Board logo

標題: 110V 電器直插 220V [打印本頁]

作者: Lhfpeter    時間: 2017-9-10 22:44     標題: 110V 電器直插 220V

係日本買左件電器返黎,家人直接用左220V電

20170910_215040.jpg
20170910_215440.jpg

拆開俾各位高人睇下重有冇得救....
萬分感謝

圖片附件: 20170910_215040.jpg (2017-9-10 22:43, 111.54 KB) / 下載次數 34
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2010482&k=d500ac1aee4a5ca3f86ef7e044d379eb&t=1782611049&sid=NOta9SPfI



圖片附件: 20170910_215440.jpg (2017-9-10 22:43, 140.41 KB) / 下載次數 34
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2010483&k=8d2e9ae70de6bf39e7f66a413da6e77d&t=1782611049&sid=NOta9SPfI


作者: goldflag    時間: 2017-9-11 18:41

先查fuse是否燒了。Pcb 表面上看來冇問題。等其他師兄補充。

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: Lhfpeter    時間: 2017-9-11 20:55

Check 左 fuse 無事, cap 又無爆....
其他已經唔識 check...
作者: billy0301    時間: 2017-9-11 20:57

粒避雷有無燒?
作者: sonycliepda    時間: 2017-9-12 10:52

度下正中間長長地形狀架橋式整流有無燒到?
作者: Lhfpeter    時間: 2017-9-12 23:09

回覆 4# billy0301

20170910_215040.jpg

度呢粒?度電阻?

圖片附件: 20170910_215040.jpg (2017-9-12 23:08, 112.17 KB) / 下載次數 27
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2011099&k=4db99ce6889ce569ed862b5175aecb2e&t=1782611049&sid=NOta9SPfI


作者: Lhfpeter    時間: 2017-9-12 23:10

回覆 3# Lhfpeter

邊粒係避雷?
係咪度電阻?
作者: pc323    時間: 2017-9-13 00:17

呃.....是脫毛機嗎
作者: jamesting    時間: 2017-9-13 17:28

電源板未必會燒,可能係燒後面啲嘢,我見果堆藍線應該駁好多嘢
作者: tkt1307    時間: 2017-9-13 18:05

係咪淨水機呀?
作者: lotus23    時間: 2017-9-13 18:23


作者: tom001    時間: 2017-9-14 07:53

見output 推 igbt
作者: tom001    時間: 2017-9-14 07:55

check 左igbt 有冇死先。。
作者: Lhfpeter    時間: 2017-9-30 22:31

回覆 7# Lhfpeter

係脫毛機,彩光機
作者: 999067800    時間: 2017-10-1 01:27

冇睇錯黑色係整流子, le個似係電容降壓, 再full bridge recitfier.......check下le 部分........cap, R, rectifier.......唔明可以放棄了
作者: raywan    時間: 2017-10-1 01:52

本帖最後由 raywan 於 2017-10-1 01:56 編輯

一定有得救,但睇係你有識唔識電子
把所有cap,bridge diode,NTC換返做220V應該可以行得返
不過前題係後面有無比高壓打死先
容阻降壓應該可以改由110V-->220V,但係粒電容要改大O的,因為110V 60Hz, 220V 50Hz





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2