作者: iluvintel 時間: 2009-7-11 03:34 標題: Silverstone SG02B-F
邊度有貨?問過正刀話得返白色…
作者: rence 時間: 2009-7-11 09:02
錯區...
樓上黃金地下都有間(comdex隔離2間舖)賣sg02 但價錢....
作者: pigskinhk 時間: 2009-7-11 09:30
wan chai XX專門店

作者: iluvintel 時間: 2009-7-11 19:15
咁我想買過箱都係想散熱好啲即…
啲slim case散熱多數都唔多好
作者: LL3578 時間: 2009-7-11 19:18 標題: 回覆 4# 的帖子
咁既話,唔一定要SG02B-F 既
用Thermaltake 隻 Lanbox Lite 都得
*講得呢D cube case,D人又會聯想到"0者喱號"嫁 la~~
作者: kanduki 時間: 2009-7-11 19:48
不過SG系列的CPU散熱器容許的高度只有82mm
(原意係想你買埋同廠的NT-06系散熱器做被動散熱
作者: LL3578 時間: 2009-7-11 22:35
咁都好過我既"0者喱號"箱
"0者喱號"箱CPU散熱器容許的高度只有75mm
裝隻CM V2/V4/V752都係岩岩緊
作者: billy246 時間: 2009-7-11 23:16 標題: 回覆 5# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LL3578 時間: 2009-7-11 23:45 標題: 回覆 8# 的帖子
旺電3樓道x
好似要$7xx左右
作者: 28743116 時間: 2009-7-12 18:29
Silverstone SG02B-F 咁有咩HS岩佢用呀,隻火牛個FAN又向上吸,原廠果個HS又向下吹=.=
作者: avoj887 時間: 2009-7-16 06:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

