Board logo

標題: xigatek case [打印本頁]

作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-2 16:58     標題: xigatek case

http://www.xigmatek.com/product/chassis-midgard-w.php
好像690
不過我覺得仲型左lo
[fly]0.0[/fly]
唔知現在有沒得賣


[ 本帖最後由 cheungmanhoi 於 2009-7-2 17:00 編輯 ]
作者: howang    時間: 2009-7-2 17:38

有啦~~今日中央田同+刀都見到~
不過唔平喎~~$62x
作者: rence    時間: 2009-7-2 17:45

原帖由 howang 於 2009-7-2 17:38 發表
有啦~~今日中央田同+刀都見到~
不過唔平喎~~$62x


ok la...
黑色690 都差吾多價...
側板仲型過690個 7  
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-2 17:45

原帖由 howang 於 2009-7-2 17:38 發表
有啦~~今日中央田同+刀都見到~
不過唔平喎~~$62x

有沒透明側版
作者: howang    時間: 2009-7-2 17:52

有~~同樓主post果張相一樣~~
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-7-2 17:54

呢個正過690
作者: howang    時間: 2009-7-2 18:06

我都睇過下個內籠~~都真係幾唔錯~~
我覺得個面板都比690好~
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-2 18:17

原帖由 howang 於 2009-7-2 17:52 發表
有~~同樓主post果張相一樣~~

ok wo
唔知是唔是跟x fan呢
原帖由 howang 於 2009-7-2 18:06 發表
我都睇過下個內籠~~都真係幾唔錯~~
我覺得個面板都比690好~


就是貪佢同690一樣的內籠
但透明側版型d
面版下的12cm有得拆前面舊嘢

[ 本帖最後由 cheungmanhoi 於 2009-7-2 18:18 編輯 ]
作者: tikooh    時間: 2009-7-2 18:20

真係未聽過呢個牌子, 係唔係韓國牌子?
作者: howang    時間: 2009-7-2 18:38

箱後跟1把原廠x風扇~應該12mm~~
作者: howang    時間: 2009-7-2 18:40

不過有樣我就覺得唔多好~~
透側另一邊果塊板~~有d窿窿~但唔係風扇位~~
起heatsink背板果個位置左右~~
如果買佢~~又要諗計封左佢~費事入塵
作者: kilomile    時間: 2009-7-2 18:42

跟機應該有2把120mm橙色風扇。
C/P值唔錯的說。
作者: rence    時間: 2009-7-2 20:40

岩岩晌葵芳見到人拎個x case ge packing行過... 即刻停左晌度幾秒...
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 21:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-2 21:13

原帖由 tikooh 於 2009-7-2 18:20 發表
真係未聽過呢個牌子, 係唔係韓國牌子?


大廠野黎,轉做散熱器,風扇,散熱膏等等...
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-2 21:14

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:03 發表
入面係咪同690一樣?


整體一樣
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-2 21:20

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:15 發表

姐係D走線位都一樣???


九成一樣
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 21:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-2 21:24

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:22 發表

佢跟箱既FAN係咩色的


橙色
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 21:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-2 21:28

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:26 發表

跟幾多把


一前一後
冇睇錯應該係
你到時check清楚
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 21:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-2 21:30

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:29 發表

OK 你真係好好人


唔洗咁講,分享下情報姐
作者: ieni    時間: 2009-7-2 21:33

咁似690~可能690見得多~d個比較討好
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 21:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 『魂』    時間: 2009-7-2 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 21:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-2 22:00

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 21:51 發表
xigmatek有冇代理??


