Board logo

標題: [開箱] 開箱 - FLUKE 289 [打印本頁]

作者: msko2003    時間: 2018-5-6 07:59     標題: 開箱 - FLUKE 289

其實好多師兄已有FLUKE 289,今次開箱只是比想買289的師兄們有個初步印象先。

新購入的289體積是大過77III的,但289包裝彩盒反而比較細小。
DSCN4716.jpg

內裡簡單的包裝近乎有點簡陋
DSCN4717.jpg

289收藏在文件下面
DSCN4718.jpg

跟289的文件&光碟
DSCN4719.jpg

289的右手邊是配件收納位置
DSCN4720.jpg

289及跟錶的配件
DSCN4721.jpg

289及77III
DSCN4726.jpg

289比77III高大很多
DSCN4728.jpg

進行簡單測試
DSCN4733.jpg

DSCN4735.jpg

DSCN4738.jpg

DSCN4741.jpg

FLUKE 289是近年最多人推崇高級數位萬用錶,性能質素不用懷疑,同時有很堅固可靠的機身。
當然,這錶售價真的是很貴,體積亦是很大及重量很重的。

圖片附件: DSCN4716.jpg (2018-5-6 07:51, 80.98 KB) / 下載次數 186
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057289&k=029495df93b379c8944d132a0fef6daf&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4717.jpg (2018-5-6 07:51, 83.55 KB) / 下載次數 234
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057290&k=8b5ad65093174fb066462baa045c7249&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4718.jpg (2018-5-6 07:51, 81.73 KB) / 下載次數 198
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057291&k=78b9d6b47e43da313c70800e0f7455ce&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4719.jpg (2018-5-6 07:51, 82.05 KB) / 下載次數 219
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057292&k=d253aecfb803f740a093bc2505714790&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4720.jpg (2018-5-6 07:51, 82.37 KB) / 下載次數 176
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057293&k=0e2f7de1ad6da4bb53b0035296da2e72&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4721.jpg (2018-5-6 07:51, 79.19 KB) / 下載次數 212
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057294&k=24d88575710ff542b2a7e90696413cc1&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4726.jpg (2018-5-6 07:51, 83.42 KB) / 下載次數 202
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057295&k=4ed53e351fd13a03e7a43a5d555e3457&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4728.jpg (2018-5-6 07:51, 81.62 KB) / 下載次數 188
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057296&k=7a83c98b014d11ed5f7f87c2f47847fd&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4733.jpg (2018-5-6 07:51, 81.85 KB) / 下載次數 227
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057297&k=0eeea3ce38731d1025987ae4f846eac3&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4735.jpg (2018-5-6 07:51, 82.51 KB) / 下載次數 208
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057298&k=39575a6a6d92c2e52931cd482c0f75d4&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4738.jpg (2018-5-6 07:51, 83.44 KB) / 下載次數 212
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057299&k=b6eea975abad30b2f2049caefe948bee&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: DSCN4741.jpg (2018-5-6 07:51, 80.74 KB) / 下載次數 221
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057300&k=ac72637a7fc110d85463813ec08f62ee&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy


作者: big_nature    時間: 2018-5-6 08:14

請問買左幾錢?
作者: wyhui5124    時間: 2018-5-6 08:32

當然,這錶售價真的是很貴,體積亦是很大及重量很重的。

對比起呢部,一D都唔貴
https://uk.rs-online.com/web/p/digital-multimeters/3437332/
作者: msko2003    時間: 2018-5-6 10:07

回覆 2# big_nature


$4600
作者: msko2003    時間: 2018-5-6 10:10

回覆 3# wyhui5124


師兄你大把錢,但我無!
作者: big_nature    時間: 2018-5-6 10:15

本帖最後由 big_nature 於 2018-5-6 10:24 編輯

回覆 4# msko2003

真算物有所值!
我以為要過5K!

