作者: pbodq 時間: 2016-2-15 12:34 標題: 骰仔機主板壞左,無電到
火牛無事,部機行行下熄左
想整的PM我拎spec
作者: go2oversea 時間: 2016-2-18 12:46
骰仔機太細只,估計一般人無可能整到,要出動師傅級啦
作者: kamcm 時間: 2016-2-19 23:19
本帖最後由 kamcm 於 2016-2-19 23:21 編輯
X2... 最慘係呢類機量少..
因為呢D 機唔係大路貨色...而且設計同平時的主板不一樣...
國內前線維修人員又未有圖紙..冇圖紙要從頭跟一次電路板...
跟電路非常花時間, 大半日都未必搞得掂....
所以冇人肯接... 佢地寧願只接D 10分鍾整好搞掂的大路款式壞機
作者: go2oversea 時間: 2016-2-20 00:10
回覆 3# kamcm
師兄有北上整機經驗? 想請教吓
作者: powerwhy222 時間: 2016-3-7 08:48
隻牛係12V?會否塊電源板壞咋?
作者: pbodq 時間: 2016-3-7 10:25
已搵其他member check過了,CPU供電燒左,整唔到
但後來Gigabyte TW下令synnex接返去維修,但頭痛的是塊板已整過
有時我覺得d廠/代理溝通好唔掂,時得時唔得
作者: am1698 時間: 2016-3-8 15:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

