Board logo

標題: L C D点換偏光片? [打印本頁]

作者: tonychengtl    時間: 2015-10-24 20:34     標題: L C D点換偏光片?

数日前攞部CRO用,点知个mon 出咗事,唉!都唔G乜原因,湿气重?
想问polarizer点換?点起张舊的出来?见淘宝有偏光片,但分45度,0度,135度,点G用緊係边张?

IMG_20151024_203253.JPG

圖片附件: IMG_20151024_203253.JPG (2015-10-24 20:33, 145.49 KB) / 下載次數 34
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835993&k=b73bb7fbafc0aa0931aa9df29d2e15aa&t=1782132954&sid=tbtWjfBiK


作者: xiao    時間: 2015-10-24 21:37

数日前攞部CRO用,点知个mon 出咗事,唉!都唔G乜原因,湿气重?
想问polarizer点換?点起张舊的出来?见淘 ...
tonychengtl 發表於 2015-10-24 20:34



    隨便買片面積夠大的, 回來對這LCD看, 同時風車般轉動, 看到顯示就是對的角度.
用清潔玻璃的鏟刀除舊膜, 小心鋒利, 小心不要壓爆LCD
作者: tonychengtl    時間: 2015-10-25 01:03

我就係怕压爆,或者清得唔夠乾淨,第一次铲,唔G会点。
现在用戲院3D眼镜顶住先咋。
作者: YES_MAN    時間: 2015-10-25 01:11

我就係怕压爆,或者清得唔夠乾淨,第一次铲,唔G会点。
现在用戲院3D眼镜顶住先咋。 ...
tonychengtl 發表於 2015-10-25 01:03


好奇問下
用3D眼鏡睇
效果係点?
作者: C_Law    時間: 2015-10-25 05:49

大約半年前同個舊 VGA Mon 換過偏光片。
http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2179722&pid=33252452
我用刀片"界"開塊爛偏光片,撕走塊舊偏光片後,剩低的膠跡就用不甩毛化粧棉點火酒(藥房買到的 99% 消毒火酒Isopropyl),輕輕力"捽"下,"捽"到膠跡溶溶地就用刀片打平輕輕力鏟下。

你個 CRO 的 Mon 幾大尺寸?
學樓上 xiao 師兄話齋,賣塊夠大的返來,放上個 Mon 上面轉,轉到個你覺得睇得清楚的角度,之後裁剪出來。
作者: tonychengtl    時間: 2015-10-26 00:21

好奇問下
用3D眼鏡睇
效果係点?
YES_MAN 發表於 2015-10-25 01:11


下图係3D眼镜的效果。
左眼反白,右眼正常咁。

IMG_20151026_001413.JPG
IMG_20151026_001447.JPG
IMG_20151026_001522.JPG

圖片附件: IMG_20151026_001413.JPG (2015-10-26 00:20, 81.53 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1836343&k=fd8c03d6fc81cb8a128ab4e52f9718a9&t=1782132954&sid=tbtWjfBiK



圖片附件: IMG_20151026_001447.JPG (2015-10-26 00:20, 114.08 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1836344&k=3a7d59cd30b00729079fcb5b2586d132&t=1782132954&sid=tbtWjfBiK



圖片附件: IMG_20151026_001522.JPG (2015-10-26 00:21, 108.13 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1836345&k=086759fa7c0cbc2a3c760fb5d85fe672&t=1782132954&sid=tbtWjfBiK


作者: tonychengtl    時間: 2015-10-26 00:27

大約半年前同個舊 VGA Mon 換過偏光片。

我用刀片"界"開塊爛偏光片,撕走塊舊偏光片後,剩低的膠跡就用不 ...
C_Law 發表於 2015-10-25 05:49


谢谢分享!个mon 5寸。係Sharp lm32p10. 淘宝见到,但问咗好多间,好多都冇覆,有一间报价1200,另一间报320。不过最后我买了偏光片,下星期收货。
作者: 7145d33p    時間: 2015-10-26 22:57

