作者: clsc 時間: 2023-1-3 19:39 標題: 新手 想試下修理wacom板嘅usb port
本帖最後由 clsc 於 2023-1-9 21:51 編輯
大家好,
我想試下修理wacom板嘅usb port
只係有砌機, 無試過焊野,
就算拆開睇, 都唔識判斷個usb port係咪爛咗.
想請教下各位ching
-目測個usb port係咪爛咗?
-點樣揀到合適嘅usb port?
-睇人地維修, d焊錫隔離仲有d金屬條, 係d咩黎架?
THXXX
---- info ----
型號: Wacom intuos 5 touch MEDIUM PTH-650
過往: 幾年前壞過次, 俾咗成千蚊維修底板, 過咗兩年左右又再無反應, usb駁咗落PC detect唔到佢.
現況: 試過用另一塊板條線都係唔得, 用咗舊(Charer Doctor) 睇無電流過.
---- research ----
上網見都有d人用wacom係壞usb port,
聽落睇落個次序係咁
1.拆開外殼
2.拔除排線, 取出電路板
3.熔解焊錫, 移走舊usb port
4.選擇合適usb port, 重新焊接上
5.還原排線, 插usb線測試
另外, 睇咗dd人教點焊野.
---- progress ----
用哩舊野check usb無電流入塊wacom板.
去深水埗買咗支60W辣雞.
拆開黎睇
001
002
003
004
005
006
007
008
009
---- referance link----
#1 youtube片 人地紀錄換usb port過程, 05:30 ~07:13,
[youtube]XL5Zc0vvF68[/youtube]
#2 焊接教學1
[youtube]yFz7Uf8lDSU[/youtube]
#3 焊接教學2
[youtube]EUfS8rrvumI[/youtube]
#4 嘗試去淘寶搵usb母座, 但超級多款
淘寶search usb母座
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354811&k=f3a8c4f9d29abaf4bc662a8220f7592a&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354812&k=45f6baf3ce3e3814f3d007b545c490ed&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354813&k=dcfd0e32f38733d4a3b608bf9b90f933&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354814&k=121bc23f68bc56a14cf9b18a303ed5d6&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354815&k=72e75afed0d0f36038eb5cc94a54d84b&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354816&k=3f56554195e489449e9017269fa7296c&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354817&k=c269953f7d2565bc2d669d907ef64e68&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354818&k=dd8cfb19179049216e3695de24cfe292&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354819&k=bcf846f2097d05239f9c0e68cd21c068&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354820&k=d9e857dcaa73b678ec60c6f57c0fed1e&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2354821&k=5be340cc72fa0bb04070a1990a17dc14&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

作者: ahuo 時間: 2023-1-3 20:11
本帖最後由 ahuo 於 2023-1-3 20:13 編輯
你插好usb後再用萬用表度下就知道有無接觸問題
另外你呢個睇上去已經係整過喔...
而且反正要整不如直接換成type c好過.個人感覺type-c好用之餘無咁易壞
你原裝的係mini usb
作者: hon829 時間: 2023-1-3 20:27
咁大面積的 mini USB頭係好難無損焊甩, 要有一定手藝用熱風槍拆吧
同意轉用type C頭, 飛線去第處開孔出來好過
作者: pk-ka 時間: 2023-1-3 21:26
剪爛佢再攪
作者: jamesting 時間: 2023-1-3 22:10
睇 006 張相,似乎上次已經甩銅箔,
你可以參考我條片
https://youtu.be/EUfS8rrvumI?t=540
買返 USB 板仔返黎再飛個板仔出黎,起碼下次再有問題都易整啲
作者: hon829 時間: 2023-1-3 22:22
睇翻樓主買果支60W辣雞, 想用來焊usb頭
作者: ahuo 時間: 2023-1-4 10:13
本帖最後由 ahuo 於 2023-1-4 10:14 編輯
呢d外熱式的辣雞就算60w咁細power新手唔習慣好容易焊壞焊盤
就算我自己用久唔久都容易焊到聞到pcb的味道,所以好工具真係幫到唔少手.特別上面d咁大塊焊盤導體的,真係隨時pcb燒到黑到拆唔到個件出力.
如果真係用呢d辣雞真係建議剪爛個舊座好過用辣雞拆.保焊盤先係最重要.
作者: 高級嘍囉 時間: 2023-1-4 11:39
我加咗無線module,附咗差電外唔會用到個usb port,所以用咗成十年都未壞。
作者: hon829 時間: 2023-1-4 12:09
有咩模塊啱用
作者: Q-Q 時間: 2023-1-4 12:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sbg 時間: 2023-1-4 13:07
本帖最後由 sbg 於 2023-1-4 13:12 編輯
睇到第6圖
塊繪圖板喺咪第一手使用
好似已經維修過咁樣
爬文後才知道曾經維修過的
作者: Jip仔 時間: 2023-1-4 13:16
奉勸樓主自己搵D退役PCB練習吓覺得有自信先好落手
否則要花$$再買過塊新板
作者: 高級嘍囉 時間: 2023-1-4 21:32
本帖最後由 高級嘍囉 於 2023-1-4 21:33 編輯
回覆 9# hon829
底有兩個蓋可以打開放wireless kit同電池,但usb port死咗都充唔到電,要另外用萬用手機電池充電器充電。
不過塊版咁舊wireless kit唔易搵,下面條link有圖可以睇下樣。
https://www.yohohongkong.com/zh- ... ;toggleMobileView=1
作者: clsc 時間: 2023-1-4 22:52
本帖最後由 clsc 於 2023-1-4 23:10 編輯
感謝Ching回覆
當年拎去代理俾咗成千蚊維修過, 但唔襟用, 無幾耐又壞.
睇黎我要添置個萬用表先得, 剛剛喺youtube睇咗d人教用萬用表,
宜家有返d概念點去度通唔通電.
見人地拆開係咁嘅樣嘅mini usb(附圖),
暫時理解如果配返mini usb 要5針, 以及啱位嘅固定腳.
如果用換成type c 係要點搞? 我未有概念.
有錯請指正^ THX
---- refer link ----
人地拆開係咁嘅樣
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2355017&k=ce91d274a59dea7cb1f486def1965e65&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