作者: msko2003    時間: 2018-5-6 10:31

回覆 6# big_nature


師兄買啦!
作者: big_nature    時間: 2018-5-6 10:56

回覆 7# msko2003

對我尼講都係貴!
只係用緊Sanwa 錶!

作者: msko2003    時間: 2018-5-6 11:22

回覆 8# big_nature


Sanwa 都唔錯,用緊邊個型號?
作者: big_nature    時間: 2018-5-6 11:27

本帖最後由 big_nature 於 2018-5-6 11:28 編輯

回覆 9# msko2003

都買左10幾年的數字它錶,
記得係4舊零水度!
果時玩下膽機音响用!
(自己有裝機自娛)
及測下簡單電路用!

作者: wyhui5124    時間: 2018-5-6 12:00

回覆  wyhui5124


師兄你大把錢,但我無!
msko2003 發表於 2018-5-6 10:10



    我只係用幾十蚊嗰D 大陸9205錶已經足夠

好多人買部iphone X都唔止嗰個價喇
作者: msko2003    時間: 2018-5-6 12:13

回覆 10# big_nature



我以前都有裝膽機玩玩的
作者: msko2003    時間: 2018-5-6 12:17

回覆 11# wyhui5124



我是在水尾用咗$3000唔到買LG V10用到現在都未換機,所以我話我無錢。
作者: edgeyim    時間: 2018-5-6 12:35

好錶,師兄下一個目標係咩
作者: msko2003    時間: 2018-5-6 13:12

回覆 14# edgeyim


師兄點解你會知道嘅?

我訂咗Keysight U1273AX,買它因為佢顯示屏好鬼靚仔,但無貸要6月18日至送到!
作者: msko2003    時間: 2018-5-6 13:21

Keysight U1273AX有現貨的價錢又好貴,無錢的我唯有等下喇!
作者: dcc2000    時間: 2018-5-6 15:34

$4600
msko2003 發表於 2018-5-6 10:07

FLUKE 289依家貴咗咁多!

我以前喺x輝買過一套289/FVF Combo Kit,都唔使4K6 !

IMG_20180506_153114.jpg
IMG-20180506-WA0002.jpg

圖片附件: IMG_20180506_153114.jpg (2018-5-6 15:34, 145.57 KB) / 下載次數 122
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057426&k=61bfea2b59c377cdd303cf9040676422&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy



圖片附件: IMG-20180506-WA0002.jpg (2018-5-6 15:34, 137.41 KB) / 下載次數 153
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057427&k=1c1602b6ada694532b9ff33d7633d7fc&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy


作者: msko2003    時間: 2018-5-6 16:18

回覆 17# dcc2000


好抵
作者: icefire    時間: 2018-5-7 10:48

回覆  edgeyim


師兄點解你會知道嘅?

我訂咗Keysight U1273AX,買它因為佢顯示屏好鬼靚仔,但無貸要 ...
msko2003 發表於 2018-5-6 13:12


師兄我都有部U1253B, 要注意塊OLED唔耐用, 用得耐會慢慢變暗, 5年左右要換,
我先啱啱換左, 淘寶得一個賣家有賣, RMB130+18!!,
參考下eevblog
https://www.eevblog.com/forum/te ... -u1253a-multimeter/
作者: msko2003    時間: 2018-5-7 16:52

師兄我都有部U1253B, 要注意塊OLED唔耐用, 用得耐會慢慢變暗, 5年左右要換,
我先啱啱換左, 淘寶得一個賣 ...
icefire 發表於 2018-5-7 10:48



十分多謝師兄的提醒!
請問師兄5年來使用量高唔高?另外可否提供賣OLED淘宝link給參考?Thanks!