AGC : http://www.agcelectronics.hk/
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 22:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-2 22:05

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 22:05 發表

好想買呢個case但係呢個代理


我覺得Case就冇咩所謂啦
有幾何拎去保
作者: fdede    時間: 2009-7-3 00:00

原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-2 21:28 發表


一前一後
冇睇錯應該係
你到時check清楚



+都好似寫住有4把fan跟機, 個紙牌寫住&貼左向機箱前面
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-3 00:03

原帖由 fdede 於 2009-7-3 00:00 發表



+都好似寫住有4把fan跟機, 個紙牌寫住&貼左向機箱前面


官網寫就前後2把橙色
果2把就正野黎.
唔知正刀會唔會換4把廢野就真係唔知
作者: 『魂』    時間: 2009-7-3 00:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Zzpw    時間: 2009-7-3 00:27

1早想買, 之前問代理話冇透側都要615, 咁呢個有埋抵好多
作者: kits2005    時間: 2009-7-3 00:33

今日見到有人係中央田買
作者: X-Fi    時間: 2009-7-3 08:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-3 12:28

原帖由 Zzpw 於 2009-7-3 00:27 發表
1早想買, 之前問代理話冇透側都要615, 咁呢個有埋抵好多

沒的都615= =
咁都是買有的算
而且佢都黑化左 同690 pure black有得比
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-3 15:21

現在@a
一陣去問下價 同埋跟幾多把fan
作者: X-Fi    時間: 2009-7-3 15:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-3 15:34

原帖由 X-Fi 於 2009-7-3 15:32 發表

好......我6號打算出ssp買

可惜仲未買隻tb120
沒錢買
比你快一步入手1
作者: X-Fi    時間: 2009-7-3 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-3 15:58

跟2把12cm
作者: X-Fi    時間: 2009-7-3 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-3 19:26

原帖由 X-Fi 於 2009-7-3 16:01 發表

一把70果d?

橙色果隻
作者: takiehou    時間: 2009-7-3 21:18

  今日7點入左!!!!  625蚊~
作者: 『魂』    時間: 2009-7-3 21:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RYO    時間: 2009-7-3 21:39

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 22:05 發表

好想買呢個case但係呢個代理



機箱代理曬氣嫁
作者: takiehou    時間: 2009-7-3 21:51

原帖由 『魂』 於 2009-7-3 21:33 發表

有無透側????


有呀!!~  兩個風扇係橙色~ 好靚
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-7-3 21:53

有沒開箱文看
如果佢個透明側版下同上都開多個窄長型的3角型就型爆
作者: terence0103    時間: 2009-7-3 21:53

原帖由 takiehou 於 2009-7-3 21:51 發表


有呀!!~  兩個風扇係橙色~ 好靚


成個case既fan就係跟機前後2把?
作者: X-Fi    時間: 2009-7-3 21:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inspire    時間: 2009-7-3 21:57

原帖由 terence0103 於 2009-7-3 21:53 發表


成個case既fan就係跟機前後2把?

唔夠?
作者: takiehou    時間: 2009-7-3 22:01

原帖由 terence0103 於 2009-7-3 21:53 發表


成個case既fan就係跟機前後2把?

  yes
作者: kennethc    時間: 2009-7-3 22:06

快d揾人出開箱post 啦
作者: avoj887    時間: 2009-7-16 06:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 邪惡的化身    時間: 2009-7-16 11:49

黑色加橙色, 好有萬聖節感覺
如果入面加uv燈再加個uv南瓜就真係fit晒!

仲未有人答到我機背個風扇有冇uv料

[ 本帖最後由 邪惡的化身 於 2009-7-16 11:58 編輯 ]
作者: 邪惡的化身    時間: 2009-7-16 11:58

原帖由 『魂』 於 2009-7-3 21:33 發表

有無透側????

個透側既area會唔會好細睇唔到入面d野?
作者: cheukchiu    時間: 2009-7-19 09:08

原帖由 邪惡的化身 於 2009-7-16 11:49 發表
黑色加橙色, 好有萬聖節感覺
如果入面加uv燈再加個uv南瓜就真係fit晒!

仲未有人答到我機背個風扇有冇uv料

無.....我用緊...俾我換左wing 12上去=.=好鬼...黑加green
作者: cheukchiu    時間: 2009-7-19 09:09

原帖由 邪惡的化身 於 2009-7-16 11:58 發表

個透側既area會唔會好細睇唔到入面d野?

唔會....除左rom同hdd位睇唔到...其他睇晒





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2