作者: wiz123 時間: 2024-1-4 21:08 標題: 普通12V火牛就能做點焊機?
普通12V火牛就能做點焊機?
這是什麼原理。。。
https://www.youtube.com/watch?v=LgtgVNn9ke8
作者: idolclub 時間: 2024-1-4 21:18
點焊機靠的就是放電電流,普通 12V 5A 火牛是做不了的,你看他在影片中也不是用 12V 5A 火牛而是用鉛酸電池就知。
作者: ww9876 時間: 2024-1-4 21:23
小型點焊估計係大電容放電
via HKEPC Reader for Android
作者: idolclub 時間: 2024-1-4 21:33
電容、電池或變壓器都可以,重點係放電電流。
作者: Ian_Seabourne 時間: 2024-1-5 02:33
偽科學,假視頻,呃流量,賺 youtube 點擊收入。
就算放永動機呢啲假科學,youtube 都唔ban。明嗎?
5A 牛一short,起 over load protection 保護,跌到近0V,唔會有電流出。
鉛酸電本身電流較大。但留意佢條電線超幼,仲用鱷魚夾,比起車內撻車條線徑,差近百倍!而且已經熱到鱷魚夾啲膠溶溶地。
留意佢唔係鎳片點焊去金屬。後半段係焊錫的錫線。前段係極幼銅絲。估計只是方通的電鍍層起作用。
作者: jwong852 時間: 2024-1-8 12:25
12V火牛有乜問題?
如果係12V 1000A火牛,唔好話點焊啦,直接燒焊都綽綽有餘啦 !
via HKEPC Reader for Android
作者: kwliu 時間: 2024-1-8 12:29
12V火牛有乜問題?
如果係12V 1000A火牛,唔好話點焊啦,直接燒焊都綽綽有餘啦 !
via HKEPC Reader for A ...
jwong852 發表於 2024-1-8 12:25
而架啲燒焊機輸出係咪大約3xV 300A到?
作者: GoGo167 時間: 2024-1-8 15:19
"普通"12V火牛
作者: Q-Q 時間: 2024-1-8 15:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joepgm4 時間: 2024-8-26 03:01
本帖最後由 joepgm4 於 2024-8-26 03:17 編輯
最實際呢種...就係重左小小...一台夠你用到退休....有興趣可以交流下.....
知識唔係好識講....朋友教既...全人手DIY 冇工具就買配成吧...,,大坑....
自己整完就想測電流...電流表唔容易...精準既 我唔識 如有大佬強項可唔可以吹下水....DIY電流曲線表....好難 最大值20KA 10MS一下
PS 正常冇咁厚.一般3寸左右 圖2果部...係偏門野魔改玩下....冰山一角...整完點唔到幾舊電....哈哈
220 懟落去都焊到,,,,整D成品廠機正常功率就得....唔好貪細機身大功率 要講好長都講唔完.....片睇到 哈哈笑就好,,,
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2439170&k=7088fc8c9d628b6de16cb0c87ec4d6b1&t=1782456230&sid=wJXypLuvXe

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2439171&k=65d4e122dfc804dff4f73ce99ed3b4b0&t=1782456230&sid=wJXypLuvXe

作者: joepgm4 時間: 2024-9-9 06:26
一般家用150-2XXA 輸出50-60V 315樓下 正廠果D講緊
作者: kwliu 時間: 2024-9-9 08:37
講緊peak定sustained? 超過7kW用乜插頭?
作者: joepgm4 時間: 2024-9-9 17:47
實際輸出電流 P值....一般咩咩200 315 通常最大輸出都係 100零200頭...經已係好機黎 60V 係空載果時...焊落去可以教幾多V 高級D既機...