成個LCD panel 換把喇。
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1938996
作者: tonychengtl    時間: 2015-10-27 00:57

成個LCD panel 換把喇。
7145d33p 發表於 2015-10-26 22:57



    如果最后換偏光片失败咗,就会考虑換LCD. 不过可能又好快玩完。
作者: tonychengtl    時間: 2015-10-27 01:16

今晚试下先撕走偏光片,开头好顺利。但问题来了!!原来底下仲有一张薄薄光学片,但唔G实际係做乜。因为佢中央都变了质,所以也要撕走,可惜,今次麻烦了,四个角位好易撕起,但好快就断开,因为中央变了质,好脆好易断。请问有乜工具可幫手?或者点样溶走佢呢?

IMG_20151027_010157.JPG

IMG_20151027_010032.JPG

圖片附件: IMG_20151027_010157.JPG (2015-10-27 01:15, 140.08 KB) / 下載次數 38
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1836623&k=4c0790e5ca1c6ebba13a34972bed4f0b&t=1782132954&sid=tbtWjfBiK



圖片附件: IMG_20151027_010032.JPG (2015-10-27 01:15, 125 KB) / 下載次數 49
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1836624&k=fdd5aad8a472aa4c5385cbfd8d4d2e08&t=1782132954&sid=tbtWjfBiK


作者: kkepic    時間: 2015-10-27 02:51

今晚试下先撕走偏光片,开头好顺利。但问题来了!!原来底下仲有一张薄薄光学片,但唔G实际係做乜。因为佢 ...
tonychengtl 發表於 2015-10-27 01:16
用紙巾濕水放在偏光片上面,再在上面加多一張護鮮紙防企水份流失.
5至12小時後偏光片就會軟化就會好易咁成張滅出黎,連膠水漬都冇
火酒都唔洗用.
作者: tonychengtl    時間: 2015-10-28 01:28

用紙巾濕水放在偏光片上面,再在上面加多一張護鮮紙防企水份流失.
5至12小時後偏光片就會軟化就會好易咁成張 ...
kkepic 發表於 2015-10-27 02:51



报告一下,用濕水厕纸试了十二小时,但效果不明显的,我估要用介刀慢慢介走。或者有其它工具介绍?
作者: FPDman    時間: 2015-10-28 06:45

請參看偏光片結構
師兄塊偏光片的 PVA 可能已老化變了質,與 TAC film 分了層,剩下 TAC film 和膠水 (粘著剂) 還痴著玻璃面。
如想用簡單的方法,還是建議用刀片小心剷走餘下的東西,再用酒精抹去膠水漬。
作者: tonychengtl    時間: 2015-10-29 01:46

今晚用介刀,好小心地剷走原有变了质的偏光片,再用火酒抹洗。然后放塊新的落去试一试,水平转30度似乎较清。不过点都冇原来的黑白分明。

明晚会裁好偏光片,但未必贴上去,怕贴得差,有氣泡有塵,可能就咁放LCD面算。有冇人成功见贴过呢?

IMG_20151029_014443.JPG

圖片附件: IMG_20151029_014443.JPG (2015-10-29 01:45, 147.22 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1837071&k=726b08a96e347e4cd2a4eb6ed44587e8&t=1782132954&sid=tbtWjfBiK


作者: YES_MAN    時間: 2015-10-30 16:30

五粒就係氣泡?
作者: tonychengtl    時間: 2015-11-2 15:33

个五点係保护膜上的印刷,撕走保护膜就冇咗。

最后冇贴偏光片落去LCD,只是放上LCD 面就算,除了因为怕贴得唔好外,幅嘢冇原装对比咁好,见上图,令LCD 偏藍色。
作者: FPDman    時間: 2015-11-2 21:37

師兄有沒有裁剩的偏光片邊角料?
如有,可以試一下撕去上、下保護膜,貼在玻璃上再作對比度比較。
作者: YES_MAN    時間: 2015-11-3 13:52

會唔會撕走的膜
入面有wide view film ?

現在只有polarizer
所以contrast同view angle都變差了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2