Board logo

標題: 銅片雙面蝕刻求救 [打印本頁]

作者: bwongck    時間: 2016-8-3 23:42     標題: 銅片雙面蝕刻求救

話說小弟整緊靜電耳機。需要做多塊類似喇叭cover嘅金屬沖孔板做電極
逃堡搵人代工係天價,自己鑽窿又唔實際,於是接觸到蝕刻
經過無數次撞板(貼膜貼唔實,暴光失敗,蝕刻液太濃過蝕,出氯氣),效果都唔滿意
唔知呢度有冇ching有銅片雙面蝕刻經驗(都係見pcb多......)?用咩蝕刻液效果好?小弟用30%鹽酸+約10%雙氧水,感光干膜,0.5mm 紫銅片
淘寶6XXrmb一部嘅cnc又雕唔雕到0.5mm 紫銅片?好吸引 f145a8cc-64c6-4d0c-bffc-242fc4dfa272.jpg
javascript:;

圖片附件: f145a8cc-64c6-4d0c-bffc-242fc4dfa272.jpg (2016-8-3 23:38, 141.12 KB) / 下載次數 32
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1910749&k=c00fcf62c693f5b709f9fbe0d1c05449&t=1782200314&sid=2sWzz5MYbt


作者: uvvvvw    時間: 2016-8-4 11:40

話說小弟整緊靜電耳機。需要做多塊類似喇叭cover嘅金屬沖孔板做電極
逃堡搵人代工係天價,自己鑽窿又唔實際 ...
bwongck 發表於 2016-8-3 23:42


可能X寶嘅激光切割會便宜D噃。
作者: bwongck    時間: 2016-8-4 11:45

激光切到銅片咩?
作者: MS08    時間: 2016-8-4 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Joe_Black    時間: 2016-8-4 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xiao    時間: 2016-8-4 14:42

本帖最後由 xiao 於 2016-8-4 14:53 編輯

試驗階段 買電蚊拍那種細格的鐵網會不會容易點
電場500v
薄膜用什麼做呢
除非買到high k 的銅片 不然就直接稀釋的硫酸蝕刻 一般都會under cut 意思就是計畫蝕刻1mm的孔
最後得到錐形切面的洞 片越厚 洞的切面越古怪

要精密的話 唯一就是開模沖片
作者: bwongck    時間: 2016-8-4 15:27

Thx ching
自己有stax amp sra-3s modded to 580v
薄膜係ebay買,2um
而家正正因為錐形切面所以用唔到現成ge又用唔著,open area 要4-6成到
淘寶cnc雕唔雕到實心銅?始終係金屬,怕買返嚟整唔到得個擺字
3f4ddb51-9af1-45f8-b327-22127ae913ac.jpg

圖片附件: 3f4ddb51-9af1-45f8-b327-22127ae913ac.jpg (2016-8-4 15:25, 123.65 KB) / 下載次數 26
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1910893&k=8b5f2f87c6cbd6743b4b3763e0854b01&t=1782200314&sid=2sWzz5MYbt


作者: kammoo    時間: 2016-8-4 23:56

这件东西可以用-"電火花机"穿孔,
上TB search "电火花加工",
給他圖紙報價.
作者: bwongck    時間: 2016-8-6 15:48

电火花.....
未聽過
我諗開模一百蚊塊都走唔甩
最後都係買咗部cnc雕刻機
遲啲tune好試完出開箱文
作者: uvvvvw    時間: 2016-8-6 16:37

回覆 9# bwongck

師兄塊樣版D窿,睇黎唔大。 Around 1mm 吧。
估計用雕刻機鑽孔會簡單D。
鑽0.5mm的紫銅應該冇難度。可能會有點披鋒。
記得要買3.175柄的鑽嘴。 一般都係鑽PCB的鎢鋼鑽嘴。
好易㫁。
玩具雕刻機剛性差,先用低轉速及低下刀速度試試。S8000 F40
作者: bwongck    時間: 2016-8-6 21:52

Thx ching
一般轉pcb嘅銑刀我估吾夠硬
而且想買0·4mm刃徑嘅刀,精細啲
但無3.175柄徑,只有4mm
於是買咗隻5mmto4mm嘅聯軸夾頭
金色啞鈴咁款
希望用得着
作者: diputs    時間: 2016-8-7 08:59

回覆 3# bwongck

https://item.taobao.com/item.htm ... .7700714.0.0.y98TjP
作者: kammoo    時間: 2016-8-7 09:10

本帖最後由 kammoo 於 2016-8-7 09:12 編輯
回覆  bwongck

師兄塊樣版D窿,睇黎唔大。 Around 1mm 吧。
估計用雕刻機鑽孔會簡單D。
鑽0.5mm的紫銅應 ...
uvvvvw 發表於 2016-8-6 16:37

鑽1mm以下的孔,一定唔可以用低速,
多多鉆咀都唔夠斷,
3000-10,000轉以上。
而且支鑽的索頭要求同心度要很高.
作者: bwongck    時間: 2016-8-7 11:39

本帖最後由 bwongck 於 2016-8-7 11:44 編輯

IMG-20160806-WA0022.jpg
睇下邊隻啱用

圖片附件: IMG-20160806-WA0022.jpg (2016-8-7 11:38, 97.3 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1911524&k=7d0864cc6adf6e6aceb9e055e8dfbd06&t=1782200314&sid=2sWzz5MYbt






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2