作者: msko2003 時間: 2018-5-6 07:59 標題: 開箱 - FLUKE 289
其實好多師兄已有FLUKE 289,今次開箱只是比想買289的師兄們有個初步印象先。
新購入的289體積是大過77III的,但289包裝彩盒反而比較細小。
內裡簡單的包裝近乎有點簡陋
289收藏在文件下面
跟289的文件&光碟
289的右手邊是配件收納位置
289及跟錶的配件
289及77III
289比77III高大很多
進行簡單測試
FLUKE 289是近年最多人推崇高級數位萬用錶,性能質素不用懷疑,同時有很堅固可靠的機身。
當然,這錶售價真的是很貴,體積亦是很大及重量很重的。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057289&k=029495df93b379c8944d132a0fef6daf&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057290&k=8b5ad65093174fb066462baa045c7249&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057291&k=78b9d6b47e43da313c70800e0f7455ce&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057292&k=d253aecfb803f740a093bc2505714790&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057293&k=0e2f7de1ad6da4bb53b0035296da2e72&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057294&k=24d88575710ff542b2a7e90696413cc1&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057295&k=4ed53e351fd13a03e7a43a5d555e3457&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057296&k=7a83c98b014d11ed5f7f87c2f47847fd&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057297&k=0eeea3ce38731d1025987ae4f846eac3&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057298&k=39575a6a6d92c2e52931cd482c0f75d4&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057299&k=b6eea975abad30b2f2049caefe948bee&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057300&k=ac72637a7fc110d85463813ec08f62ee&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

作者: big_nature 時間: 2018-5-6 08:14
請問買左幾錢?
作者: wyhui5124 時間: 2018-5-6 08:32
當然,這錶售價真的是很貴,體積亦是很大及重量很重的。
對比起呢部,一D都唔貴
https://uk.rs-online.com/web/p/digital-multimeters/3437332/
作者: msko2003 時間: 2018-5-6 10:07
回覆 2# big_nature
$4600
作者: msko2003 時間: 2018-5-6 10:10
回覆 3# wyhui5124
師兄你大把錢,但我無!
作者: big_nature 時間: 2018-5-6 10:15
本帖最後由 big_nature 於 2018-5-6 10:24 編輯
回覆 4# msko2003
真算物有所值!
我以為要過5K!
作者: msko2003 時間: 2018-5-6 10:31
回覆 6# big_nature
師兄買啦!
作者: big_nature 時間: 2018-5-6 10:56
回覆 7# msko2003
對我尼講都係貴!
只係用緊Sanwa 錶!
作者: msko2003 時間: 2018-5-6 11:22
回覆 8# big_nature
Sanwa 都唔錯,用緊邊個型號?
作者: big_nature 時間: 2018-5-6 11:27
本帖最後由 big_nature 於 2018-5-6 11:28 編輯
回覆 9# msko2003
都買左10幾年的數字它錶,
記得係4舊零水度!
果時玩下膽機音响用!
(自己有裝機自娛)
及測下簡單電路用!
作者: wyhui5124 時間: 2018-5-6 12:00
我只係用幾十蚊嗰D 大陸9205錶已經足夠
好多人買部iphone X都唔止嗰個價喇
作者: msko2003 時間: 2018-5-6 12:13
回覆 10# big_nature
我以前都有裝膽機玩玩的
作者: msko2003 時間: 2018-5-6 12:17
回覆 11# wyhui5124
我是在水尾用咗$3000唔到買LG V10用到現在都未換機,所以我話我無錢。
作者: edgeyim 時間: 2018-5-6 12:35
好錶,師兄下一個目標係咩
作者: msko2003 時間: 2018-5-6 13:12
回覆 14# edgeyim
師兄點解你會知道嘅?
我訂咗Keysight U1273AX,買它因為佢顯示屏好鬼靚仔,但無貸要6月18日至送到!
作者: msko2003 時間: 2018-5-6 13:21
Keysight U1273AX有現貨的價錢又好貴,無錢的我唯有等下喇!
作者: dcc2000 時間: 2018-5-6 15:34
FLUKE 289依家貴咗咁多!
我以前喺x輝買過一套289/FVF Combo Kit,都唔使4K6 !
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057426&k=61bfea2b59c377cdd303cf9040676422&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057427&k=1c1602b6ada694532b9ff33d7633d7fc&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