不過自己"阿Q精神"一下,我有好幾隻表,呢隻U1273AX估計久唔久至用下,希望有助延長塊OLED的壽命。
另外,我的FLUKE 77III塊LCD亦出現老化,似乎任何顯示屏都無法逃避老化現象,當然LCD壽命應該長好多,而且多人用所以淘宝亦好多拆機配件賣,亦可買偏光片自己維修。

我部77III塊LCD出現變色現象
DSCN4714.jpg

圖片附件: DSCN4714.jpg (2018-5-7 16:48, 82.24 KB) / 下載次數 112
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057657&k=4baa0e8f74379fba2a4e8161023dbc67&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy


作者: icefire    時間: 2018-5-7 17:54

十分多謝師兄的提醒!
請問師兄5年來使用量高唔高?另外可否提供賣OLED淘宝link給參考?Thanks!
...
msko2003 發表於 2018-5-7 16:52



用量非常低, 冇點用過都死, 似係所謂water damage
https://item.taobao.com/item.htm?id=556241996733
淘宝雖然唔算貴, 但最驚會有一日冇貨, 因為佢用果粒OLED IC SSD1303T10 obsoleted, 唔知新一批轉左用其他OLED型號未
作者: msko2003    時間: 2018-5-7 20:02

用量非常低, 冇點用過都死, 似係所謂water damage

淘宝雖然唔算貴, 但最驚會有一日冇貨, 因為佢用果粒O ...
icefire 發表於 2018-5-7 17:54



冇嘜點用過都死,咁就大鑊喇!

咁師兄你襯有貨就買多三幾個OLED做後備零件!

至於U1273AX的OLED仲未查到是什麼型號!
作者: idolclub    時間: 2018-5-8 19:01

FLUKE 289依家貴咗咁多!

我以前喺x輝買過一套289/FVF Combo Kit,都唔使4K6 !

...
dcc2000 發表於 2018-5-6 15:34

Fluke 每幾年就會加一次價,現價 289/FVF 對比我買入時已經加左超過25%,黎緊6月份又話會再加價
作者: dcc2000    時間: 2018-5-8 21:06

OLED本身壽命就唔長,亦會有印,亦較LCD耗電,顯示雖然係sharp好多,但用喺貴價它錶,假如塊mon有事又配唔返嘅話就真係幾頭痕,最初果款OLED嘅U1253用9V電芯,雖然佢可以用充電,但長着時真係好快冇電。

Agilent當年收購台灣ESCORT(富貴), 大部份handheld設備其實都係用返ESCORT嘅原設計,個別型號直頭連個外觀(壳)都冇換,淨係笠個招牌上去就算數,但售價就貴咗一大截,不過Agilent就提供3年保養。

U1251個餡其實同我呢隻ESCORT 98一樣(但98平過U1251好多 ),而U1252,U1253(OLED)就係ESCORT 99。

Handheld貴價它錶,個人覺得FLUKE整體質素比Agilent(即依家嘅KEYSIGHT)好。

IMG_20180508_193955_resized(1).jpg

圖片附件: IMG_20180508_193955_resized(1).jpg (2018-5-8 21:06, 25.45 KB) / 下載次數 136
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057949&k=360acb8c27b6b78e6ef8c96b1cf6b503&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy


作者: msko2003    時間: 2018-5-8 21:12

Fluke 每幾年就會加一次價,現價 289/FVF 對比我買入時已經加左超過25%,黎緊6月份又話會再加價 ...
idolclub 發表於 2018-5-8 19:01


想買FLUKE就快啲買,否則加咗價後買就真係唔抵!
作者: msko2003    時間: 2018-5-8 21:38

OLED本身壽命就唔長,亦會有印,亦較LCD耗電,顯示雖然係sharp好多,但用喺貴價它錶,假如塊mon有事又配唔 ...
dcc2000 發表於 2018-5-8 21:06



其實我都同朋友講搵食錶都係買番FLUKE好啲,像289是終身保修(有條件限制),性能及堅固可靠度FLUKE係最好,就算77III咁多年都無壞過!

