Board logo

標題: [操作疑難] 4mm 香蕉插頭容易找, 4mm實心插頭有特別名稱嗎, 請問哪裡買 [打印本頁]

作者: xiao    時間: 2019-10-18 18:46     標題: 4mm 香蕉插頭容易找, 4mm實心插頭有特別名稱嗎, 請問哪裡買

本帖最後由 xiao 於 2019-10-18 18:47 編輯

4mm 香蕉插頭容易找, 4mm實心插頭有特別名稱嗎, 完全一根直徑4mm 的插頭, 請問哪裡買
作者: kamcm    時間: 2019-10-18 19:30

4mm 香蕉插頭容易找, 4mm實心插頭有特別名稱嗎, 完全一根直徑4mm 的插頭, 請問哪裡買 ...
xiao 發表於 2019-10-18 18:46



    https://item.taobao.com/item.htm ... &id=16752212303

睇下呢個岩唔岩用


作者: hon829    時間: 2019-10-18 20:21

這個

https://s.taobao.com/search?q=DE ... 0191018&ie=utf8

用左對在power supply上,過左十多年仍不覺大折舊性
作者: Joe_Black    時間: 2019-10-18 20:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xiao    時間: 2019-10-18 20:54

回覆 3# hon829


    像這個 請問它的實物圓頭有沒有夠半圓
謝謝
作者: xiao    時間: 2019-10-18 20:55

睇下呢個岩唔岩用
kamcm 發表於 2019-10-18 19:30



    謝謝 不是這種
作者: xiao    時間: 2019-10-18 20:55

請問樓主想點實心法?
一支棍,無彈簧,確保唔到緊貼插座喎!

定係搵模型車果d?







#6AWG  ...
Joe_Black 發表於 2019-10-18 20:36


謝謝 不是這種
作者: wyhui5124    時間: 2019-10-18 21:09

這個



用左對在power supply上,過左十多年仍不覺大折舊性
hon829 發表於 2019-10-18 20:21



    Deltron UK係好野,當年隻Rogers LS3/5A個蕉插座都係用Deltron
作者: hon829    時間: 2019-10-18 22:02

本帖最後由 hon829 於 2019-10-18 22:04 編輯

回覆 5# xiao

有,全實心只開了條直徑1mm的彈簧鍵槽,但直徑只有3.8xmm 挿4mm孔是fit的
Deltron 553.jpg

圖片附件: Deltron 553.jpg (2019-10-18 22:00, 113.54 KB) / 下載次數 225
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155024&k=bc86a4bbb6db4dea69cebd53ecccb8e0&t=1782280448&sid=8yGgxqZ8x


作者: lau1900    時間: 2019-10-20 13:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcc2000    時間: 2019-10-20 17:22

DELTRON香蕉插 SSP華x,RS有,仲係咪Made in UK就唔sure。

IMG_20191020_170141.jpg
IMG_20191020_170325.jpg
IMG_20191020_165933.jpg
IMG_20191020_170449.jpg
IMG_20191020_170911_resized.jpg

圖片附件: IMG_20191020_170141.jpg (2019-10-20 17:21, 132.37 KB) / 下載次數 170
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155296&k=bbd47823a90997bfaec5195319871fc9&t=1782280448&sid=8yGgxqZ8x



圖片附件: IMG_20191020_170325.jpg (2019-10-20 17:21, 144.56 KB) / 下載次數 158
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155297&k=60f1cac1bc9ef11705a6902af7276e5d&t=1782280448&sid=8yGgxqZ8x



圖片附件: IMG_20191020_165933.jpg (2019-10-20 17:21, 122.4 KB) / 下載次數 187
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155298&k=751914078be9e7880f9085f51ad9ccb4&t=1782280448&sid=8yGgxqZ8x



圖片附件: IMG_20191020_170449.jpg (2019-10-20 17:21, 146.71 KB) / 下載次數 156
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155299&k=97cd6262600ad9938d1b9b92ceb7f737&t=1782280448&sid=8yGgxqZ8x