作者: msko2003 時間: 2018-5-6 16:18
回覆 17# dcc2000
好抵
作者: icefire 時間: 2018-5-7 10:48
師兄我都有部U1253B, 要注意塊OLED唔耐用, 用得耐會慢慢變暗, 5年左右要換,
我先啱啱換左, 淘寶得一個賣家有賣, RMB130+18!!,
參考下eevblog
https://www.eevblog.com/forum/te ... -u1253a-multimeter/
作者: msko2003 時間: 2018-5-7 16:52
十分多謝師兄的提醒!
請問師兄5年來使用量高唔高?另外可否提供賣OLED淘宝link給參考?Thanks!
不過自己"阿Q精神"一下,我有好幾隻表,呢隻U1273AX估計久唔久至用下,希望有助延長塊OLED的壽命。
另外,我的FLUKE 77III塊LCD亦出現老化,似乎任何顯示屏都無法逃避老化現象,當然LCD壽命應該長好多,而且多人用所以淘宝亦好多拆機配件賣,亦可買偏光片自己維修。
我部77III塊LCD出現變色現象
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057657&k=4baa0e8f74379fba2a4e8161023dbc67&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

作者: icefire 時間: 2018-5-7 17:54
用量非常低, 冇點用過都死, 似係所謂water damage
https://item.taobao.com/item.htm?id=556241996733
淘宝雖然唔算貴, 但最驚會有一日冇貨, 因為佢用果粒OLED IC SSD1303T10 obsoleted, 唔知新一批轉左用其他OLED型號未
作者: msko2003 時間: 2018-5-7 20:02
冇嘜點用過都死,咁就大鑊喇!

咁師兄你襯有貨就買多三幾個OLED做後備零件!
至於U1273AX的OLED仲未查到是什麼型號!
作者: idolclub 時間: 2018-5-8 19:01
Fluke 每幾年就會加一次價,現價 289/FVF 對比我買入時已經加左超過25%,黎緊6月份又話會再加價
作者: dcc2000 時間: 2018-5-8 21:06
OLED本身壽命就唔長,亦會有印,亦較LCD耗電,顯示雖然係sharp好多,但用喺貴價它錶,假如塊mon有事又配唔返嘅話就真係幾頭痕,最初果款OLED嘅U1253用9V電芯,雖然佢可以用充電,但長着時真係好快冇電。
Agilent當年收購台灣ESCORT(富貴), 大部份handheld設備其實都係用返ESCORT嘅原設計,個別型號直頭連個外觀(壳)都冇換,淨係笠個招牌上去就算數,但售價就貴咗一大截,不過Agilent就提供3年保養。
U1251個餡其實同我呢隻ESCORT 98一樣(但98平過U1251好多
),而U1252,U1253(OLED)就係ESCORT 99。Handheld貴價它錶,個人覺得FLUKE整體質素比Agilent(即依家嘅KEYSIGHT)好。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2057949&k=360acb8c27b6b78e6ef8c96b1cf6b503&t=1782440722&sid=1gjNkvWdnGy

