作者: bwongck 時間: 2016-8-3 23:42 標題: 銅片雙面蝕刻求救
話說小弟整緊靜電耳機。需要做多塊類似喇叭cover嘅金屬沖孔板做電極
逃堡搵人代工係天價,自己鑽窿又唔實際,於是接觸到蝕刻
經過無數次撞板
唔知呢度有冇ching有銅片雙面蝕刻經驗(都係見pcb多......)?用咩蝕刻液效果好?小弟用30%鹽酸+約10%雙氧水,感光干膜,0.5mm 紫銅片
淘寶6XXrmb一部嘅cnc又雕唔雕到0.5mm 紫銅片?好吸引
javascript:;
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1910749&k=c00fcf62c693f5b709f9fbe0d1c05449&t=1782200314&sid=2sWzz5MYbt

作者: uvvvvw 時間: 2016-8-4 11:40
可能X寶嘅激光切割會便宜D噃。
作者: bwongck 時間: 2016-8-4 11:45
激光切到銅片咩?
作者: MS08 時間: 2016-8-4 12:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Joe_Black 時間: 2016-8-4 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xiao 時間: 2016-8-4 14:42
本帖最後由 xiao 於 2016-8-4 14:53 編輯
試驗階段 買電蚊拍那種細格的鐵網會不會容易點
電場500v
薄膜用什麼做呢
除非買到high k 的銅片 不然就直接稀釋的硫酸蝕刻 一般都會under cut 意思就是計畫蝕刻1mm的孔
最後得到錐形切面的洞 片越厚 洞的切面越古怪
要精密的話 唯一就是開模沖片
作者: bwongck 時間: 2016-8-4 15:27
Thx ching
自己有stax amp sra-3s modded to 580v
薄膜係ebay買,2um
而家正正因為錐形切面所以用唔到
現成ge又用唔著,open area 要4-6成到淘寶cnc雕唔雕到實心銅?始終係金屬,怕買返嚟整唔到得個擺字
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1910893&k=8b5f2f87c6cbd6743b4b3763e0854b01&t=1782200314&sid=2sWzz5MYbt

作者: kammoo 時間: 2016-8-4 23:56
这件东西可以用-"電火花机"穿孔,
上TB search "电火花加工",
給他圖紙報價.
作者: bwongck 時間: 2016-8-6 15:48
电火花.....
未聽過
我諗開模一百蚊塊都走唔甩
最後都係買咗部cnc雕刻機
遲啲tune好試完出開箱文
作者: uvvvvw 時間: 2016-8-6 16:37
回覆 9# bwongck
師兄塊樣版D窿,睇黎唔大。 Around 1mm 吧。
估計用雕刻機鑽孔會簡單D。
鑽0.5mm的紫銅應該冇難度。可能會有點披鋒。
記得要買3.175柄的鑽嘴。 一般都係鑽PCB的鎢鋼鑽嘴。
好易㫁。
玩具雕刻機剛性差,先用低轉速及低下刀速度試試。S8000 F40
作者: bwongck 時間: 2016-8-6 21:52
Thx ching
一般轉pcb嘅銑刀我估吾夠硬
而且想買0·4mm刃徑嘅刀,精細啲
但無3.175柄徑,只有4mm
於是買咗隻5mmto4mm嘅聯軸夾頭
金色啞鈴咁款
希望用得着
作者: diputs 時間: 2016-8-7 08:59
回覆 3# bwongck
https://item.taobao.com/item.htm ... .7700714.0.0.y98TjP
作者: kammoo 時間: 2016-8-7 09:10
本帖最後由 kammoo 於 2016-8-7 09:12 編輯
鑽1mm以下的孔,一定唔可以用低速,
多多鉆咀都唔夠斷,
3000-10,000轉以上。
而且支鑽的索頭要求同心度要很高.
作者: bwongck 時間: 2016-8-7 11:39
本帖最後由 bwongck 於 2016-8-7 11:44 編輯
睇下邊隻啱用
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1911524&k=7d0864cc6adf6e6aceb9e055e8dfbd06&t=1782200314&sid=2sWzz5MYbt



