Board logo

標題: 初玩DIY (Raspberry vs Arduino) 應選?? [打印本頁]

作者: invincible    時間: 2016-4-13 14:01     標題: 初玩DIY (Raspberry vs Arduino) 應選??

本帖最後由 invincible 於 2016-4-13 14:07 編輯

小弟自問有足夠電子智識, 都係讀開做開電子, 但係就無寫開program 玩MCU.

見好媒體(書, website, forum), 都有介紹Raspberry vs Arduino, 想試下玩下DIY D野, 剛剛見Raspberry 又出左第3代, 想問應該玩邊隻好? 邊隻多D人玩, 多d code share? 多D週邊配件? 另外應該邊到買好? TB? RS? 鴨記?

我自己睇左小小資料, 感覺上raspberry 勁D, 有wifi, bluetooth, hdmi, 但又好似arduino 多D人用多D人講, HKEPC呢到都只見arduino 有置頂topic, 而raspberry就無.


謝謝議見
作者: ckshum    時間: 2016-4-13 14:11

回覆 1# invincible

鍾意寫program就raspberry,鍾意搞hardware就arduino。
作者: funfunhk    時間: 2016-4-13 15:17

Raspberry 多數玩os玩軟件
http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=24
Arduino 就寫code玩硬件
作者: invincible    時間: 2016-4-13 16:10

thanks 兩位師兄.
作者: elbahk    時間: 2016-4-13 17:03

初玩就  Arduino 都係壹佰幾拾元
作者: schmike    時間: 2016-4-14 07:41

Arduino係做d小型野
自己寫個os/叫做自己寫個program可以自己控制晒d腳

rpi就係九成用人地既OS(Linux)
再左抄右抄人地d driver(你識寫driver另計)

Arduino係mcu(8051)
rpi係arm core(可勉強理解成x86雖然唔同)

你唔會找粒i7去整搖控車
你又唔會攞8051去用windows

所以睇你想用黎做咩

via HKEPC Reader for Android
作者: invincible    時間: 2016-4-14 09:15

回覆 6# schmike


   哦, 明白晒啦, 原來跟本係兩個唔同範疇, 咁我諗我應搵Arduino 至岩了, 謝謝各位
作者: lok418    時間: 2016-4-14 10:14

回覆  schmike


   哦, 明白晒啦, 原來跟本係兩個唔同範疇, 咁我諗我應搵Arduino 至岩了, 謝謝各位 ...
invincible 發表於 2016-4-14 09:15


你可以搵下"Microcontroller" 同 "Microprocessor"既分別
作者: 燕飛    時間: 2016-4-14 10:18

回復 6 #schmike

Arduino唔係8051 係 AvR8bit

via HKEPC Reader for Android
作者: xiao    時間: 2016-4-14 12:29

本帖最後由 xiao 於 2016-4-14 12:32 編輯
小弟自問有足夠電子智識, 都係讀開做開電子, 但係就無寫開program 玩MCU.

見好媒體(書, website, forum),  ...
invincible 發表於 2016-4-13 14:01



    Raspberry 是32bit 或者 64bit的小電腦 可以運行大型的操作系統 忘記了 Arduino 也有了32bit 的 sam 系列
Arduino是8bit的mcu 要自己寫操作系統
性能和功能差別比較大
作者: schmike    時間: 2016-4-14 12:58

回復 schmike

Arduino唔係8051 係 AvR8bit

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2016-4-14 10:18

我只係用代入等樓主易明d
rpi都唔係x86丫

請留意下我全段既意思
謝謝

via HKEPC Reader for Android
作者: unixman    時間: 2016-4-14 16:17

小弟自問有足夠電子智識, 都係讀開做開電子, 但係就無寫開program 玩MCU.

見好媒體(書, website, forum),  ...
invincible 發表於 2016-4-13 14:01


樓主點解唔諗去玩STM32 的CORTEX-M MCU呢! 大陸有很多資料和開發板, 可以玩埋RTOS例如uCOS II或FreeRTOS添。
作者: invincible    時間: 2016-4-15 00:50

回覆 12# unixman


    無呀, 我見因為都係呢兩個名最常見咋, 所以我估最大路, 咁當然最大路未必係最好, 但我估最易先掛
作者: domeso    時間: 2016-4-15 01:14

回覆  invincible

鍾意寫program就raspberry,鍾意搞hardware就arduino。
ckshum 發表於 2016-4-13 14:11



    Agree!
作者: unixman    時間: 2016-4-15 07:52

樓主點解唔諗去玩STM32 的CORTEX-M MCU呢! 大陸有很多資料和開發板, 可以玩埋RTOS例如uCOS II或FreeRTOS ...
unixman 發表於 2016-4-14 16:17


樓主可以試這個:
www.hkepc.com/forum/viewthread.php?
fid=146&tid=2233979&extra=page%3D8   
價錢HK$90左右,有arduino expansion插咭。
作者: unixman    時間: 2016-4-15 07:54

www.hkepc.com/forum/viewthread.p ... &extra=page%3D8
作者: dino_lo    時間: 2016-4-15 14:27

本帖最後由 dino_lo 於 2016-4-15 14:47 編輯

公司有人玩ARDUINO, YUN,(LINUX +WIFI) 玩  APPLE smart phone/PAD, 寫APPS, 經WIFI, 控制, 架田宫車仔, +Ai-ball(IP-CAM), 在跑道走圏, 個APPS ,SHOW 主觀CAM,+開車+ PWM做快慢,+環境SENSOR(温度濕度).

RPI ZERO 才USD5, 買到就和ARDUINO 差不多價位., 平過YUN,YUN-MINI.

RPI 也應做到同樣,不過,行3.3V 的I/O, 未必直接推到 TTL 的電子介面,

現今都係經  WWW. ( 手機/平板/電腦) 顯示即時環境數據+送出指示,做出指定動作.,  件嘢用車仔,人仔, 4軸都差唔多.
作者: scifiworks    時間: 2016-4-15 14:37

睇你要做咩

想玩機械人,車,飛機大炮..LED...etc.....就Arduino

關上網事,關影相/播片/播歌事,整server......就Raspberry Pi
作者: scifiworks    時間: 2016-4-15 14:47

公司有人玩ARDUINO, YUN,(LINUX +WIFI) 玩  APPLE smart phone/PAD, 寫APPS, 經WIFI, 控制, 架田宫車仔, +A ...
dino_lo 發表於 2016-4-15 14:27



    Rpi有d野唔能夠取代Arduino,經apps經wifi個delay太大,如果要用體感搖控一隻機械手接實一個波,你用個app搖控Raspberry Pi係冇可能接得住,真係太大delay啦,而呢個就係Arduino的強項
作者: dino_lo    時間: 2016-4-15 14:52

最好, 兩款都玩, 和一定,一定要學,LINUX.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2