Board logo

標題: CM Elite 334 NVIDIA EDITION!?? [打印本頁]

作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 12:44     標題: CM Elite 334 NVIDIA EDITION!??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: michael_jackson    時間: 2009-7-2 13:12

原帖由 X-Fi 於 2009-7-2 12:44 PM 發表
http://www.coolermaster.com/prod ... cate=17&id=6546


i watch it at Wan chai
$5XX
作者: X-Fi    時間: 2009-7-2 13:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1597532468000    時間: 2009-7-2 13:32

N仔logo真係值$250?
作者: rence    時間: 2009-7-2 13:35

原帖由 1597532468000 於 2009-7-2 13:32 發表
N仔logo真係值$250?


690 Nvidia 未斷貨前都係 499 ja wo....
作者: a886    時間: 2009-7-2 13:41

買個大箱都唔買N LOGO啦~
作者: kelvinhkj    時間: 2009-7-2 13:47

nvdia edition有咩分別
作者: passby    時間: 2009-7-2 13:59     標題: 回覆 7# 的帖子

綠色+有透明側板...
話時話..5百幾蚊就真係
夠我買2隻有多...
當然DESIGN冇得咁平...但係以實用性來講真係貴左D...
作者: bbqbbqpo    時間: 2009-7-2 14:21

5xx洗唔洗買佢=_=?
買隻大d都好過買佢
作者: tclee    時間: 2009-7-2 14:32

張個2百幾蚊比A-SIR改,
咩EDITION都得啦
作者: Taylor    時間: 2009-7-2 14:36

低級入門機箱 邊度值 錢5XX AR :funk:
作者: happy_gemini    時間: 2009-7-2 15:15

Elite 3xx系列賣$5xx... 傻咗... :
n版690同黑魂都係多$1xx... d人會點選擇呢... :haha
作者: passby    時間: 2009-7-2 15:23     標題: 回覆 12# 的帖子

N版既690一出既時候都係要780蚊左右(比普通版貴2xx-300蚊)之前要清貨所以先去到4xx-5xx...
作者: RYO    時間: 2009-7-2 15:42

機箱設計唔值...
但個logo 可能有人覺得值
作者: ieni    時間: 2009-7-2 15:47

$500!買n記個名唔係咁抵
作者: happy_gemini    時間: 2009-7-2 16:23

原帖由 passby 於 2009-7-2 15:23 發表
N版既690一出既時候都係要780蚊左右(比普通版貴2xx-300蚊)之前要清貨所以先去到4xx-5xx...


可以咁計咩...
個point係呢個price range有好多其他比佢好嘅選擇... 而當時690出n版時係冇同類型產品, 所以佢係以basic版本嘅價錢嚟定位再markup...
作者: avoj887    時間: 2009-7-16 06:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fung0419    時間: 2009-7-16 09:42

幫佢買廣告





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2