Board logo

標題: [操作疑難] 普通12V火牛就能做點焊機? [打印本頁]

作者: wiz123    時間: 2024-1-4 21:08     標題: 普通12V火牛就能做點焊機?

普通12V火牛就能做點焊機?
這是什麼原理。。。
https://www.youtube.com/watch?v=LgtgVNn9ke8
作者: idolclub    時間: 2024-1-4 21:18

普通12V火牛就能做點焊機?
這是什麼原理。。。
wiz123 發表於 2024-1-4 21:08

點焊機靠的就是放電電流,普通 12V 5A 火牛是做不了的,你看他在影片中也不是用 12V 5A 火牛而是用鉛酸電池就知。
作者: ww9876    時間: 2024-1-4 21:23

小型點焊估計係大電容放電

via HKEPC Reader for Android
作者: idolclub    時間: 2024-1-4 21:33

小型點焊估計係大電容放電

ww9876 發表於 2024-1-4 21:23

電容、電池或變壓器都可以,重點係放電電流。
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-1-5 02:33

偽科學,假視頻,呃流量,賺 youtube 點擊收入。
就算放永動機呢啲假科學,youtube 都唔ban。明嗎?

5A 牛一short,起 over load protection 保護,跌到近0V,唔會有電流出。

鉛酸電本身電流較大。但留意佢條電線超幼,仲用鱷魚夾,比起車內撻車條線徑,差近百倍!而且已經熱到鱷魚夾啲膠溶溶地。
留意佢唔係鎳片點焊去金屬。後半段係焊錫的錫線。前段係極幼銅絲。估計只是方通的電鍍層起作用。
作者: jwong852    時間: 2024-1-8 12:25

12V火牛有乜問題?

如果係12V 1000A火牛,唔好話點焊啦,直接燒焊都綽綽有餘啦 !

via HKEPC Reader for Android
作者: kwliu    時間: 2024-1-8 12:29

12V火牛有乜問題?

如果係12V 1000A火牛,唔好話點焊啦,直接燒焊都綽綽有餘啦 !

via HKEPC Reader for A ...
jwong852 發表於 2024-1-8 12:25


而架啲燒焊機輸出係咪大約3xV 300A到?
作者: GoGo167    時間: 2024-1-8 15:19

"普通"12V火牛
作者: Q-Q    時間: 2024-1-8 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joepgm4    時間: 2024-8-26 03:01

本帖最後由 joepgm4 於 2024-8-26 03:17 編輯

207d9798de3141161d6cfffdac728d4.jpg cc1d0ffe83c567bec7e72474d64af94.jpg
最實際呢種...就係重左小小...一台夠你用到退休....有興趣可以交流下.....
知識唔係好識講....朋友教既...全人手DIY   冇工具就買配成吧...,,大坑....
自己整完就想測電流...電流表唔容易...精準既  我唔識  如有大佬強項可唔可以吹下水....DIY電流曲線表....好難   最大值20KA     10MS一下


PS  正常冇咁厚.一般3寸左右   圖2果部...係偏門野魔改玩下....冰山一角...整完點唔到幾舊電....哈哈
220  懟落去都焊到,,,,整D成品廠機正常功率就得....唔好貪細機身大功率  要講好長都講唔完.....片睇到  哈哈笑就好,,,

圖片附件: 207d9798de3141161d6cfffdac728d4.jpg (2024-8-26 02:56, 138.82 KB) / 下載次數 106
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2439170&k=7088fc8c9d628b6de16cb0c87ec4d6b1&t=1782456230&sid=wJXypLuvXe



圖片附件: cc1d0ffe83c567bec7e72474d64af94.jpg (2024-8-26 02:56, 146.1 KB) / 下載次數 95
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2439171&k=65d4e122dfc804dff4f73ce99ed3b4b0&t=1782456230&sid=wJXypLuvXe


作者: joepgm4    時間: 2024-9-9 06:26

而架啲燒焊機輸出係咪大約3xV 300A到?
kwliu 發表於 2024-1-8 04:29



    一般家用150-2XXA 輸出50-60V    315樓下    正廠果D講緊
作者: kwliu    時間: 2024-9-9 08:37

一般家用150-2XXA 輸出50-60V    315樓下    正廠果D講緊
joepgm4 發表於 2024-9-9 06:26


講緊peak定sustained? 超過7kW用乜插頭?
作者: joepgm4    時間: 2024-9-9 17:47

講緊peak定sustained? 超過7kW用乜插頭?
kwliu 發表於 2024-9-9 00:37


實際輸出電流  P值....一般咩咩200   315 通常最大輸出都係  100零200頭...經已係好機黎  60V 係空載果時...焊落去可以教幾多V  高級D既機...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2