圖片附件: IMG_20191020_170911_resized.jpg (2019-10-20 17:21, 90.92 KB) / 下載次數 166
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155300&k=f67235880bc55d20617cb18f3ce016c2&t=1782280448&sid=8yGgxqZ8x


作者: hon829    時間: 2019-10-20 20:42

回覆 11# dcc2000


抵個淘X好多
作者: idolclub    時間: 2019-10-20 21:46

回覆  dcc2000

抵個淘X好多
hon829 發表於 2019-10-20 20:42

淘X係買返大陸野先會抵,呢類進口貨唔會平
作者: xiao    時間: 2019-10-23 10:33

我喜歡用這種,這幾個都是在eBay買2手的,一直找不到全新喺邊度買





...
lau1900 發表於 2019-10-20 13:00


金子. 厲害...
作者: xiao    時間: 2019-10-23 10:34

回覆  xiao

有,全實心只開了條直徑1mm的彈簧鍵槽,但直徑只有3.8xmm 挿4mm孔是fit的
...
hon829 發表於 2019-10-18 22:02



    謝謝, 想找一種完全圓頭的
作者: ANWKLO    時間: 2019-10-23 10:51

4mm 香蕉插頭容易找, 4mm實心插頭有特別名稱嗎, 完全一根直徑4mm 的插頭, 請問哪裡買 ...
xiao 發表於 2019-10-18 18:46


係farnell (element14) 買deltron 4mm 實心插頭香蕉插頭, 送到屋企. 我用來diy 喇叭線, 好聲

deltron.jpg

圖片附件: deltron.jpg (2019-10-23 10:50, 138.91 KB) / 下載次數 192
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155958&k=5d2beb7a7ac056d12ffcbe2d817335e0&t=1782280448&sid=8yGgxqZ8x


作者: xiao    時間: 2019-10-23 11:35

係farnell (element14) 買deltron 4mm 實心插頭香蕉插頭, 送到屋企. 我用來diy 喇叭線, 好聲

...
ANWKLO 發表於 2019-10-23 10:51



    請問是這個 584-0050 型號嗎, 謝謝
DELTRON 4mm banana test connector.JPG

圖片附件: [DELTRON 4mm banana test connector] DELTRON 4mm banana test connector.JPG (2019-10-23 11:34, 112.66 KB) / 下載次數 219
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155986&k=9b4203ecb5533a6d8f1a6e7b76e9e62a&t=1782280448&sid=8yGgxqZ8x


作者: hon829    時間: 2019-10-23 11:35

本帖最後由 hon829 於 2019-10-23 11:47 編輯

回覆 15# xiao


係唔會有的
蕉挿唔似啤鈴與啤鈴軸般要打入去操作!而是先天設計就在公挿上裝彈簧作函接的可快速及多次挿拔.
即使自己車條4.000mm挿頭,但乸頭不標準的嗎!
印象2mm蕉挿公頭是有實心正圓的
要高度接合不如簪線吧
作者: xiao    時間: 2019-10-23 11:46

回覆 11# dcc2000


    謝謝你提供資訊
作者: ANWKLO    時間: 2019-10-23 12:18

本帖最後由 ANWKLO 於 2019-10-23 12:22 編輯
請問是這個 584-0050 型號嗎, 謝謝
xiao 發表於 2019-10-23 11:35


你的有螺絲, 我的是以下冇螺絲
https://hk.element14.com/deltron ... /1193886?st=deltron

https://hk.element14.com/deltron ... /1193887?st=deltron
作者: Ian_Seabourne    時間: 2024-5-31 15:13

近來想搵大電流實心4mm香蕉插,見內地已經有高仿平價版。

佢有焊接版本




螺絲版本


有需要嘅可以睇睇。

至於 amp 數,唔肯定。同一版面都幾個數字... 前者 20 & 2,後者 24 & 32
作者: C9_1    時間: 2024-5-31 15:36

其實你係唔係要搵呢D?






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2