Board logo

標題: Silverstone SG02B-F [打印本頁]

作者: iluvintel    時間: 2009-7-11 03:34     標題: Silverstone SG02B-F

邊度有貨?問過正刀話得返白色…
作者: rence    時間: 2009-7-11 09:02

原帖由 iluvintel 於 2009-7-11 03:34 發表
邊度有貨?問過正刀話得返白色…


錯區...

樓上黃金地下都有間(comdex隔離2間舖)賣sg02 但價錢....  你可以問問...
作者: pigskinhk    時間: 2009-7-11 09:30

wan chai XX專門店
作者: iluvintel    時間: 2009-7-11 19:15

原帖由 rence 於 2009-7-11 09:02 發表
錯區...

樓上黃金地下都有間(comdex隔離2間舖)賣sg02 但價錢....  你可以問問...

咁我想買過箱都係想散熱好啲即…
啲slim case散熱多數都唔多好
作者: LL3578    時間: 2009-7-11 19:18     標題: 回覆 4# 的帖子

咁既話,唔一定要SG02B-F 既
用Thermaltake 隻 Lanbox Lite 都得

*講得呢D cube case,D人又會聯想到"0者喱號"嫁 la~~  
作者: kanduki    時間: 2009-7-11 19:48

不過SG系列的CPU散熱器容許的高度只有82mm
(原意係想你買埋同廠的NT-06系散熱器做被動散熱 )
作者: LL3578    時間: 2009-7-11 22:35

原帖由 kanduki 於 2009-7-11 19:48 發表
不過SG系列的CPU散熱器容許的高度只有82mm
(原意係想你買埋同廠的NT-06系散熱器做被動散熱 )

咁都好過我既"0者喱號"箱
"0者喱號"箱CPU散熱器容許的高度只有75mm
裝隻CM V2/V4/V752都係岩岩緊
作者: billy246    時間: 2009-7-11 23:16     標題: 回覆 5# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LL3578    時間: 2009-7-11 23:45     標題: 回覆 8# 的帖子

旺電3樓道x
好似要$7xx左右
作者: 28743116    時間: 2009-7-12 18:29

Silverstone SG02B-F 咁有咩HS岩佢用呀,隻火牛個FAN又向上吸,原廠果個HS又向下吹=.=
作者: avoj887    時間: 2009-7-16 06:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2