Board logo

標題: 邊個有spectrum analyser見証23:59 ATV執笠 [打印本頁]

作者: bestsystem    時間: 2016-2-29 21:31     標題: 邊個有spectrum analyser見証23:59 ATV執笠

最少 mon住 analogue UHF
作者: lau1900    時間: 2016-3-3 01:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eeek    時間: 2016-3-3 14:38

几时?什么频率?
lau1900 發表於 2016-3-3 01:12


"香港電視廣播服務頻率表"
http://tel_archives.ofca.gov.hk/zh/freq-spec/tvbnet.pdf
作者: lau1900    時間: 2016-3-3 19:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW    時間: 2016-3-4 10:31

本帖最後由 IanW 於 2016-3-4 10:38 編輯

佢 d 發射站好似係同 TVB share 的.
個發射站會唔會關? 會唔會有訊號無內容?

而家都仲有野睇.
atv_4Mar.jpg

圖片附件: atv_4Mar.jpg (2016-3-4 10:38, 40.58 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1870118&k=c529cf29774bd4f59c9bf356c796c458&t=1782572694&sid=qKGnq2vSla


作者: lau1900    時間: 2016-3-4 17:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW    時間: 2016-3-4 17:43

频谱中心频率是什么?
lau1900 發表於 2016-3-4 17:26


487MHz
作者: jamesting    時間: 2016-3-4 23:20

個塔係共用,但所有發射器材應該唔同
作者: lau1900    時間: 2016-3-5 18:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW    時間: 2016-3-7 09:24

数码频道吗?
lau1900 發表於 2016-3-5 18:01


你完全無睇過 #3 樓份 pdf 嗎?
478.25MHz 係本港台的 table 最頂.
作者: lau1900    時間: 2016-3-7 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2