間: 2009-7-23 12:41
剛剛收到了台灣那兒代理說:這一款沒有摟~
樓主可不用找了~
作者: Kenlie 時間: 2009-7-23 21:22
搵過睇過咁多隻,係得依隻最岩心水
無論外型定內在設計
因為係MIDDLE CLASS (用途,SIZE)既機箱入面,依隻我覺得暫時睇過入面最好
其他一唔係入面太大,太多餘(對於我依種中用量用家,太大,又SIZE屋企位,冇位擺)
一係就內在好,外在唔OK (同LEVEL既CHASIS入面)
一係就得個樣(通常都係低階CHASIS個堆),內在唔好
冇出真係.....
岩岩係官方仲見倒佢係度推全新V SERIES, 都有V1000Z
http://www.lian-li.com/v2/mov/
http://www.lian-li.com/v2/tw/phpBB/viewtopic.php?t=3011
[ 本帖最後由 Kenlie 於 2009-7-23 21:40 編輯 ]
作者: ranlai 時間: 2009-7-24 09:57
原帖由 Kenlie 於 2009-7-23 21:22 發表
搵過睇過咁多隻,係得依隻最岩心水
無論外型定內在設計
因為係MIDDLE CLASS (用途,SIZE)既機箱入面,依隻我覺得暫時睇過入面最好
其他一唔係入面太大,太多餘(對於我依種中用量用家,太大,又SIZE屋企位,冇位擺)
一係就 ...
嗯~除了在總訂單達450pcs以上,lian li先會再次考慮生產.
在香港比較特別的市場上,
當某一型號產品在推出市場後,經過超過3個月時間
之後出現缺貨,返貨的機會很渺茫.
可說得上賣一個少一個.
作者: Kenlie 時間: 2009-7-24 22:20
已經去信問台灣聯力
確實停產
但係佢地話香港淨返V1000
不過V1000實在貴,以佢既配套同設計$1390
雖然V1000Z真係貴好多,但咁我寧願比多少少買配套好好多既V1000Z,因為電腦我諗得機箱可以擺好耐唔會再買
作者: LTD 時間: 2009-7-24 23:17
原來c兄都中意呢隻v1000z,
我都又係睇中佢,不過我問過灣仔298 2/f果間,
佢地話已冇返貨停產佐好耐!維有死心!!
作者: Kenlie 時間: 2009-7-25 14:34 標題: 回覆 11# 的帖子
係啦,真係失望,我上網搵都冇,全部online shop都冇晒stock
得newegg.com有,不過香港地區唔可以買~激屎
作者: Kenlie 時間: 2009-7-25 21:28
搵左見內地同台灣有D ONLINE SHOP仲有貨,睇黎係俾佢地食晒,
下面依個台網見有得賣可以送台灣以外地區
http://sh1.obuy.tw/icnet/item.as ... cb_name=sh1.obuy.tw
唔知係咪真係有
[ 本帖最後由 Kenlie 於 2009-7-26 14:38 編輯 ]
作者: Kenlie 時間: 2009-8-5 22:08
終於係淘寶網度搵倒,買左~實物質感同內箱俾起想像中好,鋁鋼質感,真係一分錢一分貨,遲D換好機,再睇下散熱同舊機既溫度對比下,
以目前質量,我諗5-6年都唔駛旨意有其他機殼可以令我心郁換
除非D廠箱好生性同進步(要外觀同功能設計都兼顧平衡)
作者: ranlai 時間: 2009-8-6 03:32
原帖由 Kenlie 於 2009-8-5 22:08 發表
終於係淘寶網度搵倒,買左~實物質感同內箱俾起想像中好,鋁鋼質感,真係一分錢一分貨,遲D換好機,再睇下散熱同舊機既溫度對比下,
以目前質量,我諗5-6年都唔駛旨意有其他機殼可以令我心郁換
除非D廠箱好生性同進步(要外觀同功能設計都兼顧平衡)
good
以小弟略知既小道消息.
lian li設計機箱開始尋求一種與Mod case元素混合既方案.
我都好期待佢地將會有乜突破~
作者: 2698 時間: 2009-8-6 09:28
我極之欣賞lian li 機箱, 剛入P50R, 手功之佳, 幾乎係hifi級
但係個名牌真係要搞搞佢.........
作者: Kenlie 時間: 2009-8-6 21:59
HAHAH~係呀,我睇佢地既網站真係要包裝下~因為佢地既然D產品有上中下,成條LINE
包得好D,就可以內外兼推
作者: 2698 時間: 2009-8-7 09:09
最起碼搞搞貼喺機箱上面個 "Lian Li" 牌仔, 真係好肉酸
作者: arsir 時間: 2009-8-7 16:17
個1010, 睇完個video, 好吸引呢~~~
不過用開果隻PC-7A PLUS , 用左4年幾內外都重有90%新, 又唔易痴塵~~ 無咩藉口換~~
Lian Li d 箱係幾耐用~
作者: Kenlie 時間: 2009-8-8 00:35
我聽日D料就會搬屋,由普通機轉入V1000Z
作者: Kenlie 時間: 2009-8-8 00:39
但知唔知邊度有得賣黑色5.25轉3.5"槽連FLOOPY面版?因為V1000Z差在依樣,定還是應該轉做EXTERNAL FLOOPY呢
作者: Kenlie 時間: 2009-8-8 23:23
今日終於同電腦搬好新屋
影左D相,聽日先至開新POST POST出黎~
耐冇整,加上個V1000Z好硬淨,有D手攰
mainly要整理好d線,減少trap heat
空箱好輕,加左自己D料好重,好彩有輪,郁出郁入,冇咁辛苦