作者: clsc 時間: 2023-1-4 23:08
本帖最後由 clsc 於 2023-1-4 23:10 編輯
感謝Ching回覆
上網睇人地拆咗出黎(附圖), 其實個mini usb 好細粒咋, 係有塊裝甲cover住,
我就咁推都推脫咗塊裝甲出黎, (004有裝甲, 006無裝甲).
熱風槍, 係咪都高walt數, 喺香港買行貨才安全~?
請問飛線係點樣嘅野黎? (上網search咗兩條youtube, 但唔清楚邊個先啱)
有錯請指正^ THX
---- refer link ----
人地喺wacom拆咗出黎嘅mini usb
yt001 [youtube]CMBTC-eSubA[/youtube]
yt002 [youtube]B-omCUKhcYg[/youtube]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2355018&k=26c2987906b17185bb1b346a0d5c9af2&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

作者: clsc 時間: 2023-1-4 23:14
你好Ching
其實個usb port本身睇唔睇得出係咪爛咗 ?
我仲未識配返啱位嘅usb port, 會唔會原本哩個無事直接用返?
作者: clsc 時間: 2023-1-4 23:35
本帖最後由 clsc 於 2023-1-4 23:39 編輯
感謝james Ching回覆
睇你條片學到唔少野多謝^
見你示範維修喇叭仔 飛個板仔 係連咗紅黑色線, 咁宜家我哩個case 佢usb會供電同傳送數據落電腦, 請問咁樣有冇分別?
想問飛板仔出黎嘅連接位, 係咪跟上網d人教路咁? (附圖 + 附片)
另外想請問, 係咩位甩銅箔?, 我唔識睇.
有錯請指正^ THX
---- refer link ----
reddit原post
yt001 [youtube]ppQ8oa4G18U[/youtube]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2355019&k=0cbf8a412e585a85d013f1cf92da7d80&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

作者: clsc 時間: 2023-1-4 23:36
oh no ~~~
作者: clsc 時間: 2023-1-4 23:37
感謝, 記住先!!
作者: clsc 時間: 2023-1-4 23:45
本帖最後由 clsc 於 2023-1-4 23:52 編輯
感謝Ching回覆
其實我都唔明白佢點解要咁坨錫, 乜唔係5針連接好 4隻固定腳焊定, 就足夠咩!?
收到! 哩個情況用熱風槍拆比較適合新手.
想再學野, 請問銅巴, 係咪好容易受到溫度傷害?
有錯請指正^ THX
作者: clsc 時間: 2023-1-4 23:46
回覆 11# sbg
當初以為佢換塊新底板
作者: clsc 時間: 2023-1-4 23:52
感謝Ching
哩個case, 除咗上焊錫 焊一點 焊一點咁練, 仲有咩練習項目係需要嘅~?
因為我都未睇得清楚果d金屬條 係咩事, 唔識點還原.
作者: clsc 時間: 2023-1-5 00:00
本帖最後由 clsc 於 2023-1-5 01:16 編輯
感謝Ching回覆
其實首先我唔識睇係咪壞usb port,
其次我想慳錢咁用得返塊wacom板唔想浪費,
如果要買個wireless kit同電池 再加個萬用充電器, 係咪動輒要六百蚊以上喇~? 好肉赤
但聽到你講 再用得返十年, 又覺得幾好..
不過我長用板 唔用mouse, 如果要叉電會幾麻煩下
作者: Q-Q 時間: 2023-1-5 00:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kin_2012 時間: 2023-1-5 00:37
本帖最後由 Kin_2012 於 2023-1-5 00:40 編輯
唔熟手好易整壞埋焊點,一係搵廢件試多幾次試到成功先整
一係搵手機維修果 d 幫手,佢地做開吹甩再換新吹番上去好快手, 而且唔貴.
作者: jamesting 時間: 2023-1-5 02:34
本帖最後由 jamesting 於 2023-1-5 02:37 編輯
回覆 17# clsc
CHING 你太過奬啦,我都係分享下我既經驗啫

