Board logo

標題: [分享] P193 + CP850 + AXP140 開箱 [打印本頁]

作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-19 23:16     標題: [分享] P193 + CP850 + AXP140 開箱

早前收到Call通知訂購的P193及CP850到貨, 當然火速落舖'提貨'啦. 順便出新機

I7 920(D0) w/ AXP-140 w/ XLF-F1453
EX58-UD5
TR3X6G1600C7
GTX275 Dual
8800GTS PPU
1001FALS x 2
GGC-H20N
CP-850
P193
IMG_1806s.jpg
大合照
IMG_1815s.jpg
包裝內容唔記得拍底,唯有直接上機吧...
IMG_1818s.jpg
UP5上安裝AXP140冇任可'卡'到北橋同埋moset heatsink問題出現
IMG_1827s.jpg
入伙前試跑一轉
IMG_1848s.jpg
入伙大吉. 果然是豪宅, 空間十足.
IMG_1852s.jpg
總算安頓好一家大小
IMG_1853s.jpg
選擇P193而捨棄師弟P183的主因就在側扇. 因為8800GTS加上GTX275的熱力的確不少

用後感:
從機箱空間, 通風, cable management, 用料至外型, P193都符合到仟餘元身價機箱的要求,不過機身實在非常沉重,搬動好吃力. 另外,配合CP850專用火牛更能發揮兩者之優勢. 因為CP850的各組電線長度均足夠實現到cable management, 另外CP850價較同級其他850W火牛平上好幾佰以上 (可能是專用火牛的關係,市場比較窄).
安裝AXP140的確有點困難, 由其利用附送的鐵線去固定把14cm風扇於heatsink上,花了不小時間. 另外在網上爬文知道好多師兄安裝AXP140的時候都遇到'斷螺絲'的慘況,所以又浪費好多時間去'招呼'那幾口螺絲(再加上新手的關係 ).      (完)

[ 本帖最後由 yupyupgosh 於 2009-7-19 23:58 編輯 ]

圖片附件: [大合照] IMG_1806s.jpg (2009-7-19 23:16, 100.86 KB) / 下載次數 128
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=906187&k=0f06e85dec893118d14e4cd2a3beda99&t=1782523162&sid=2NzvVf1RT9



圖片附件: [巨型包裝] IMG_1815s.jpg (2009-7-19 23:16, 97.76 KB) / 下載次數 107
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=906189&k=139712534b9b0be669846a834ed443f8&t=1782523162&sid=2NzvVf1RT9



圖片附件: [簡單上機照] IMG_1818s.jpg (2009-7-19 23:16, 125.69 KB) / 下載次數 127
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=906191&k=fef325c6edae32ac4db3c917200ec126&t=1782523162&sid=2NzvVf1RT9



圖片附件: [入伙前試跑一轉] IMG_1827s.jpg (2009-7-19 23:16, 133.82 KB) / 下載次數 117
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=906193&k=f57ecad6ca55669ae7e4ffb2111a2a98&t=1782523162&sid=2NzvVf1RT9



圖片附件: [入伙大吉. 果然是豪宅, 空間十足.] IMG_1848s.jpg (2009-7-19 23:16, 119.85 KB) / 下載次數 100
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=906195&k=a8aea6173ca7f1b880ce9d6b8b48dcd4&t=1782523162&sid=2NzvVf1RT9



圖片附件: [總算安頓好一家大小] IMG_1852s.jpg (2009-7-19 23:16, 119.96 KB) / 下載次數 126
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=906197&k=1d5401cd7a32538d6db8d29ae5affa83&t=1782523162&sid=2NzvVf1RT9



圖片附件: [巨型側扇] IMG_1853s.jpg (2009-7-19 23:16, 87.47 KB) / 下載次數 117
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=906199&k=a8a2f5a1e60f19e8d24e9f281a1dc950&t=1782523162&sid=2NzvVf1RT9


作者: pancak3    時間: 2009-7-19 23:30

第一,隻箱好正
作者: kof2003    時間: 2009-7-19 23:34

恭喜哂
不過antec 內籠好像沒有什麼改進..?

