Board logo

標題: 辣雞 問題 [打印本頁]

作者: hkmix    時間: 2016-5-19 11:31     標題: 辣雞 問題

小弟第一次DIY......

我想問呢辣雞用既 錫, 邊隻最好?

https://www.youtube.com/watch?v=KO20SfYT7r0

好似4分29 咁....

係唔係咩錫 都已經滿足度我既要求?

同埋因為第一次玩呢D...有冇D咩工具係需要買 ?
作者: ckshum    時間: 2016-5-19 16:25

少用的去鴨寮街求其買細筒的已經夠,記得揀有鉛錫。

工具除了辣雞,最有用的是高溫清潔海綿。
作者: 人中之龍    時間: 2016-5-22 12:03

一般要買:

1. 40W/60W辣雞,最好買Hakko或者Goot,約$7X-$8X,果D Winstar/Takumi就唔好啦,有D版友反映,用幾次就壞,使用成本比Hakko/Goot更高

2. 有鉛錫線,不要買無鉛錫線,因為溶點較高,對焊接器材要求更高,平價鍚線有版友話可以用Ancon鍚筆,約$20樓下,當然,用Alpha Metals就更好,但因為比較大卷,最少又要$2XX一卷,唔係成日DIY,就唔係咁化算啦,(補充)另外有Hi-Fi友會用含銀鍚線,鴨記有Goot既錫筆賣,約$50樓下,另外有更高級既WBT/Kester...etc. Hi-Fi Grade鍚線賣,幾舊水細細卷,鴨記桂林街同北河街之間,地鐵站果邊,高明電子有售

3. 助焊劑/松香膏(flux),焊Connector先要用到,一般焊PCB/電容,如果錫線已有flux,可以唔需要買,Goot或者Burnley,約$1X-$2X

4. 吸錫泵(optional),Goot/Hakko/Edsyn會好D,大支少少吸力會好D,約$5X-$9X

5. 吸錫線(optional),Goot,約$1X

6. 辣雞架,已包高海綿,有平有貴,無乜所謂,我就用Goot的,約$2X-$1XX

鴨記較多選擇鋪頭有:
華輝(桂林街同北河街之間,鴨記公廁果邊,鴨記最大間既電子器材零件鋪)
和興(鴨記公廁向桂林街對面,近腸粉鋪隔離,星期日休息)

旺角女人街近登打士街既鴻光商場,麥氏同和興,亦有好多焊接器材及耗材賣

焊接教學文章及圖片:

http://mir.cr/NPBWI1V0

http://multimirrorupload.com/o36mgwjv1jtu/Soldering.rar

http://www.maxmirror.com/download/19FZDVP8
作者: trustme133    時間: 2016-5-22 12:09

和興(鴨記公廁向桂林街對面,近腸粉鋪隔離,星期日休息)
平靚正.
麥氏貴夾D野好舊.
作者: schmike    時間: 2016-5-22 13:38

小弟第一次DIY......

我想問呢辣雞用既 錫, 邊隻最好?



好似4分29 咁....

係唔係咩錫 都已經滿足度我既 ...
hkmix 發表於 2016-5-19 11:31




去買支200蚊左右既TQ90
禁制200W
唔禁20W
初學啱用架喇
唔夠熱又可以禁制好方便

via HKEPC Reader for Android
作者: Destroyer    時間: 2016-7-3 01:06

師兄, 如果我要換滑鼠微動, 除o左你以下所講o既o野.. 仲有冇其他o野要買或者注意?

一般要買:

1. 40W/60W辣雞,最好買Hakko或者Goot,約$7X-$8X,果D Winstar/Takumi就唔好啦,有D版友反映, ...
人中之龍 發表於 2016-5-22 12:03

作者: sailoralan    時間: 2016-7-3 09:57

黃瓜牌可調溫辣雞
作者: funfunhk    時間: 2016-7-3 11:42

你的情況要留意係錫線唔好買太粗;
0.6mm可以了.其餘看樓上的師兄們可以了.
作者: 人中之龍    時間: 2016-7-3 18:55

小心,唔好加熱得太熱,整甩焊盤就麻煩
作者: Destroyer    時間: 2016-7-3 18:56

應該買黃瓜牌 P-907?
香港會唔會有得買? 如果冇就要淘寶買.
小弟真係新手.. 所以乜都要問清楚~
小弟最快都要星期三先得閒出深水埗執料.. 滑鼠微動就上淘寶買
作者: gulakpi    時間: 2016-7-4 08:54

黃瓜牌好野來!   平靚正!
但有很多冒牌貨!  小心!

Goot也不錯, 貴了點!
作者: DGCNYO    時間: 2016-7-4 15:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amb_cpl    時間: 2016-7-5 13:14

小弟用台灣R牌火鷄... 最緊要係冇線拖住...
作者: kuen@    時間: 2016-7-12 20:40

回覆 1# hkmix


    http://h5.m.taobao.com/awp/core/ ... 038&toSite=main
如果焊兩三下可以試用呢個,我用嚟焊阿囡整爛嗰啲玩具,返咗本嘞。。。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2