作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-2 16:58 標題: xigatek case
http://www.xigmatek.com/product/chassis-midgard-w.php
好像690
不過我覺得仲型左lo
[fly]0.0[/fly]
唔知現在有沒得賣

[ 本帖最後由 cheungmanhoi 於 2009-7-2 17:00 編輯 ]
作者: howang 時間: 2009-7-2 17:38
有啦~~今日中央田同+刀都見到~
不過唔平喎~~$62x
作者: rence 時間: 2009-7-2 17:45
ok la...
黑色690 都差吾多價...
側板仲型過690個 7
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-2 17:45
有沒透明側版
作者: howang 時間: 2009-7-2 17:52
有~~同樓主post果張相一樣~~
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-7-2 17:54
呢個正過690
作者: howang 時間: 2009-7-2 18:06
我都睇過下個內籠~~都真係幾唔錯~~
我覺得個面板都比690好~
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-2 18:17
ok wo
唔知是唔是跟x fan呢
就是貪佢同690一樣的內籠
但透明側版型d
面版下的12cm有得拆前面舊嘢
[ 本帖最後由 cheungmanhoi 於 2009-7-2 18:18 編輯 ]
作者: tikooh 時間: 2009-7-2 18:20
真係未聽過呢個牌子, 係唔係韓國牌子?
作者: howang 時間: 2009-7-2 18:38
箱後跟1把原廠x風扇~應該12mm~~
作者: howang 時間: 2009-7-2 18:40
不過有樣我就覺得唔多好~~
透側另一邊果塊板~~有d窿窿~但唔係風扇位~~
起heatsink背板果個位置左右~~
如果買佢~~又要諗計封左佢~費事入塵
作者: kilomile 時間: 2009-7-2 18:42
跟機應該有2把120mm橙色風扇。
C/P值唔錯的說。
作者: rence 時間: 2009-7-2 20:40
岩岩晌葵芳見到人拎個x case ge packing行過...
作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 21:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-2 21:13
大廠野黎,轉做散熱器,風扇,散熱膏等等...
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-2 21:14
整體一樣
作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 21:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-2 21:20
九成一樣
作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 21:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-2 21:24
橙色
作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 21:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-2 21:28
一前一後
冇睇錯應該係
你到時check清楚
作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 21:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-2 21:30
唔洗咁講,分享下情報姐
作者: ieni 時間: 2009-7-2 21:33
咁似690~可能690見得多~d個比較討好

作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 21:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 『魂』 時間: 2009-7-2 21:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 21:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-2 22:00
AGC : http://www.agcelectronics.hk/
作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 22:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-2 22:05
我覺得Case就冇咩所謂啦
有幾何拎去保
作者: fdede 時間: 2009-7-3 00:00
+都好似寫住有4把fan跟機, 個紙牌寫住&貼左向機箱前面
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-3 00:03
官網寫就前後2把橙色
果2把就正野黎.
唔知正刀會唔會換4把廢野就真係唔知
作者: 『魂』 時間: 2009-7-3 00:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Zzpw 時間: 2009-7-3 00:27
1早想買, 之前問代理話冇透側都要615, 咁呢個有埋抵好多
作者: kits2005 時間: 2009-7-3 00:33
今日見到有人係中央田買
作者: X-Fi 時間: 2009-7-3 08:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-3 12:28
沒的都615= =
咁都是買有的算
而且佢都黑化左 同690 pure black有得比
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-3 15:21
現在@a
一陣去問下價 同埋跟幾多把fan
作者: X-Fi 時間: 2009-7-3 15:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-3 15:34
可惜仲未買隻tb120
沒錢買
比你快一步入手1
作者: X-Fi 時間: 2009-7-3 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-3 15:58
跟2把12cm
作者: X-Fi 時間: 2009-7-3 16:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-3 19:26
橙色果隻
作者: takiehou 時間: 2009-7-3 21:18
作者: 『魂』 時間: 2009-7-3 21:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RYO 時間: 2009-7-3 21:39
機箱代理曬氣嫁
作者: takiehou 時間: 2009-7-3 21:51
有呀!!~
作者: cheungmanhoi 時間: 2009-7-3 21:53
有沒開箱文看
如果佢個透明側版下同上都開多個窄長型的3角型就型爆
作者: terence0103 時間: 2009-7-3 21:53
成個case既fan就係跟機前後2把?
作者: X-Fi 時間: 2009-7-3 21:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inspire 時間: 2009-7-3 21:57
唔夠?
作者: takiehou 時間: 2009-7-3 22:01
作者: kennethc 時間: 2009-7-3 22:06
快d揾人出開箱post 啦
作者: avoj887 時間: 2009-7-16 06:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 邪惡的化身 時間: 2009-7-16 11:49
黑色加橙色, 好有萬聖節感覺
如果入面加uv燈再加個uv南瓜就真係fit晒!
仲未有人答到我機背個風扇有冇uv料
[ 本帖最後由 邪惡的化身 於 2009-7-16 11:58 編輯 ]
作者: 邪惡的化身 時間: 2009-7-16 11:58
個透側既area會唔會好細睇唔到入面d野?
作者: cheukchiu 時間: 2009-7-19 09:08
無.....我用緊...俾我換左wing 12上去=.=好鬼...黑加green
作者: cheukchiu 時間: 2009-7-19 09:09
唔會....除左rom同hdd位睇唔到...其他睇晒