如果我只可買一隻錶我都只會買FLUKE,但依家的我有小小"發燒"緊,就是什麼牌子的手持錶都想買返一隻半隻來玩玩,繼FLUKE後就想買KEYSIGHT手持錶玩,原本是U1282A(有現貸)及U1273AX(無貨)之間選一部,但就比U1273AX的OLED及可在溫度-40度下使用吸引咗眼球,就算我現未買再來選擇多一次我多數仍選U1273AX,若OLED壞咗就自己或攞去CS維修,因為要功能我已有289,所以今次首要是樣子要靚仔。
作者: edgeyim    時間: 2018-5-9 14:48

其實我都同朋友講搵食錶都係買番FLUKE好啲,像289是終身保修(有條件限制),性能及堅固可靠度FLUKE係最好 ...
msko2003 發表於 2018-5-8 21:38


http://www.cem-instruments.com/en/Product/type2/id/766

作者: msko2003    時間: 2018-5-9 20:33

edgeyim 發表於 2018-5-9 14:48



師兄又放毒!

想知DT-9989及DT-9889幾錢部?如果平平地都可以買部來玩玩。
作者: msko2003    時間: 2018-5-9 20:48

回覆 27# edgeyim

RS有部RS Pro HS608,應該是CEM的DT-9989代工貼牌貨,但價錢不便宜,接近$3500部。
作者: edgeyim    時間: 2018-5-9 21:01

師兄又放毒!

想知DT-9989及DT-9889幾錢部?如果平平地都可以買部來玩玩。 ...
msko2003 發表於 2018-5-9 20:33


我都冇留意丫,之前睇過YT片出現過咋,
點計都係你D 包膠放毒多D
作者: msko2003    時間: 2018-5-9 22:27

我都冇留意丫,之前睇過YT片出現過咋,
點計都係你D 包膠放毒多D
edgeyim 發表於 2018-5-9 21:01



其實DT-9989成部FLUKE 289咁,仲有示波器功能,精度又幾好,如果是平平地(例如賣二千幾)真係有吸引力。

RS嗰部RS Pro HS608賣成近$3500,呢個阻力位唔易過!
作者: idolclub    時間: 2018-5-13 23:48

其實我都同朋友講搵食錶都係買番FLUKE好啲,像289是終身保修(有條件限制),性能及堅固可靠度FLUKE係最好 ...
msko2003 發表於 2018-5-8 21:38

冇錯,Fluke 手持表真係好耐用,Fluke表用到二十年係好平常,先得一再想二
作者: seasky    時間: 2018-5-21 11:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahuo    時間: 2018-5-21 17:21

點睇 UT181A?  DMM + DSO ,  約 ¥1800人仔。  不過無詳細比較過2隻嘅 spec。
seasky 發表於 2018-5-21 11:19


unit-t d表主要賣點系多功能同價格便宜。
價格相對平的表值得買的,如61e同210e呢類表。可以粗用,整爛/燒表都唔心疼。
貴表就算了,穩定性及可靠性唔好同fluke比。
作者: msko2003    時間: 2018-5-21 20:45

點睇 UT181A?  DMM + DSO ,  約 ¥1800人仔。  不過無詳細比較過2隻嘅 spec。
seasky 發表於 2018-5-21 11:19



UT181A有諗過,原因是喜歡它的顯示屏。
但UT181A應該無DSO功能。
作者: msko2003    時間: 2018-5-21 20:51

unit-t d表主要賣點系多功能同價格便宜。
價格相對平的表值得買的,如61e同210e呢類表。可以粗用,整爛/ ...
ahuo 發表於 2018-5-21 17:21



