作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 12:44 標題: CM Elite 334 NVIDIA EDITION!??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: michael_jackson 時間: 2009-7-2 13:12
原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 12:44 PM 發表
http://www.coolermaster.com/prod ... cate=17&id=6546
i watch it at Wan chai
$5XX
作者: X-Fi 時間: 2009-7-2 13:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1597532468000 時間: 2009-7-2 13:32
N仔logo真係值$250?

作者: rence 時間: 2009-7-2 13:35
690 Nvidia 未斷貨前都係 499 ja wo....
作者: a886 時間: 2009-7-2 13:41
買個大箱都唔買N LOGO啦~
作者: kelvinhkj 時間: 2009-7-2 13:47
nvdia edition有咩分別
作者: passby 時間: 2009-7-2 13:59 標題: 回覆 7# 的帖子
綠色+有透明側板...
話時話..5百幾蚊就真係
夠我買2隻有多...
當然DESIGN冇得咁平...但係以實用性來講真係貴左D...
作者: bbqbbqpo 時間: 2009-7-2 14:21
5xx洗唔洗買佢=_=?
買隻大d都好過買佢
作者: tclee 時間: 2009-7-2 14:32
張個2百幾蚊比A-SIR改,
咩EDITION都得啦
作者: Taylor 時間: 2009-7-2 14:36
低級入門機箱 邊度值 錢5XX AR :funk:
作者: happy_gemini 時間: 2009-7-2 15:15
Elite 3xx系列賣$5xx... 傻咗...
n版690同黑魂都係多$1xx... d人會點選擇呢... :haha
作者: passby 時間: 2009-7-2 15:23 標題: 回覆 12# 的帖子
N版既690一出既時候都係要780蚊左右(比普通版貴2xx-300蚊)之前要清貨所以先去到4xx-5xx...
作者: RYO 時間: 2009-7-2 15:42
機箱設計唔值...
但個logo 可能有人覺得值
作者: ieni 時間: 2009-7-2 15:47
$500!買n記個名唔係咁抵
作者: happy_gemini 時間: 2009-7-2 16:23
可以咁計咩...
個point係呢個price range有好多其他比佢好嘅選擇... 而當時690出n版時係冇同類型產品, 所以佢係以basic版本嘅價錢嚟定位再markup...

作者: avoj887 時間: 2009-7-16 06:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fung0419 時間: 2009-7-16 09:42
幫佢買廣告