作者: msko2003 時間: 2018-5-8 21:12
想買FLUKE就快啲買,否則加咗價後買就真係唔抵!
作者: msko2003 時間: 2018-5-8 21:38
其實我都同朋友講搵食錶都係買番FLUKE好啲,像289是終身保修(有條件限制),性能及堅固可靠度FLUKE係最好,就算77III咁多年都無壞過!
如果我只可買一隻錶我都只會買FLUKE,但依家的我有小小"發燒"緊,就是什麼牌子的手持錶都想買返一隻半隻來玩玩,繼FLUKE後就想買KEYSIGHT手持錶玩,原本是U1282A(有現貸)及U1273AX(無貨)之間選一部,但就比U1273AX的OLED及可在溫度-40度下使用吸引咗眼球,就算我現未買再來選擇多一次我多數仍選U1273AX,若OLED壞咗就自己或攞去CS維修,因為要功能我已有289,所以今次首要是樣子要靚仔。
作者: edgeyim 時間: 2018-5-9 14:48
http://www.cem-instruments.com/en/Product/type2/id/766
作者: msko2003 時間: 2018-5-9 20:33
師兄又放毒!
想知DT-9989及DT-9889幾錢部?如果平平地都可以買部來玩玩。
作者: msko2003 時間: 2018-5-9 20:48
回覆 27# edgeyim
RS有部RS Pro HS608,應該是CEM的DT-9989代工貼牌貨,但價錢不便宜,接近$3500部。
作者: edgeyim 時間: 2018-5-9 21:01
我都冇留意丫,之前睇過YT片出現過咋,
點計都係你D 包膠放毒多D
作者: msko2003 時間: 2018-5-9 22:27
其實DT-9989成部FLUKE 289咁,仲有示波器功能,精度又幾好,如果是平平地(例如賣二千幾)真係有吸引力。
RS嗰部RS Pro HS608賣成近$3500,呢個阻力位唔易過!
作者: idolclub 時間: 2018-5-13 23:48
冇錯,Fluke 手持表真係好耐用,Fluke表用到二十年係好平常,先得一再想二
作者: seasky 時間: 2018-5-21 11:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahuo 時間: 2018-5-21 17:21
unit-t d表主要賣點系多功能同價格便宜。
價格相對平的表值得買的,如61e同210e呢類表。可以粗用,整爛/燒表都唔心疼。
貴表就算了,穩定性及可靠性唔好同fluke比。
作者: msko2003 時間: 2018-5-21 20:45
UT181A有諗過,原因是喜歡它的顯示屏。
但UT181A應該無DSO功能。
作者: msko2003 時間: 2018-5-21 20:51
其實我都係咁諗,所以以前買過UT81B及近年買咗UT210e玩玩。
兩者手感及功能比我印象中好。
依家都想買佢最貴的DMM(UT181A)看看是否物超所值,現仍處於心大心細中......
作者: idolclub 時間: 2018-5-21 23:05
UT181A功能OK,UT表一向都係功能多多,夠抵食
不過睇過隻表既拆解後,真係提唔起興趣去買黎玩
作者: msko2003 時間: 2018-5-21 23:17
所以仲諗緊"好唔好"買隻來玩玩。
作者: seasky 時間: 2018-5-23 09:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky 時間: 2018-5-23 09:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky 時間: 2018-5-23 09:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau1900 時間: 2018-5-23 17:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky 時間: 2018-5-23 17:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahuo 時間: 2018-5-23 18:31
1kV+?
隻錶(181同289都係)個量程先去到1k咋喔
作者: seasky 時間: 2018-5-24 00:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msko2003 時間: 2018-5-24 16:15
回覆 39# seasky
是的!
作者: msko2003 時間: 2018-5-24 16:17
已半價出售了。(99.9%新齊包裝彩盒配件)
作者: msko2003 時間: 2018-5-24 16:19
回覆 42# lau1900
正呀!
非常有興趣,請問是買機送or網上download的?
作者: seasky 時間: 2018-5-24 18:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msko2003 時間: 2018-5-24 19:34
請問在那裡買?有資料嗎?(或淘宝link)
Thanks!
作者: msko2003 時間: 2018-5-24 19:34
請問在那裡買?有資料嗎?(或淘宝link)
Thanks!
作者: dcc2000 時間: 2018-5-24 20:14
好似係套件,全部要自行焊接及校準?
師兄多校準架生,點玩都可以。
作者: idolclub 時間: 2018-5-24 21:25
有得淘,打 JOY 萬用表就會搵到,只得二間有得賣
作者: idolclub 時間: 2018-5-24 21:27
有散件亦有成部砌好兼校準過的賣
作者: msko2003 時間: 2018-5-24 21:34
多謝師兄的資料!Thanks!
作者: lau1900 時間: 2018-5-25 08:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seasky 時間: 2018-5-26 20:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tom001 時間: 2018-5-28 17:42
我自己就79lll 人地送既
隻179就自己買。。不過79lll測量時快過179
作者: msko2003 時間: 2018-5-28 19:27
師兄179放唔放?如放售可PM傾傾。
作者: tom001 時間: 2018-5-29 17:57
師兄唔好意思呀!我隻179唔放既,我隻17915年係華輝買當年買2270
反而見到師兄隻289洗哂口水就真
作者: msko2003 時間: 2018-5-29 22:23
OK!