其實我都係咁諗,所以以前買過UT81B及近年買咗UT210e玩玩。
兩者手感及功能比我印象中好。

依家都想買佢最貴的DMM(UT181A)看看是否物超所值,現仍處於心大心細中......
作者: idolclub    時間: 2018-5-21 23:05

其實我都係咁諗,所以以前買過UT81B及近年買咗UT210e玩玩。
兩者手感及功能比我印象中好。

依家都想買 ...
msko2003 發表於 2018-5-21 20:51

UT181A功能OK,UT表一向都係功能多多,夠抵食

不過睇過隻表既拆解後,真係提唔起興趣去買黎玩
作者: msko2003    時間: 2018-5-21 23:17

UT181A功能OK,UT表一向都係功能多多,夠抵食

不過睇過隻表既拆解後,真係提唔起興趣去買黎玩 ...
idolclub 發表於 2018-5-21 23:05



所以仲諗緊"好唔好"買隻來玩玩。
作者: seasky    時間: 2018-5-23 09:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-5-23 09:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-5-23 09:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900    時間: 2018-5-23 17:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-5-23 17:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahuo    時間: 2018-5-23 18:31

我諗都幾睇用途,高壓(1Kv+)野就唔好用佢,爆都似。
低壓 (220v-) 勉強可以吧?
準確度我唔識,比我通 ...
seasky 發表於 2018-5-23 09:13


1kV+?
隻錶(181同289都係)個量程先去到1k咋喔
作者: seasky    時間: 2018-5-24 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msko2003    時間: 2018-5-24 16:15

回覆 39# seasky


是的!
作者: msko2003    時間: 2018-5-24 16:17

咦,隻 81B 仲有無用? 不如....... PM 傾
seasky 發表於 2018-5-23 09:10



已半價出售了。(99.9%新齊包裝彩盒配件)
作者: msko2003    時間: 2018-5-24 16:19

回覆 42# lau1900


正呀!

非常有興趣,請問是買機送or網上download的?   
作者: seasky    時間: 2018-5-24 18:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msko2003    時間: 2018-5-24 19:34

算係買機送架啦
seasky 發表於 2018-5-24 18:10



請問在那裡買?有資料嗎?(或淘宝link)
Thanks!
作者: msko2003    時間: 2018-5-24 19:34

這個夠我用了
又有上位機軟件支持
lau1900 發表於 2018-5-23 17:12



請問在那裡買?有資料嗎?(或淘宝link)
Thanks!
作者: dcc2000    時間: 2018-5-24 20:14

這個夠我用了
又有上位機軟件支持
lau1900 發表於 2018-5-23 17:12

好似係套件,全部要自行焊接及校準?
師兄多校準架生,點玩都可以。
作者: idolclub    時間: 2018-5-24 21:25

請問在那裡買?有資料嗎?(或淘宝link)
Thanks!
msko2003 發表於 2018-5-24 19:34

有得淘,打 JOY 萬用表就會搵到,只得二間有得賣
作者: idolclub    時間: 2018-5-24 21:27

好似係套件,全部要自行焊接及校準?
師兄多校準架生,點玩都可以。 ...
dcc2000 發表於 2018-5-24 20:14

有散件亦有成部砌好兼校準過的賣
作者: msko2003    時間: 2018-5-24 21:34

有得淘,打 JOY 萬用表就會搵到,只得二間有得賣
idolclub 發表於 2018-5-24 21:25


多謝師兄的資料!Thanks!
作者: lau1900    時間: 2018-5-25 08:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky    時間: 2018-5-26 20:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tom001    時間: 2018-5-28 17:42

我自己就79lll 人地送既
隻179就自己買。。不過79lll測量時快過179
作者: msko2003    時間: 2018-5-28 19:27

我自己就79lll 人地送既
隻179就自己買。。不過79lll測量時快過179
tom001 發表於 2018-5-28 17:42


師兄179放唔放?如放售可PM傾傾。
作者: tom001    時間: 2018-5-29 17:57

師兄179放唔放?如放售可PM傾傾。
msko2003 發表於 2018-5-28 19:27



師兄唔好意思呀!我隻179唔放既,我隻17915年係華輝買當年買2270
反而見到師兄隻289洗哂口水就真
作者: msko2003    時間: 2018-5-29 22:23

師兄唔好意思呀!我隻179唔放既,我隻17915年係華輝買當年買2270
反而見到師兄隻289洗哂口水就真 ...
tom001 發表於 2018-5-29 17:57


OK!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2