[ 本帖最後由 kof2003 於 2009-7-19 23:35 編輯 ]
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-19 23:49     標題: 回覆 3# 的帖子

改動都集中在細微地方. e.g. 火牛前的風扇位, 上下層之間的電線活門, 仲有火牛size等
作者: louis10022hk    時間: 2009-7-20 00:09

heatsink 既 heaptpipe 唔係向下最好咩
作者: dannyctl    時間: 2009-7-20 00:16

楼主粒D0咩溫度呀
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-20 00:23     標題: 回覆 6# 的帖子

Default @ 2.66ghz
idle cpu:36
core1,2,3,4: 48,48,46,46
Loading cpu: 44
core1,2,3,4: 63,63,64,64

[ 本帖最後由 yupyupgosh 於 2009-7-20 00:25 編輯 ]
作者: dannyctl    時間: 2009-7-20 00:34

原帖由 yupyupgosh 於 2009-7-20 00:23 發表
Default @ 2.66ghz
idle cpu:36
core1,2,3,4: 48,48,46,46
Loading cpu: 44
core1,2,3,4: 63,63,64,64


請問楼主有冇開冷氣呀?室溫大慨幾多?
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-20 00:37     標題: 回覆 8# 的帖子

開左冷氣,室溫24度
作者: dannyctl    時間: 2009-7-20 00:45

原帖由 yupyupgosh 於 2009-7-20 00:37 發表
開左冷氣,室溫24度


THX
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-20 00:53     標題: 回覆 10# 的帖子

唔使客氣, 大家多D交流嘛..
作者: cccccctt    時間: 2009-7-20 00:54

把XLF-F1453得1000rpm....太慢

CPU Fan換把1500rpm 12cm效能會好d
作者: cheukchiu    時間: 2009-7-20 07:10

個箱都幾型仔喎
作者: pancak3    時間: 2009-7-20 09:58

但側板出面舊野係?
作者: lovelyken    時間: 2009-7-20 10:29

我都想知側板出面舊野係咩
作者: ww9228    時間: 2009-7-20 11:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-20 12:06     標題: 回覆 14# 的帖子

側板上突出o既'東東'其實係風扇加隔塵網
作者: pancak3    時間: 2009-7-20 12:10

原帖由 yupyupgosh 於 2009-7-20 12:06 發表
側板上突出o既'東東'其實係風扇加隔塵網

唔該師兄
作者: RYO    時間: 2009-7-20 12:52

原帖由 kof2003 於 2009-7-19 23:34 發表
恭喜哂
不過antec 內籠好像沒有什麼改進..?



呢個內籠有咩要特別改進?
axp140 導管向下會唔會遮了左上銅柱位?
因為我見依家安裝好似無咩問題
作者: RYO    時間: 2009-7-20 12:52

原帖由 kof2003 於 2009-7-19 23:34 發表
恭喜哂
不過antec 內籠好像沒有什麼改進..?


del

[ 本帖最後由 RYO 於 2009-7-20 12:52 編輯 ]
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-20 13:16     標題: 回覆 19# 的帖子

銅柱位冇比AXP140阻礙到, 而且我都係先安裝AXP140, 再heatsink連底板一起安裝入機箱, 過程都算順利, 冇乜問題
作者: snowing    時間: 2009-7-20 14:50

may I ask how much is the AXP-140? thanks
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-20 17:57     標題: 回覆 22# 的帖子

盛惠490個大洋, 1366扣具另加60個大洋 (七月初的價錢)

[ 本帖最後由 yupyupgosh 於 2009-7-20 17:58 編輯 ]
作者: Frankie201    時間: 2009-7-20 18:53

隻箱好正AR...
作者: makx    時間: 2009-7-20 20:21

請問隻牛牛幾錢呢?
作者: aR_man    時間: 2009-7-20 21:09

隻CASE好正呀
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-20 21:29     標題: 回覆 25# 的帖子

牛牛要950個大洋..可算是最便宜的850W火牛
作者: alvinyip    時間: 2009-7-20 21:58

個case幾正~幾$入?
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-20 22:37     標題: 回覆 28# 的帖子

大約1400個大洋
作者: alanchankw    時間: 2009-7-21 00:32

how much is the GGC-H20N?? where did u buy it?? is it the one that can play hd dvd as well?? thx~~~
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-21 08:46     標題: 回覆 30# 的帖子

大約600..從SSP黃金的中央田入手
作者: likson2003    時間: 2009-7-21 11:23

我都係鍾意自己隻P182多D
作者: kcgary2g    時間: 2009-7-21 11:24

欠水泠
箱大把位
加左就完滿
作者: yupyupgosh    時間: 2009-7-21 13:37     標題: 回覆 33# 的帖子

能力所限  未夠班玩水冷嘛
作者: makx    時間: 2009-7-21 20:40

請問隻牛牛幾錢呢?
作者: tony_lkt    時間: 2009-7-21 20:45     標題: 回覆 35# 的帖子

27#有講
作者: Mr.BC    時間: 2009-7-21 20:50

唔玩i7玩4核
未有錢玩水囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2