因為 006 果張相入面,USB插後面 到 電阻果一小段落左好多鍚,好似係甩左銅箔,人手補返條線既手法,所以我估佢係甩左銅箔

你睇下你岩岩果張 my table(intous 5 Touch / PTH-650), 相入面就係甩左銅箔
可以參考下圖 ,一塊 PCB 既基本結構
USB 板仔方面,我條片入面只需要供電,所以就只駁紅黑,你要駁落電腦,就要駁埋 DATA,所以你要搵啲有埋 DATA 既板仔,例如
https://m.tb.cn/h.UkuXbuN
| Micro USB | Type C |
| VCC ( VBUS) | VCC |
| D+ | DP1 + DP2 |
| D- | DN1 + DN2 |
| GND | GND |
不過你搵到果啲外國例子(reddit原post),應該係叫你直接焊條 USB線落去就算
清走舊鍚可以落助焊膏 加 吸鍚帶
https://youtu.be/uxvzKvm6T5E?t=289
最後,因為所有可以駁到既位都係一啲 SMD 既零件位,你支 60W辣雞就真係太熱啦,搵啲40W尖頭既雞,好過用風槍,因為風槍 屬於大範圍物理攻擊,新手仲難控制
搵啲舊線路板練習下先會比較穩陣
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2355030&k=94bb65100a514b8d8ef405d5b7fe37f2&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2355031&k=587c294a1a3f115a5c45a6246584303b&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2355032&k=853c34f29043e07f428e97507524222f&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

作者: Jip仔 時間: 2023-1-5 16:39
要掌握焊接溫度
用最短時間焊得實/拆出嚟
避免焊爛銅鉑
不過有ching提到用飛線方式應該喺最容易辦得到嘅事
jamesting ching有埋圖添
等你完成分享
作者: idolclub 時間: 2023-1-5 22:08
現階段不要急於換 USB 頭,應該先用萬用錶度一度 USB 頭內部的幾條芯和 PCB 腳位是否通的,以確定是否真係關個 USB 頭事。
作者: clsc 時間: 2023-1-8 15:18
唔該咁多位Ching
我要d時間消化下d資訊、準備下d工具、練習下基本功先。
有野就再update大家 ;)
作者: vacuum.tube 時間: 2023-1-9 11:44
非常認真講...wacom唔平, 見師兄手工未到換usb socket level, 小弟建議比幾拾蚊手機鋪換咗佢算.
作者: kwliu 時間: 2023-1-9 12:18
比幾拾蚊? 活在平行空間? 想知香港邊間維修回收呢個價?
作者: vacuum.tube 時間: 2023-1-9 12:48
回覆 31# kwliu
深水埗街邊檔 70蚊,我換過,唔好大我。
~完~
作者: Kin_2012 時間: 2023-1-9 16:17
上面提過啦,不過樓主有信心自己整,比佢試下都好
作者: clsc 時間: 2023-1-18 21:02
本帖最後由 clsc 於 2023-1-18 21:16 編輯
插usb線, 用萬用錶由USB-A頭逐枝針開始度起.
只係左邊第一條路有問題,
再細心睇就先睇到斷開嘅.
011
咁練習下啦, 一點點上錫咁練習.
012
跟住就試加錫將第一條路連返埋,
但辣雞頭原來太粗, d錫珠珠跟住沿住邊位走去隔黎,
用吸錫帶清理下再試, 都唔惦, 今日就咁收手了.
下次再諗計.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2356661&k=b833b591d6cac443b51d6c409e755f04&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2356662&k=6f20fc19e039eea3b43f49b0bb8f576a&t=1782140619&sid=1t41gRYncO

作者: hon829 時間: 2023-1-19 00:00
千奇唔好用#1果支60W去試呀
再拖兩次可能連銅皮都熱甩

